072-3300504

השיעור הבא: מציאת אהבה

לימודים בקמפוס זו דרך מצויינת להכיר את האהבה החדשה שלכם. זה יכול להיות בנאלי במהלך קורס, או היכרות מפתיעה ליד מכונת הצילום. נשמע לכם כמו סיפורי אגדה? יש כמה אנשים שזה באמת קרה להם

26-02-2014 11:01:00

תקופת הלימודים האקדמית נחשבת לתקופה הסטודנטיאלית המשמעותית, המהנה והמבטיחה ביותר. בין הקורסים למבחנים מגיע השיעור החשוב ביותר, שיעור באהבה.

הקמפוס רווי בסטודנטים צעירים, אווירה דינאמית ושמחה המעלה את הסיכויים להיכרות רומנטית. זוגות רבים הכירו במהלך לימודי התואר, חלקם כבר צעדו לחופה ואף הקימו משפחה. אז איפה באמת אפשר למצוא אהבה אמיתית?

מתאהבים בתקופת הלימודים
מתאהבים בתקופת הלימודים

מכונת צילום
התור למכונת הצילום יכול להיות ארוך ומייגע, כולם מחכים, ממהרים ולחוצים. דווקא בין ערימת הדפים יכולים למצוא את עצמם סטודנטים מחליפים כמה מילים ומכירים. נשמע מופרך?

מעיין דרויש (25) ועידן יחזקאל (27) למדו יחד ניהול, סוציולוגיה ואנתרופולגיה באוניברסיטת בן גוריון, הם הכירו בשבוע הראשון ללימודים בתור למכונת הצילום. "הייתי שקועה בלימודים, סטודנטית טרייה שרצה ממקום למקום", מספרת דרויש על עצמה,"צילמתי משהו והוא פתאום שאל אותי 'את לומדת איתי, למה את לא מצלמת לי גם?'. משהו בחוצפה שלו הדליק אותי".

ההיכרות הראשונה הובילה את השניים לידידות ובהמשך לקשר רומנטי. "המשכנו ללמוד מנהל עסקים ואנחנו גרים יחד בדירה ליד האוניברסיטה" מציינת דרויש.

מסדרונות הקמפוס
מכירים את סרטי הוליווד בהם בחור נתקל בבחורה באופן רנדומלי ומפיל לה את כל הספרים, ופתאום המבטים שלהם מצטלבים ושם זה מתחיל? זה יכול לקרות לכל אחד מכם - אתם מסתובבים במרחב גדול עם אלפי סטודנטים בני גילכם, יכול להיות שבת זוגתכם לעתיד בדיוק תרד מהמדרגות, תחלוף על פניכם או תעזר בכם לשאלה.

עוז לניאדו (30) הכיר את שלי פודליסקי גליקוט (26) בעת היתקלות אקראית במסדרון המרכז הבינתחומי הרצליה. לניאדו למד משפטים וממשל ופודליסקי גליקוט למדה ממשל בבית הספר הבינלאומי. ההיכרות התרחשה מחוץ לכיתה כאשר השניים לא הכירו זה את זו לפני "התחלנו לדבר והוא הזמין אותי ליומולדת שלו והלכתי" מספרת פודליסקי גליקוט, שעלתה לארץ לפני 7 שנים מקליפורניה.

בהמשך התקרבו השניים ופודליסקי גליקוט השתקעה בארץ לאחר שנרקמה בין השניים חברות ואהבה גדולה "הוא הציע לי להתחתן איתו בכדור פורח ומאז אנחנו נשואים שנתיים" סיפרה.

הכירו מחוץ לכיתה, שלי ועוז
הכירו מחוץ לכיתה, שלי ועוז

מעונות
סטודנטים המתגוררים במעונות זוכים להווי חברתי יוצא דופן שמעצים את החוויה הלימודית. ניהול המעונות מצוי בידי המוסד האקדמי אשר לרוב משלב ערבי בידור ופנאי. לרוב, כדי להעביר בכיף את ערבי סוף השבוע, מתאגדים הסטודנטים לארוחת שישי משותפת, כמו משפחה אחת גדולה.

כך גם אורן (34) הכיר את יפעת (33) בארוחת שישי שערך בדירתו בקמפוס. שניהם למדו באוניבריסטה העברית והתגוררו במעונות, הוא למד כלכלה והיא ריפוי בעיסוק.

"באו אלי לארוחה, היא הגיעה עם פסטה שמנת-בטטה" מספר אורן על הפעם הראשונה שנפגשו, "היא מאוד מצאה חן בעיניי, היה לה חוש הומור מיוחד" הוסיף. בהמשך יצאו השניים, עד שהחליטו לקשור את חייהם בנישואים ולהקים משפחה.

קורס בחירה
במסגרת לימודי התואר עלינו לבחור קורסי בחירה הפתוחים לכלל הסטודנטים בקמפוס. תחומי עניין משותפים בינכם לבין סטודנטים אחרים מהקמפוס יכולים לרקום יחד סיפור אהבה.

זה יכול לבוא בכל מקום ובכל רגע, בדיוק כפי שקרה בין מיכל גלר (26) ועידו עזרן (27) שלמדו במרכז הבינתחומי הרצליה.
השניים, שבכלל למדו מדעי המחשב (עזרן) ותקשורת (גלר) נפגשו בקורס בחירה שעסק ב"מבוא לקבלה".

גלר מספרת על הפעם הראשונה שנפגשו "נכנסתי לכיתה, ראיתי אותו ובאופן הכי קלישאתי הרגשתי שזה הבחור". עזרן מצידו לא נשאר אדיש, "היא עניינה אותי, במהלך השיעורים התקרבנו עד שאזרתי אומץ והצעתי לה לצאת" הוא מספר.

מאותו הרגע שמצאו האחד את השנייה כל השאר היסטוריה. "אנחנו כבר שנתיים יחד, מאושרים ואוהבים" מסכם עזרן.

"מאושרים ואוהבים", מיכל ועידו
"מאושרים ואוהבים", מיכל ועידו

מסיבת סוף שנה
במהלך השנה מקדמת אגודת הסטודנטים של הקמפוס אירועים חברתיים ותרבותיים. מגיעים לשם סטודנטים מכל הפקולטות, האוירה נעימה וקלילה ויש הזדמנויות גבוהה להיכרות.

חיים סולמי (31), הכיר את אשתו דולב ניסל (27) במהלך לימודי תעשייה וניהול באוניברסיטת אריאל "התחלנו לצאת לקראת סוף שנה שנייה, תמיד הייתה ביננו כימיה", מספר סולמי.

רגע האמת הגיע כאשר בילו השניים באירוע חברתי "הייתה לנו מסיבת סוף שנה במועדון בהרצליה ושם התחלתי איתה" מפרט סולמי, מאז החברות הפכה לאהבה גדולה ובהמשך הובילה לנישואין.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד