072-3300504

להיות רומנטיים גם בלימודים

זוגיות באוניברסיטה היא עניין מבורך. הבעיה מתחילה בט''ו באב, כשבמקום לאהוב אתם טומנים את הראש בתוך הספרים. הפיתרון: בקרו במקומות הרומנטיים בקמפוס. הנה כמה אופציות

אחינועם מזרחי | 02-08-2012 12:17:00

האוניברסיטאות בישראל הן לא רק כיתות ומחשבים. הקמפוסים חובקים אינספור פינות חמד, אותן מגלים סטודנטים רק לעיתים רחוקות, לרוב, כשהם מחפשים להגיע לשיעור בפקולטה שלא היו בה מעולם.

השנה, משהגיע ט"ו באב, תוכלו לעשות הפסקה קצרה מיום עמוס לימודים לבחינות, ללא רגשות אשם, ולבלות עם בני הזוג באווירה רומנטית, ובמרחק קצר מהספרייה. סטודנטים מהאוניברסיטאות הגדולות בארץ חושפים את המקומות הכי חגיגיים בקמפוסים לכבוד חג האהבה.

לא רק על מסך המחשב. רומנטיקה
לא רק על מסך המחשב. רומנטיקה

ירושלים – התיאטרון והגן הבוטני
כשאתם בגובה 830 מטר מעל פני הים, צופים מהתיאטרון ההיסטורי, שנמצא בקמפוס הר הצופים באוניברסיטה העברית, לא תוכלו להתעלם מהנוף המהפנט לכיוון מדבר יהודה, ים המלח והרי אדום, שבירדן.

אם תשוטטו בקמפוס גבעת רם, תגיעו לגן הבוטני, המכיל כ-950 מיני צמחים. שלל הצבעים בהם מתהדר והצמיחה הפראית, עמניקים תחושה של שמורת טבע, ויוצרים רומנטיקה ללא מאמץ.

אתר היסטורי. התאטרון בירושלים
אתר היסטורי. התאטרון בירושלים

תל אביב – פריחה מלבלבת
מי שחשקה נפשו בנוף ירקרק, מוזמן להגיע לבנין המנהלה באוניברסיטת תל אביב. ליד הבניין עומדת גבעה נמוכה, במרכזה ניצב עץ גבוה עם פריחה אדמדמה. העץ מצל על כל הסביבה, והופך את המקום נחמד ונוח להתבודדות ולהמלטות מימי הקיץ החמים.

העץ הנדיב. תל אביב
העץ הנדיב. תל אביב

חיפה – בית הסטודנט
הפינה הרומנטית של אוניברסיטת חיפה נמצאת בבית הסטודנט של אגודת הסטודנטים. בין שיעור לשיעור, בין מבחן לעבודה, תוכלו למצוא צעירים, שמתרפקים על הנוף המרהיב של מפרץ חיפה. מקו המים ועד העמקים, מתגלה תמונה פסטורלית וקסומה, מושלמת לזוגות אוהבים.

תמונה פסטורלית. חיפה
תמונה פסטורלית. חיפה

באר שבע – כיכר דייכמן
באוניברסיטת בן גוריון בנגב, נמצאת כיכר דייכמן, שממוקמת באחד האזורים הכי שקטים ויפים של הקמפוס. הכיכר צמודה לבניין 74, בבסיסו ממוקם בית קפה צעיר ואנרגטי – המקום האולטימטיבי להעביר את הזמן עם חברים או ללמוד בכיף.

ואם התיישבתם, הפנו את מבטכם מערבה, ותראו את השמש שוקעת מבעד לכיכר. ליד הכיכר תוכלו למצוא את בניין נוסף, שמוקף כולו במים ומפלים.

מפלי מים לבורגנים. באר שבע
מפלי מים לבורגנים. באר שבע

בר אילן – פארק דהאן
שעת בין-ערביים, הערב כבר יורד על פארק דהאן שבקמפוס הצפוני של אוניברסיטת בר אילן. הסטודנטים מטיילים הלוך ושוב ברחבי הפארק, שמשתרע על שטח של 20 דונמים.

הליכה בפארק תוביל אתכם לבסוף אל האמפיתיאטרון, ולגן הפסלים המשלב יצירות של חמישה אמנים שונים. זוגות צעירים אוהבים לטייל ארוכות יד ביד, ולהביט על העצמים השותקים.

מחכים להפסקה. הפארק בבר אילן
מחכים להפסקה. הפארק בבר אילן
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד