072-3300504

הסטודנטים באוניברסיטת בראון מתפשטים

מי שיבקר באוניברסיטת בראון השבוע יזכה לראות סטודנטים מעורטלים מתהלכים ברחבי הקמפוס, זאת במסגרת שבוע העירום במוסד. בין הפעילויות: יוגה בעירום, קברט עירום וציורי גוף

אחינועם מזרחי | 01-10-2013 11:51:00

הסטודנטים באוניברסיטת בראון בארה"ב יוכלו לקום קצת יותר מאוחר השבוע – כי אין צורך להשקיע בבחירת בגדים לשיעור.

במסגרת שבוע עירום, שהתחיל אמש (ב') וימשך, יתמודדו הסטודנטים במוסד עם התערטלות פומבית, אך גם ילמדו להפריך סטיגמות שקשורות בגוף העירום ולשוחח עליו.

פתאום השורט נראה סולידי
פתאום השורט נראה סולידי

כלב מביט מטה בעירום
אז מה עושים בשבוע עירום? האתר האמריקאי הפינגטון פוסט מציין כמה שיעורים וקורסים ייחודיים, ביניהם שיעור יוגה עירום, שמבטיח מתיחה של הגוף באופנים שלא נוסו בעבר, קברט עירום, ציורי גוף, וכמובן שאי אפשר בלי פאנל אינטלקטואלי, שדן באופן בו גזע ומעמד משפיעים על הדימוי הגופני.

המארגנים יספקו ציוד כמו מזרונים ליוגה, אך התריעו בפני הסטודנטים שלא כדאי לשכוח מגבות, והזהירו אותם מפני הבאת פלאפונים, מצלמות או תיקים כדי למנוע תקריות מביכות.

''תנוחות שלא נדע''. יוגה עירומה
''תנוחות שלא נדע''. יוגה עירומה

''עירום זה בסך הכל כיף''
למרות נהלי הבטיחות המחמירים, זו לא הפעם הראשונה ששבוע עירום מתקיים ברחבי הקמפוס היוקרתי. את שבוע העירום שהתקיים בשנה שעברה הגדירו המארגנים כהצלחה. לדבריהם, הסטודנטים התנהגו בצורה מאוד מכבדת ולא היה חשש מתגובות לא בוגרות.

קמילה פאצ'קו פורס, סטודנטית באוניברסיטה שהשתתפה באירוע הקודם, סיפרה שהמטרה הייתה לשוחח על נושא שנחשב בחברה לטאבו. "זה היה מדהים ללמוד שלהיות עירום זה בסך הכל כיף. פין, ואגינה, שדיים ואחוריים – אברי גוף שגרמו לי להרגיש מוזר ולא בנוח בעבר – נראים לי עכשיו כחלקים נוספים בשלם היפיפה שנקרא גוף האדם".

"רבים מהאנשים שישבו בקהל העידו שהיה לסמינר אפקט מכונן על הדרך בה הם תפסו את הגוף שלהם ועל התפקיד שמשחק העירום בחברה שלנו על בסיס יומיומי", סיפרו המארגנים לעיתונאים. נשמע כמו משהו שאסור לפספס? אל דאגה, בחודש מרץ יערך באוניברסיטה שבוע הסקס השנתי.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד