072-3300504

תעלול או גמול? הלואין מסוכן בקליפורניה

אחרי הוריקן סנדי, קליפורניה מאמצת סיפור זוועה משלה. אלמוני ירה לכיוון סטודנטים חוגגים בליל כל הקדושים. הפעם זה הסתיים ללא נפגעים

01-11-2012 15:55:00

ליל כל הקדושים הוא חג שמועד לפורענויות. ילדים יוצאים בתחפושות מפחידות לרחובות, עוברים מבית לבית, דופקים על הדלת ואומרים "תעלול או גמול!". אם מי שנמצא בבית לא נותן להם ממתקים, הילדים מעוללים לו תעלול כלשהו, בדרך כלל זריקת ביצה לבית.

עבור הסטודנטים זו עוד סיבה למסיבה, כשהם מגיעים למסיבות לבושים בתחפושות מאיימות ונשארים ערים עד מאוחר. גם באוניברסיטת USC שבמדינת קליפורניה, יצאו הסטודנטים למסיבת הלואין, עד שנשמעו יריות פתאומיות, שהבריחו את הסטודנטים הרחק מהתור.

"חיכינו בחוץ כחצי שעה כדי להיכנס למסיבה", אמרה אוליביה גורדון, סטודנטית שנה ראשונה לפסיכולוגיה, לאל.איי טיימס. "ופתאום, בדיוק כשאנשים החלו להיכנס פנימה, החלו להישמע יריות, וכל מי שהיה בתור התכופף בבת אחת וכולם התחילו לרוץ". התקרית ארעה בשעה 23:30 בלילה, בערב כל הקדושים, והסתיימה ללא הרוגים.

"שמעתי שלוש יריות אקדח או אולי יותר", סיפרה כריסטינה נור, סטודנטית להנדסה אזרחית באוניברסיטה. "אפשר להגיד שמרוב צרחות לא שמעו את הירי. התכופפתי באופן מיידי, הרגשתי כאילו אני נמצאת באמצע סצנה מסרט, כי מעולם לא חוויתי משהו כזה בעבר. רצתי מהר ככל שיכולתי ורחוק ככל שיכולתי, מנסה לוודא שאני לא מועדת. זה היה פשוט מטורף".

כנראה שלא רק אזרחי ניו יורק וניו ג'רזי יישארו ספונים בבתיהם. מחלקת הביטחון של הקמפוס הפעילה אזעקת חירום כחצי שעה לאחר התקרית, וביקשה מהתלמידים המתגוררים במתחם האוניברסיטה לחפש מקלט ולהימנע מלפתוח דלתות בפני זרים. מאוחר יותר הקמפוס נסגר לחלוטין לתנועת מבקרים, עד לחקירת המקרה. חשוד במעשה נתפס על ידי המשטרה בליל האירוע, וככל שידוע לה ארבעת נפגעי התקרית לא לומדים באוניברסיטה.

ירי נוסף אירע באוניברסיטה באפריל השנה, וגבה את חייהם של שני סטודנטים זרים הלומדים במקום. המתקפה ההיא הציתה שיח על אמצעי הביטחון הננקטים באוניברסיטה, ובוקרו המספר המועט של המעונות, לעומת המספר ההולך וגדל של הסטודנטים. על פי מחקר שנערך במדינה, ב-USC לומדים יותר סטודנטים זרים מאשר בכל קולג' או אוניברסיטה בארצות הברית.

יותר מסתם תחפושת. תקרית היורה
יותר מסתם תחפושת. תקרית היורה
עוצר בקמפוס. אוניברסיטת דרום קליפורניה
עוצר בקמפוס. אוניברסיטת דרום קליפורניה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד