072-3300504

לממן את הלימודים ממשחקי מחשבה

גאון ידע כללי מרוויח 60,000 פאונד בשנה ממשחקי מחשבה והצליח בצורה הזאת לממן את כל הלימודים שלו לאוניברסיטה

יסמין לידסקי | 14-11-2012 17:43:00

טיטן כריסטיאן דרומונד הוא גאון ידע כללי שמרוויח סכום של 60,000 פאונד בשנה רק משחקי מחשבה וכך הצליח לממן את התואר שלו בספרות אנגלית באוניברסיטה, טיולים ברחבי העולם ואף לאחרונה את חתונתו. דרומונד בן ה-40 מתפרנס כמעט ורק ממשחקי המחשבה שהוא משחק בכל ערב בברים, פאבים ומועדונים ברחבי בריטניה.

לפי ה"דיילי מייל" הבריטי, דרומונד מעריך כי הוא עבר כבר בלמעלה מ-10,000 ברים על מנת לשחק בהם במשחקי המחשבה והוא מרוויח בממוצע 40-60 פאונד לשעה ואפילו טוב מכך - הכסף נטול מס כי הרוויח אותו תוך כדי זכייה בהימורים. "אם נגמרו הפאבים בעיר מסוימת, אני פשוט עובר לעיר הבאה", אומר דרומונד. "אבל כשאתה מרוויח כל כמה דקות כמות גדולה של מטבעות וזו המשכורת היחידה שלך אתה הופך להיות קצת משוגע", הוא מעיד על עצמו.

הידע הכללי של דרומונד כל כך רחב שהוא יודע למשל בדיוק כמה אנשים מאכלסים את כל מדינות אפריקה ובשל הידע העצום שלו, הוא הצצליח להסתבך לא פעם בברים בהם הוא "עובד". לא פעם הוא פונה מבר על ידי בעל בית זועם על ניצחונותיו ואף כיבו לו את המכונות במקום אחר כדי למנוע ממנו לשחק.

בכל פעם שדרומונד יוצא לדרך הוא מקדיש שבועיים לעיר בה בחר ומבקר שם בכמה שיותר פאבים בהם יש משחקי חשיבה וכשהוא מסיים את העיר הוא עובר לבאה אחריה. "הנסיעות בכל רחבי אנגליה יכולים להיות מעייפים וגם מאד מכביד על המוח הבהייה האינסופית הזאת במסכים", אומר דרומונד. "אחרי עשר שעות שאתה עושה את זה אתה מרגיש משוגע", הוא מוסיף.

להתפרנס מידע כללי בלבד
להתפרנס מידע כללי בלבד

"לא מה שדמיינתי שאעשה"
לדבריו, הוא אומנם משתמש במוח שלו כדי להתפרנס, אבל זה ממש לא מה שדמיין שיעשה כשיהיה גדול.

דרומונד מספר כי את קריירת המשחקים שלו החל לאחר שיצא פעם אחת לשחק בשעת ארוחת הצהריים שלו בעבודה והרוויח סכום של עשרים פאונד. "זאת הייתה הפעם הראשונה שלי והבנתי שאני יכול להרוויח מזה סכום עתק", הוא נזכר. "באותו יום שהתנסיתי לראשונה המשכתי לשחק עד שהגעתי לשמונים פאונד ובחמש השנים האחרונות זה מקור ההכנסה העיקרי שלי".

דרומונד אומר כי הבעיה העיקרית בעבודה הזאת היא העובדה שאף אחד פשוט לא מאמין לו כשהוא מספר במה הוא עוסק, למרות שעבורו מדובר למעשה בעבודה שגרתית לחלוטין. "אנשים חושבים שאני רוצח שכיר או פורץ או משהו נוראי כזה, אפילו כשהכרתי את אשתי היא לא האמינה לי שזה מה שאני עושה", הוא אומר. "בהתחלה זה היה מאד מאתגר ומרגש עבורי אבל היום זה עבודה בשבילי ולא סתם זוהי עבודת פרך".

להרוויח רק ממטבעות
להרוויח רק ממטבעות
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד