072-3300504

סטודנטית מהבינתחומי כבשה את פלייבוי

לומדת תקשורת, אבל מככבת על שער מגזין שרחוק מלהיות סטודניאלי. רייצ'ל פרי דיקסון היא סטודנטית במרכז הבינתחומי הרצליה ובקרוב תייצג את ישראל בתחרות פלייבוי עולמית

אחינועם מזרחי | 14-10-2013 15:38:00

מכירים את הסצינה בה בריטני ספירס הופכת מתלמידה ביישנית בלבוש צנוע לילדה הרעה של המחזור? רייצ'ל פרי דיקסון (25) האוסטרלית היא המקבילה הישראלית והאקדמית לספירס השובבה.

דיקסון לומדת תקשורת במרכז הבינתחומי בהרצליה ומדגמנת מגיל צעיר. ואם טרם ראיתם אותה על שער מגזין פלייבוי ישראל, בקרוב אולי תוכלו למצוא אותה מתערטלת בגיליון ינואר-פברואר 2014 - אם תזכה בתחרות יופי בינלאומית של המגזין כנציגתה של ישראל.

עושה שערים. דיקסון
עושה שערים. דיקסון

"לא ממליצה לכל אחד"
התחרות תתקיים בעוד כשבוע (24.10.2013) בפיליפינים ותכלול נציגות ממספר מדינות, ביניהן את דיקסון הישראלית. אבל המקפצה המקצועית ששלחה אותה לתחרות הייתה 'פלייבוי ישראל'. "פלייבוי פנו אליי בעקבות עבודות דוגמנות קודמות שלי ואחרי שבחנו אותי הציעו לי להיות על השער", היא משחזרת, "אין ספק שזה הדבר הכי טוב שקרה בקריירה שלי עד כה".

הופעתה על שער המגזין בחודש יוני האחרון חשפה אותה לדמויות מהתחום, ובמקביל להזמנה אישית מהמייסד יו הפנר, שסידרה לה כניסה אח"מית למסיבת השנה של פלייבוי, היא נבחרה לייצג את ישראל בתחרות השפנפנות הבינלאומית - מאמרים והגשות אאוט, מסיבות עיתונאים, בריכה וערבי התרמה אין.

"זה לא קל לשלב בין העבודה ללימודים, והצילומים גורמים לי להפסיד בחינות ושיעורים", היא מתארת, "אבל זו ההחלטה שקיבלתי משום שאני אוהבת את העבודה שלי ומוכנה להקריב עבורה. לכל אחד אחר תמיד אומר: שימו את הלימודים שלכם במקום הראשון".

''מוכנה להקריב למען העבודה''
''מוכנה להקריב למען העבודה''

"לא לגמרי מבינים אותי"
דיקסון התחילה ללמוד במכללה לפני שנה, כשנתיים אחרי שהגיעה להתיישב בישראל. המפגש הראשון שלה עם ארץ הקודש היה במסגרת טיול תרמילאים עם חברים, ממנו לא חזרה הביתה. "אני עובדת ומטיילת מאז ימי התיכון והרגשתי שהגיע הזמן הנכון להתחיל את התואר שלי. מעבר לזה, זה משהו שתמיד רציתי", היא אומרת.

כמו מאות אלפי סטודנטים אחרים, היא חזרה השבוע ללימודים. אמנם היא רק בשנה ב', אבל כבר הספיקה לגבש התרשמות חזקה לגבי טבעו של הצעיר הישראלי המלומד. "מאוד התרשמתי מסטודנטים ישראלים - הם נהדרים ומאוד אינטליגנטיים. תמיד עושים את המשימות שלהם בזמן, אבל לא מוכנים לוותר על יציאות וליהנות – שזה בדיוק מי שאני", היא מציינת.

וקצת כמו בסרט נעורים אמריקאי, היא חווה לא מעט הצקות מהחברים לספסל הלימודים. "אני מקבלת המון תגובות על העיסוק שלי, רובן חיוביות, אבל יש הרבה אנשים שלא לגמרי מבינים את זה וחושבים שזה מאוד שנוי במחלוקת. אני ערה ללחשושים ולרכילות שקיימת סביבי בקמפוס, אבל זה בסדר, אין לי במה להתבייש ותמיד עמדתי מאחורי העבודה שלי וההחלטות שלי".

היא לא מצפה לזכות בתחרות ומסתפקת גם בטיול חינמי ביעד האקזוטי. המועמדות המפתיעה היא עוד הצלחה בקריירה שבחרה לעצמה והתואר יכול רק לקדם אותה. "בחרתי ללמוד תקשורת כי אני מתעניינת בתחום העיתונאות ומאז ומתמיד נהניתי מכתיבה. אני אוהבת ללמוד על איך עושים טלוויזיה ומרגישה בעצמי מאוד בטוחה מול המצלמה ומאחוריה, זה כיף גדול".

מי שרוצה לעקוב אחרי רייצ'ל פרי דיקסון גם בתחרות, מוזמן להציץ בחשבון האינסטגרם שלה rachelparrydixon@

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד