072-3300504

לו רק היית קצת פחות המרצה שלי

לכל סטודנטית יש את השיעור שמצדיק את ההרשמה לתואר. הוא מעניין, מרתק ומושך - בעיקר בגלל מי שמעביר אותו. מה גורם לסטודנטיות רבות להעביר את התואר בהזלת ריר על המרצה?

יסמין לידסקי | 09-07-2012 12:01:00

יש בחורות שגברים עם מדים עושים להן את זה ויש כאלו שדווקא נדלקות על סמכותיות מהסוג של מצגות, ספרים או מספרים, העיקר להעביר את התואר ולמצוא אקשן בעוד כמה שיעורים משמימים. הנה כמה סטודנטיות שנהנו מהלימודים קצת יותר מהחברים, בעיקר בגלל "קראש" על אחד מהמרצים או המתרגלים.

שיר, סטודנטית ללימודי ביולוגיה באוניברסיטת תל אביב הייתה דלוקה על המתרגל שלה לפיזיקה ועשתה הכל כדי לקבל ממנו מעט הסברים והרבה תשומת לב. "הייתי נרדמת כל הזמן בשעורים והוא היה זורק עלי טושים, אז הייתי יושבת שם ובראש שלי רצים סרטים של ילדה בת 12. חיפשתי מתחת לבלטות איפה אני לא מבינה, גם כשהבנתי את החומר חיפשתי מה אני לא מבינה", היא מספרת.

שיר אימצה את תפקיד הסטודנטית הנחושה ולא הסתפקה בפלרטוטים מזדמנים במהלך השיעור וביקורים בשעות הקבלה, ובסוף השנה שינסה מותניים ולקחה יוזמה."עשיתי את הדבר הכי פתטי שאפשר ושלחתי לו מייל, בו שאלתי אם הוא רוצה להמשיך לדבר גם לא במסגרת השיעור. הוא ענה שהיה לו ממש נחמד ללמד אותי ושאני לא אאבד תקווה עם הפיזיקה, אבל לא הגיב על השטות האישית שכתבתי לו".

לדבריה, הסיבה למשיכה שלה אליו ממש לא הייתה הצורה החיצונית של הפיזיקאי, אלא עצם התפקיד הסמכותי. "בתכלס עשה לי את זה שהוא היה מרצה שלי כי הוא נראה כמו חולדה ואפילו קראתי לו 'חולדי'. עשה לי את זה הסקס אפיל שהוא יותר חכם ממני ושיש לו פור עליי בידע, זה קצת כמו שאת נדלקת על המפקד שלך בטירונות – אבל מכוער", היא אומרת וצוחקת.

לא הכי יפה, אבל יש לו את זה
לא הכי יפה, אבל יש לו את זה

להיות בקיאה בחומר
נורית, סטודנטית ללימודי משפטים במסלול האקדמי המכללה למנהל, הייתה דלוקה על המרצה שלה לדיני תאגידים ולמרות שהיא לא מימשה את הפנטזיה האישית שלה, היא ממש לא מתביישת להגיד שלדעתה זה אומנם לא אתי להיות בזוגיות עם מרצה, אבל כל עוד שניהם רווקים זה בהחלט לגיטימי.

"נדלקתי עליו כי הוא היה נראה טוב בעיני, הוא טיפוס מצחיק ומרצה ממש לא שיגרתי והוא גם היה צעיר יחסית, פחות מ-40. עשה לי את זה גם העניין הזה שהוא לא מושג כי הוא נשוי עם ילדים", היא מספרת.

"הוא העביר את השיעורים בצורה לא קונבנציונאלית וזה הכניס לי עניין ללימודים המשעממים. הייתי באה לכל השעורים שלו ואפילו קראתי דו"ח של מאה עמודים כדי להיות בקיאה בחומר, למרות שהייתי סטודנטית שממש לא משקיעה. הוא גרם לי למצוא עניין בתחום וזה עשה לי משהו".

נועם, סטודנטית לתקשורת ומדעי המדינה באוניברסיטה העברית, הייתה דלוקה על המתרגל שלה, אבל בניגוד לסטודנטיות האחרות, הסיבה לכך דווקא לא הייתה העבודה שלו.

"נדלקתי עליו בעיקר בקטע פיזי כי הוא נראה ממש טוב לדעתי והיו בו את כל הדברים שאהבתי לראות בבחור. כל פעם שהיה שעור עם המרצה, הוא היה יושב בצד ואני הייתי מסתכלת עליו ומדברת עם חברות שלי, שהיו אומרות לי שהוא מסתכל עלי בחזרה. נראה לי שהוא קלט שאני עוקבת אחריו במבט", היא מספרת.

"פעם אחת באתי לשאול אותו שאלה בקשר לחומר הלימודי והייתי ממש בלחץ וכשדיברנו הוא היה קשוח וחשבתי שאולי הוא לא כזה חמוד, אבל בכל זאת ההדלקות עליו לא עברה לי עד שגיליתי שיש לו חברה. הקטע המצחיק באמת זה שאחרי שנתיים נסעתי לפריז ושמעתי שהוא לומד שם לתואר שני, אז יצרתי איתו קשר בפייסבוק ואפילו נפגשנו והיה הכי כיף בעולם, אבל הייתה לו שוב חברה ולצערי זה לא התקדם הלאה".

הוא גרם לי למצוא עניין בתחום
הוא גרם לי למצוא עניין בתחום
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד