072-3300504

אובג'קשן! טהוניה מתחילה ללמוד משפטים

זוכת האח הגדול, טהוניה רובל, עושה את צעדיה בעולם המשפט ומתחילה ללמוד במכינה למשפטים של הקריה האקדמית אונו. לא לשכוח: "איזה שטויות!", ממש לא תופס כטיעון מנצח

ליז בריודין | 13-11-2013 12:51:00

טהוניה רובל, זוכת האח הגדול 5, החליטה לא לבנות רק על דוגמנות או על המיליון שקיבלה ב"אח הגדול", אלא לקחת את העתיד שלה בידים וללמוד תואר ראשון במשפטים בקריה האקדמית אונו.

במטרה להתחיל עם הלימודים לתואר כמה שיותר מהר, טהוניה מתחילה כבר היום (ד') את המכינה שבסיומה תתחיל את הדרך האמיתית להיות עורכת דין. לדברי טהוניה, היא רוצה להתמחות דווקא בתחום הפלילי על מנת שיהיו לה את הכלים לעזור ולסייע לאוכלוסיות נחשלות.

בדרך לבית המשפט. טהוניה.
בדרך לבית המשפט. טהוניה.

החלום הפולני: כולם רוצים להיות עורכי דין
כ-20 אלף סטודנטים ב–14 מוסדות לימוד ברחבי הארץ , התחילו השנה ללמוד תואר ראשון במשפטים. את מבחני הלשכה עוברים בסופו של דבר כ- 2,500 סטודנטים, המצטרפים לשוק העבודה התחרותי והצפוףבמילא של תחום עריכת הדין. בהתאם לכך, בשנים האחרונות חלה שחיקה עקבית בתנאי העבודה ובשכר הממוצע בתחום.

שר הכלכלה, נפתלי בנט, כתב במאי האחרון בדף הפייסבוק שלו "אל תלכו ללמוד משפטים" וקרא לצעירי ישראל לחדול מלימודי המשפטים מאחר ומספר עורכי הדין ביחס לאוכלוסייה בישראל הוא הגבוה בעולם.

בנט כתב את דבריו על רקע נתונים שהגיעו אליו מהתאחדות התעשיינים, לפיהם קיים בישראל מחסור בעובדים במקצועות כפיים ובמקצועות טכניים והנדסיים.

טהוניה, שעוד מימה באח הגדול לא ממש התייחסה להפצרות ובקשות של אף אחד, לא רק בחרה ללכת ללמוד את התואר המבוקש, אלא היא גם שואפת ביום מן הימים לפתוח משרד עורכי דין משל עצמה.

אנחנו מאחלים לטהוניה בהצלחה עם הלימודים ומקווים לא להיפגש איתה לעולם באולם בית המשפט.

חולמת לפתוח משרד. טהוניה
חולמת לפתוח משרד. טהוניה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד