072-3300504

מי רוצה להיות מאסטר שף?

לא התקבלת לתוכנית מאסטר שף? לא עברת את המבחנים למשחקי השף? לא בנוי להיות כוכב ריאלטי אבל עדיין רוצה להיות שף? זה בכל זאת אפשרי. לימודי בישול לאנשים שבאמת רוצים לדעת לבשל

גלית ארגוב | 18-02-2014 09:59:00

שניים מבתי הספר הטובים בעולם לבישול יגיעו לישראל כדי לחפש את הכשרון הבא בבישול ובעולם המסעדנות.

Le Cordon Bleu המותג הבינלאומי עם סניפים באירופה, וה-International Culinary Center המוסד הניו יורקי הותיק מארה"ב, כבר הנפיקו שפים ישראלים מובילים שמאכילים אותנו במסעדות המובילות בישראל, ועכשו הם מחפשים כשרונות ישראלים נוספים.

שני בתי הספר יציגו את מסלולי הלימוד המיוחדים שלהם במהלך תערוכת הלימודים הבינלאומית שתתקיים ביום שלישי 25.2.14 בגני התערוכה בת"א, וייפגשו עם טבחים ושפים פוטנציאלים מישראל שמעוניינים להתשלב ברמות הגבוהות ביותר בתחום הקולינריה.

להיות כוכב קולינריה
להיות כוכב קולינריה

"בעולם אוהבים את היצירתיות של הישראליים"
העובדה שישראל הפכה למעצמה קולינרית לא פסחה גם על בתי הספר המובילים בעולם שמייצרים מדי שנה את הכוכבים הגדולים במטבחים ובמסעדות.

"בתי הספר אוהבים את היצירתיות של הסטודנטים הישראלים ואת הטעמים שהם מביאים איתם מישראל" אומר דודי אדלר מנכ"ל Ustudy-לימודי בחו"ל. "הסטודנטים הישראלים הם ממוקדי מטרה ובעלי מוטיבציה גבוהה להצליח ולהפוך לשפים בעלי שם. הם מאד חרוצים ופתוחים לרעיונות חדשים ובתי הספר מאד מעריכים את התכונות האלו" מוסיף אדלר.

גם לדברי דותן ברדה, משנה למנכ"ל קמפוס-לימודים, ניתן לראות שתוכניות הבישול בטלוויזיה פותחות לכולם את התיאבון והרצון לדעת לבשל. "אנחנו מבחינים במגמה הולכת וגוברת גם של נרשמים שנוסעים ללמוד בישול ברמה הגבוהה לא למטרות עבודה או קריירה. פשוט אנשים שמאוד אוהבים את המטבח, אוהבים לבשל ורוצים ללמוד בשביל שיוכלו לבשל עבורם ועבור המשפחה שלהם".

כל המידע על לימודים בחו"ל במקום אחד
לבתי הספר לבישול מבחר מאוד רחב של קורסים ומסלולי לימוד שמתאימים לכל סוגי הבשלנים, חובבים ומקצוענים כאחד. קורסים במטבח הצרפתי, אפיית לחמים, עשיית שוקולדים וקינוחים, טכניקות בישול מהמזרח ועוד.

מדובר בהזדמנות מצויינת לכל חובב בישול שרוצה להגדיל את התפריט שלו בבית או לכל מי שרוצה להפוך אץ התחביב והכשרון למקצוע.

תערוכת הלימודים הבינלאומית, שנערכת בגני התערוכה בתל אביב, ביום שלישי, ה-25.2.13, מתקיימת זו השנה השלישית ברציפות. בתערוכה משתתפים עשרות נציגים של מוסדות לימוד מישראל, ארה"ב, אנגליה, אוסטרליה, קנדה, איטליה, שוויץ, דרום אפריקה, צרפת, ספרד גרמניה ועוד. כמו כן, משתתפים בתערוכה נציגי השגרירויות השונות וחברות הנותנות שירותים בתחום ההשכלה.

באי התערוכה יוכלו לקבל מידע על אלפי מסלולי הלימוד, החל מלימודי שפות ותעודה, דרך מסלולים מקצועיים והכשרה, עד למסלולי לימודי אקדמיים (תואר ראשון, שני ודוקטורט). המסלולים כוללים את כל מגוון תחומי הלימוד, בהם: מנהל עסקים, כלכלה, מחשבים, טכנולוגיות, הנדסה, רפואה, מדעים, קולנוע, משחק, אומנות וקולינריה.

במהלך התערוכה, יוכלו המבקרים לשמוע הרצאות מקצועיות מפי נציגים זרים, שגרירויות, מומחים מקומיים ואף מנהלי מחלקות וויזות בינלאומיים, כאשר המטרה העיקרית היא לספק למתעניינים בלימודים את כל המידע הרלוונטי. הכניסה לתערוכה היא ללא תשלום.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד