072-3300504

תחזית לחודש ספטמבר

השמש מטעינה את בני מזל בתולה באנרגיה, שתלווה אותם לאורך כל השנה. תקופה טובה צפויה גם לבני מזלות היבשה: גדי, שור ועקרב. מה צפוי לכם החודש? הכל בהורסקופ של קרני צור

קרני צור | 02-09-2012 09:10:00

ע

מזל בתולה
מזל בתולה

מזל בתולה 23.8 - 22.9
חודש יום ההולדת שלכם הגיע – מזל טוב. זהו זמן מצוין עבורכם, בו השמש במזל שלכם ומטעינה אתכם באנרגיה רבה שתלווה אתכם ותמלא אתכם בכוח לכל השנה הקרובה.

לאחר תקופה של עירפול ובילבול אתם מגיעים עתה לבהירות לגבי חייכם, הכיוון שלכם ברור ואתם יכולים להציב לעצמכם מטרות ולהסתער לעברן.

גם מרקיורי, שליט המזל שלכם, נמצא במזל בתולה לגיחה קצרה בין ה-2-17.9 ובשהותו אצלכם במזל מחזק את כל הכישרונות שלכם: יכולת התקשורת והשיחה, יכולת האירגון, הכישורים הטכניים והמסחריים. הוא גם משפר את היחסים החברתיים שלכם.

עד ה-7.9 דאגו לעשות את מה שאתם אוהבים, שגם תורם לאנשים אחרים. אם תעשו את מה שהלב שלכם מבקש תגלו שעשיתם קפיצה משמעותית בדרך ליעוד שלכם.

מזל מאזניים 23.9 - 23.10
אתם נכנסים לחודש לא פשוט, אשר מאפיין את הזמן שלפני יום ההולדת. אתם מרגישים מעט כבויים ולא ברורים לעצמכם, אולם בבקשה – אל תדאגו. זהו תהליך טבעי בו אתם מתכנסים אל תוך עצמכם, כמו הגולם, על מנת להפוך לפרפר ולהיוולד מחדש ביום ההולדת.

הזמנים היותר קשים בחודש יהיו בין התאריכים 2-17.9 – זמנים בהם תגלו שקשה לכם לחשוב בבהירות ולשתף את חבריכם במה שאתם מרגישים וחושבים. הבשורות הטובות הן שהכל ממש ישתנה לטובה בזמן יום ההולדת, בו יגיעו הבהירות, השמחה והקלילות.

החל מה-7.9 נסו פשוט ללכת עם הלב, שימו לב מה מרגיש לכם נכון לעשות ודאגו לעשות דברים שאתם אוהבים. בזמן הזה הלב, ולא השכל, יובילו אתכם לכיוון היעוד שלכם.

מזל עקרב 24.10 - 21.11
אתם נמצאים בחודש חיובי ביותר, עוצמתי וחזק. למעשה החודש הזה אמור להטעין אתכם בהרבה מאוד כוח אליו תידרשו בהמשך השנה.

מארס, אחד משני שליטי המזל שלכם (יחד עם פלוטו), מבקר במזל שלכם. אחת לשנתיים וחצי הוא מבקר אצלכם למשך חודשיים – וזה קורה עכשיו. מארס מסמל את העוצמה הגברית, את הכוח, את התשוקה ואת המרץ לחתור קדימה.

מארס מוסיף לחייכם עכשיו הרבה מאוד עוצמה ואסרטיביות. במיוחד נהנים מכך הגברים – שכן מארס הוא סמל הגבריות. אבל גם הנשים שביניכם ימצאו עצמן פעילות ביותר. הכוח של מארס עוזר לכם להוציא לפועל מיני פרויקטים שזה זמן רב חיכו לבוא לידי ביטוי.

אולם מארס לא פועל רק כלפי חוץ, הוא יכול להתבטא גם בחיזוק המסע הרוחני-נפשי-פנימי שלכם, עם כוח רב שמנותב לאפיקים של התפתחות אישית ורוחנית.

מזל קשת 21.11 - 21.12
חודש מזל בתולה הוא חודש לא פשוט עבור הקשתים אוהבי החופש והדרור. המילים "סדר" ו"שיגרה" הרי נשמעים לכם כמו קללה. מיקומה הלא פשוט של השמש גורם לכם להיות מעט כבויים ועמומים ומנותקים מעצמכם.

מרקיורי בבתולה בין התאריכים ה-2-17.9 לא ממש מאפשר לכם לחשוב בצורה בהירה. פרט לכך נראה שהעבודה תופסת את תשומת הלב המרכזית ויש לגשת לערמות העבודה והמשימות אשר כנראה הצטברו בחופש. אבל הדברים כלל אינם נוראיים, למרות ההתחלה העגמומית הזו.

בצד החיובי אנחנו מוצאים את יופיטר, שליט המזל שלכם, שניצב אל מול מזל קשת – במזל תאומים, ומכניס הרבה מאוד הצלחה לחייכם, התרחבות, התפשטות וצירופי מקרים חיוביים. הוא משפיע לטובה בעיקר בזירה הזוגית ובתחום השותפויות.

וונוס כוכבת הרגש והאהבה מתחילה את התקופה בבית הרוחניות והיחסים האינטימיים ומאפשרת לרמת הרגישות והקירבה לעלות, ולרגשות להיות עמוקים וטובים. ב-7.9 וונוס עוברת לבית חיובי אף יותר עבורכם, וכל הדכדוך והקושי נעלמים כאשר משב רוח רענן של רגשות טובים ולב שחוזר להרגיש במרחבים ובחופש, בלי קשר לאירועים שמסביב, מאפשרים לעבור את התקופה הלא פשוטה.

מזל גדי 22.12 - 20.1
חודש מזל בתולה, שהוא מאלמנט האדמה כמוכם, הוא חודש חיובי ביותר עבורכם. אתם חשים משב רוח רענן של חופש ושל מרחבים. דווקא ההתמודדויות היומיומיות והעיסוק בפרטים הפרקטים הם אלה שנותנים לכם תחושה טובה של שחרור ושחייה במים מוכרים. משהו בכם רוצה לצאת החוצה, ללמוד דברים חדשים, אולי לצאת לטיול.

גם וונוס מברכת אתכם בחודש הזה, כאשר עד ה-7.9 היא נמצאת בבית הזוגיות שלכם. אלת האהבה שנוגעת בבית הזוגיות מאפשרת לפתוח את הלב ולהתקרב עוד יותר אל בני הזוג הקיימים, ועבור הפנויים היא מהווה חלון הזדמנויות נפלא לאהבה חדשה.

מזל דלי 21.1 - 18.2
בחודש הזה העיניים שלכם פונות פנימה, אל תוך הנפש שלכם. זהו זמן למסע הרוחני, לחיפוש אחר הנסתר ואחר כיוונים רוחניים. יש אפשרות טובה לשוחח על דברים ברומו של עולם עם חברים קרובים ועם האנשים האהובים עליכם. יש אפשרות להבנות חדשות, לשיחות טובות המחברות עמוק פנימה.

באופן מעניין מה שעושה לכם "טוב על הלב" זה דווקא לעשות סדר במגירות, לטפל בטפסים ובבירוקרטיות ואולי אפילו לנקות את הבית – נסו את זה ותופתעו לגלות איזו תחושה טובה הסדר והאירגון ממלאים אתכם עכשיו, עד ה-7.9.

לאחר ה-7.9, וונוס, כוכבת הרגשות והאהבה, נכנסת אל בית הזוגיות שלכם. במיקומה זה היא נותנת נשיקה אוהבת לזוגות קיימים ומאפשרת להם לעלות ברמת הקירבה, האינטימיות והאהבה, ולפנויים היא מאפשרת להיפגש עם בן זוג נפלא.

מזל דגים 19.2 - 20.3
השמש במזל בתולה, אשר ניצבת בדיוק אל מול המזל שלכם, מעוררת אתכם ומכניסה הרבה אינטנסיביות אל חייכם. זה הזמן לצאת אל העולם, אך גם לא לשכוח לתת את הדגש ותשומת הלב אל בני הזוג (בעיקר בין התאריכים ה-2-17.9), להשתמש היטב בתקשורת, בשיחה ובחוש ההומור עם האנשים האהובים עליכם, שצריכים עכשיו את תשומת ליבכם.

מארס במיקומו הנוכחי מכניס הרבה מאוד אנרגיה חיובית למפרשיכם, ובקלילות אתם מוצאים את עצמכם עושים דברים שאולי היו תקועים הרבה זמן. למרות העשייה המרובה עדיין יש תחושה נעימה של חופש ועשייה מתוך הנאה ולא מתוך הכרח.

מזל טלה 21.3 - 20.4
החוש הזה עוסק ברובו בלוגיסטיקות, ארגון וסידורים. חיי השגרה והיומיום ממלאים אתכם בדברים קטנים שצריך לעשות. בדרך כלל לבני מזל טלה שאוהבים את היוזמה והאקשן, הצורך להיות מאוד פרקטיים יכול להיות מעט מדכא. אבל למעשה אתם מצליחים החודש, ובעיקר בין ה-2-17.9, לתקתק את הסידורים בזריזות וביעילות.

אולם יחד עם השגרה האפורה והסדר ההכרחי במגירות, החל מה-7.9 רוח של אש, תשוקה והתלהבות נכנסת לחייכם. בזמן הזה חשוב שתעשו דברים שאתם אוהבים ותתנו דרור לכישורים, ליצירתיות וליצריות שלכם.

מזל שור 21.4 - 20.5
אתם נכנסים לחודש חיובי ואינטנסיבי ביותר. השמש שנמצאת במזל בתולה, שהיא אלמנט אמה כמוכם, מאפשרת לכם להרגיש במיטבכם, להתחבר לכשרונות שלכם ולתחביבים שלכם. הביטחון העצמי שלכם מתחזק ואתם שמים את עצמכם במרכז.

מארס שנמצא בדיוק מול המזל שלכם, במזל עקרב, מוסיף לכם הרבה מאוד כוח חיים, יכולת להתניע, לפעול ולכבוש. הוא מכניס תשוקה לחייכם ולזוגיות שלכם אבל עליכם לשים לב שלא ליפול למלכודות הכעסים והעצבים שמארס יכול להציב.

ב-7.9 וונוס, כוכבת הרגשות ושליטת המזל שלכם, נכנסת לבית המשפחה שלכם – הכינו את הטישיו וזיכרו שאתם רגישים במיוחד במגע עם בני המשפחה השונים.

מזל תאומים 21.5 - 21.6
חודש מזל בתולה הוא חודש לא פשוט עבורכם. מיקומה הלא מחמיא של השמש גורם לכך שאתם מעט מנותקים מעצמכם, נחבאים אל הכלים, מתחפרים בתוך הזיכרונות והבית ושוכחים את התקשורתיות והקלילות המאפיינים אתכם בדרך כלל.

התקופה הקשה תהיה בין 2-17.9, בה גם שליט המזל שלכם, מרקיורי, יהיה במזל בתולה. אבל אין מה לדאוג או לקחת את הזמן הזה יותר מדי קשה – בסך הכל אתם עדיין מחייכים בזכות נוכחותו של יופיטר שנכנס אל המזל שלכם כבר לפני כחודשיים, ועכשיו אתם כבר מתחילים להכיר את העזרה הרבה, הברכה וצירופי המקרים הטובים הקטנים שהוא מזמן לחייכם ועוד ימשיך לזמן בשנה הקרובה.

מזל סרטן 22.6 - 22.7
הכוכבים לצידכם החודש. וונוס, אלת הרגשות והאהבה, מברכת אתכם מטובה כאשר היא מבקרת במזל שלכם עד ה-7.9. זה הזמן לפתוח את הלב לאהבה חדשה, או להכניס יותר רוך, אהבה ועדינות למערכות היחסים הקיימות.

לנשים, זהו זמן בו אתן קורנות ויפות מתמיד. אולם גם לאחר ה-7.9 וונוס לא זונחת אתכם – היא נכסת למיקום מצויין בבית הכספים שלכם וגורמת שם לשפע ולזרימה טובה של מזומנים – והרי גם זו ברכה טובה.

מארס נמצא במיקום מצויין המוסיף לכם כוח, אנרגיה, שמחת חיים ותשוקה. זה יהיה הזמן להסתער על התחביבים שלכם, להביא לידי ביטוי את הכישורים הטבעיים שלכם, והשמש ומרקיורי גם הם לטובתכם – הם מוסיפים הרבה מאוד תקשורתיות, קלילות, שיחות מעניינות וחברים טובים לחייכם.

מזל אריה 23.7 – 22.8
החודש שלאחר יום ההולדת מופנה לבניה וביסוס של כל אותם רעיונות שעלו בכם בזמן האחרון. האינטנסיביות של יום ההולדת יורדת, ומן הרצון והמטרות שהצבתם לעצמכם – זה הזמן לעבור לרמה הפרקטית.

השמש עוזרת לכם לראות בבהירות את מה שאתם צריכים עכשיו לעשות ואת היסודות של הבניין (הפיזי והרוחני) שעליכם לבנות. זה הזמן להשקיע (אולי גם כספית) בבית שלכם, ברכוש וגם בגוף הפיסי שלכם.

ב-7.9 וונוס, כוכבת הרגשות, היופי ואהבה, עוברת למזל שלכם בו תשהה במשך כחודש. וונוס מוסיפה יופי, רוך ונשיות לבנות מזל האריה ומברכת את כולם ביכולת לאהוב ולהיות נאהבים. לפנויים/ות זהו זמן מיוחד וטוב למציאת אהבה חדשה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד