072-3300504

יום פתוח חדשני במרכז האקדמי רופין

המרכז האקדמי רופין החליט לנער את האבק מהמתכונת הרגילה של הימים הפתוחים וגייס למשימה את הסטודנטים שלו. עכשיו יוכלו המועמדים לשמוע ממקור ראשון על הלימודים במקום. ויש גם קבוצת וואטסאפ

גלית ארגוב | 11-02-2014 16:52:00

סטודנטים מהמרכז האקדמי רופין ינהלו את הימים הפתוחים שייערכו במוסד ב-14 לפברואר וב-25 למרץ. הימים הפתוחים מיועדים למועמדים לתואר ראשון והם יתנהלו ויתבצעו על ידי סטודנטים הנמצאים בעיצומם של הלימודים לתואר.

המפגש יכלול קבלת פנים ואירוח של באי היום הפתוח במתחם הספרייה שהוסב ל "זולת ישיבה" באווירה צעירה עם כיבוד קל ודלפקי הסבר נושאיים בתחומים כמו מלגות, מעונות, שירותים אקדמיים וכו'.

בכל תחום לימודים הסטודנטים יחלקו את חווית הלימודים הסטודנטיאלית שלהם ויספרו למועמדים איך בחרו מה ללמוד וכיצד מתנהלים הלימודים בפועל . לאחר מכן יוזמנו המועמדים לטעום 'טעימה אקדמית' מצד מרצים מובילים בהרצאות נוסח TED. כמו כן, המועמדים ללימודים יוכלו לבצע מבדי התאמה למסלולי הלימוד השונים.

לשמוע מאחד שיודע
לשמוע מאחד שיודע

שומרים על קשר בוואטסאפ
לקראת ההרשמה לשנת הלימודים הבאה, חיפשו במרכז האקדמי רופין פלטפורמה חדשה שתהיה נגישה במיוחד למתעניינים בלימודים במכללה. באמצעות קמפיין פרסומי באמצעי התקשורת וברשתות החברתיות פרסמה המכללה מספר טלפון המזמין הצטרפות לקבוצה מיוחדת שנפתחה בתוכנת המסרים הפופולארית whatsapp.

את הקבוצה מנהלים סטודנטים ובוגרים המשמשים כיועצי לימודים בפקולטות השונות של המכללה. היועצים יספקו מענה לכל שאלה שתישאל החל משאלות טכניות , כגון: תנאי קבלה, שכר לימוד או אורך מסלולי הלימודים השונים ועוד, ועד להתעניינות באווירת הקמפוס ומגוון המרצים.

הסטודנטים של רופין, המעורבים במהלך, צילמו סרטונים קצרים שמציגים המלצה לפקולטות שבהן הם לומדים, וסרטונים מפינות שונות בקמפוס או מחדרי המעונות שלהם שתכליתם, להעביר את האווירה בקמפוס ואת חווית הלימודים ברופין. הסרטונים מועברים למתעניינים במסגרת הצ'אט.

כל פונה המעוניין במידע רחב יותר, יוכל לפגוש את הנציגים ביום הפתוח עצמו. "מדובר במהלך חדשני שלא נעשה עד היום בישראל ושמנצל פלטפורמה טכנולוגית פופולארית שהשימוש בה גבוה יותר מבכל רשת חברתית אחרת", אומר מנהל השיווק של רופין, קובי יפרח. "השימוש הרחב בתוכנת whatsapp החינמית עדיין לא נוצל באופן כזה, ומאז שהקמפיין עלה ביום שישי האחרון, אנו מזהים היענות גבוהה במיוחד ותגובות אוהדות מצד קהל המתעניינים כמו גם מצד הסטודנטים שלנו שנרתמו בשמחה למהלך החדשני".

לימודים ברופין
לא במקרה, דווקא הסטודנטים של רופין החליטו לקחת חלק ולעזור למוסד למשוך אליו תלמידי תואר ראשון חדשים. בסדר ארצי שנערך מטעם התאחדות הסטודנטים הארצית, דורגה רמת ההוראה ברופין במקום החמישי הכללי בין כל האוניברסיטאות והמכללות בישראל והמרצים של רופין דורגו במקום בשני הארצי.

המרכז האקדמי רופין, המציע לימודים בשכר לימוד אוניברסיטאי, קיים בארץ כבר 35 שנה והוא מבין הגופים החוץ-אוניברסיטאיים הוותיקים בישראל. ניתן ללמוד בו ב- 11 תכניות ללימודי תואר בוגר, בהן כלכלה, חשבונאות, מנהל עסקים, מדעי ההתנהגות, סיעוד ומקצועות ההנדסה. הנדסת תעשייה וניהול, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הנדסת מחשבים, הנדסה רפואית, מדעי הים והסביבה הימית וביוטכנולוגיה ימית.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד