072-3300504

בחורה הרסנית: סטודנטים מושפעים ממיילי סיירוס

לפרובוקציות המתוקשרות של מיילי סיירוס צריכה להתלוות המלצת "אל תנסו את זה בבית". סטודנטים אמריקאיים שהושפעו מהזמרת, רכבו בעירום על מונומנט דומה בתוך הקמפוס

אחינועם מזרחי | 21-11-2013 16:18:00

מסתבר שגם ילדים גדולים יכולים להיות מאוד מושפעים מתופעות תרבותיות כמו מיילי סיירוס. סטודנטים ממישיגן, ארצות הברית, קיבלו השראה מכיסא הנדנדה שהיא עשתה מכדור הריסה בקליפ המושמץ 'wrecking ball' וניסו לעשות את התרגיל הזה בקמפוס בעירום מלא.

על פי הדיווח באתר האינטרנט הפינגטון פוסט, הנהלת האוניברסיטה הורידה את פסל המטוטלת בעזרתו חיקו הסטודנטים את הזמרת המרדנית לפני כחודש.

גם הסטודנטים מחקים. סיירוס
גם הסטודנטים מחקים. סיירוס

הכדור יוחזר בהשקעה של 25 אלף דולר
כדור ההריסה המונומנטלי הזה נמצא בקמפוס מאז שנת 1995, אבל אחרי שהוידיאו של סיירוס שוחרר, הסטודנטים נתלו עליו וחיבלו בכבל שהחזיק אותו באוויר. בכל מקרה, לאחר שהורד, הסטודנטים התבאסו והדפיסו חולצות עם אייקון של כדור הפלדה וכיתוב שקורא להתקין אותו מחדש.

הנהלת האוניברסיטה ככל הנראה התרגשה מהמחווה והחליטה להחזיר את הפסל בהשקעה כוללת של כ-25,000 דולר, שלא רק תייצב אותו במקומו, אלא גם תבנה סביבו גדר מתומנת בגובה 1.2 מטר (4 רגל). במסגרת הפרויקט, ההנהלה גם תתלה שלטים שיסבירו לסטודנטים את מהות האומנות.

למרות כל אמצעי ההגנה בפני ונדליסטים, ראשי האוניברסיטה יודעים שאי אפשר יהיה למנוע מסטודנטים לטפס על הפסל ולהתנדנד עליו שוב, אך הם הביעו תקווה כי יכבדו לפחות את השילוט. "כולם הביעו עניין רב בהחזרת הפסל למקומו", אמר סגן נשיא האוניברסיטה, "אבל רצינו לעשות את זה בדרך שמקדמת את הפן הדידקטי".

האוניברסיטה מעריכה שהפסל יוחזר עד תחילת דצמבר, אז אולי יהיה קר מדי כדי לרכב עליו בעירום.

רוצים את הכדור בחזרה. החולצה
רוצים את הכדור בחזרה. החולצה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד