072-3300504

10 הדברים שסטודנטים עושים - חוץ מללמוד

לימודים זה עסק כל כך תובעני ועמוס עד שאין ברירה אלא להתחמק מדי פעם מהמטלות ולעסוק בכל מיני דברים הרבה יותר מעניינים, כמו למשל הסמארטפון או הטלוויזיה

06-03-2014 18:10:00

בזמן לימודי התואר עומדת בפני הסטודנטים רשימה ארוכה של משימות אקדמיות - ללמוד למבחנים, להכין עבודות, להגיע להרצאות, לסכם, לקרוא מאמרים ועוד ועוד.

באופן לא כל כך מפתיע, למרות חשיבות התואר והלימודים, ברוב הזמן הסטודנטים עסוקים בפעילויות שונות לחלוטין. אז מה באמת עושים הסטודנטים בזמן לימודי התואר?

מה עושים הסטודנטים במקום ללמוד?
מה עושים הסטודנטים במקום ללמוד?

#1 סמארטפון
בעבר שימש המכשיר הסלולרי עבור שיחות בלבד, היום זה כבר הרבה מעבר - שיחות אסמסים ארוכות, הורדת אפליקציות חדשות ומשחקים שעות (קנדי קראש, מוכר לכם?). אתם מתיישבים ללמוד אבל בדיוק קבלתם הודעה, בדיוק מישהו פתח קבוצה, בדיוק עברת שלב במשחק, זה דורש מאיתנו תשומת לב ולהתרכז חזרה לוקח זמן.

#2 סלפי
מחלת תמונות הסלפי בשיאה (תוקפת גם את כוכבי האוסקר, את אנשי החדשות ואפילו את אובמה). מאפייני המחלה: צילום עצמי ושיתוף בלי פוסק. המחלה יכולה לתקוף בכל מקום: בשירותים, בתור לקפיטריה, עם הכלב, עם התסרוקת החדשה, לפני מבחן ועוד. תמונות הסלפי גוזלות מכם זמן רב, הרי שהתמונה הראשונה היא ניסיון, התמונה השנייה לא תמיד מכוונת ואת התמונה השלישית צריכים לערוך.

סלפי חוגגות ושותות במסיבה
סלפי חוגגות ושותות במסיבה

#3 אינטרנט
בעידן של היום כמעט כל סטודנט מגיע ללימודים עם מחשב. בתיאוריה אתם אמורים לסכם, במציאות? חלונית הפייסבוק נפתחה, הקישורים למשחקים מפתים אתכם להיכנס ועמודי החדשות מציפים אתכם במידע עכשווי. ברגע שאתם כן מנסים להתרכז, המרצה באמצע הנושא וקשה להבין במה מדובר, אז כבר חוזרים לאינטרנט.

#4 מרתון סדרות
כל כך הרבה סדרות טובות יש בזמן האחרון, כך שקרוב לוודאי שאתם צופים לפחות בסדרה אחת (שובר שורות, בית הקלפים, הבורר). בנוסף לעובדה שהמתח גובר, כולם מדברים על זה בלימודים. זה מצריך אתכם (מרצון כמובן) להיות עם היד על הדופק, להיות מעודכנים ובטח לא להחסיר פרק אחד.

#5 מסדרים את הבית
כשהמרחב למידה לא מסודר, זה יכול להוציא מריכוז ולהקשות על הלמידה. זה אולי קורה לחלקכם - בשנייה שהתיישבתם על הכסא והתחלתם ללמוד, העיניים תפסו את האבק שהסתתר לו כבר חצי שנה מאחורי הוילון. ואז זה מתחיל – אתם מוציאים את כל הארון ומקפלים מחדש, מטאטים את הבית ומצחצחים אותו שלא תתקלו בעוד גרגיר אבק אחד. לאחר שסדרתם את המרחב הלימודי אתם מתיישבים ללמוד.. ונרדמים.

#6 מתכוננים לנופש באילת
רבים יעידו שהחופשה לאילת היא החוויה המשמעותית והמהנה ביותר במהלך התואר. הבנות עסוקות בהכנה לקראת הדיאטה ובקניית בגד ים והבנים עסוקים בלארגן אלכוהול ולסדר את החדרים בין כל החבר'ה. כנראה שמבחן הבגד ים עולה בחשיבותו על כל מבחן אחר.

כמה תקבלו במבחן הבגד ים?
כמה תקבלו במבחן הבגד ים?

#7 מחפשים זוגיות
הרצינות וההשקעה של לימודי התואר גורמים לסטודנטים רבים לרצות למצוא מערכת יחסים יציבה ורצינית. הרצינות מתבטאת בחיפושים נוקבים אחר בחורה בקפיטריה, ביציאות ובילויים, בדייטים רבים וברכילויות רבות. אז אתם משקיעים וזה טוב, אבל לפעמים מרוכזים יתר על המידה בבחורה שיושבת שורה לפניכם, במקום בהרצאה על המבחן בשבוע הבא.

#8 מסתובבים ברחבי הקמפוס
גם המוסד האקדמי עצמו מסיח את דעתנו, המדשאות הגדולות והקפיטריה האטרקטיבית הם בהחלט מקום טוב לנח בזמן ההפסקה. ואז מגיעה השעה, אתם צריכים לקום אבל לא מצליחים, תפסתם פיסת שמש ותנוחה נוחה, אתם מרגישים שקט ושלווה ונשארים לנח לשעה הקרובה, במקום להיכנס להרצאה הבאה.

מעבירים את הזמן על הדשא
מעבירים את הזמן על הדשא

#9 שופינג
תהליך קניות הוא חלק משמעותי בחייכם הגוזל מכם זמן רב. אצל רוב הבנות השופינג הוא חלק מסדר היום ואצל מרבית הגברים זה רק כשצריך, אבל בניינו - תמיד צריך. תמיד יש מה לקנות - מצרכים לבית, ריהוט, בגדים חדשים ולפעמים מתנות לחברים. מדיי פעם צריך להתאוורר, הסיילים בזארה אטרקטיביים יותר מלשבת ללמוד או להכין עבודה.

#10 ישנים
תקופת הלימודים יכולה להיות מתישה ומעייפת למדיי. אתם צריכים להתרכז ולהתמודד עם נושאים חדשים, לקום בשעות המוקדמות של הבוקר ולהתמודד עם הלחץ של המבחנים. אין מה לעשות, כל סטודנט צריך זמן מנוחה וברגע שהחלטתם להתחיל ללמוד הפיהוקים מתחילים והמיטה מושכת אתכם לשינה ערבה. ואז זה קורה - אתם הולכים לישון בתקווה שלאחר מכן תקומו צלולים ורעננים ומוכנים ללמידה. ובכן, בהצלחה.

נרדמים בזמן הלימודים
נרדמים בזמן הלימודים
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד