072-3300504

המכללה האקדמית גליל מערבי

05-07-2012 10:09:00

המכללה האקדמית גליל מערבי ממוקמת בלב הגליל המערבי בסמוך לעיר עכו, על שטח של 80 דונם. קמפוס המכללה יפה ומטופח עם תשתית רחבה של מבנים מודרניים ומערכות טכנולוגיות מהמתקדמות ביותר.

במכללה האקדמית גליל מערבי לומדים כ 2000 סטודנטים לתואר ראשון, B.A באחריות אקדמית של אוניברסיטת בר-אילן בתחומים: פסיכולוגיה, קרימינולוגיה, כלכלה, כלכלה ומנהל עסקים, לימודי מידע, לוגיסטיקה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה, מדע מדינה, מדעי המדינה - תקשורת, חינוך, משאבי אנוש, לקויות למידה, טכנולוגיה ומידענות בחינוך, מדעי המחשב, לימודי ביטחון ולימודי שואה.

במכללה שמים דגש מיוחד על כל סטודנט ומקפידים על סביבת לימודים נעימה ותומכת, הבאה לידי ביטוי ביחס האישי הניתן לכל תלמיד, בכיתות הקטנות ובליווי הסטודנטים בכל שלבי לימודיהם. המכללה האקדמית גליל מערבי רואה חשיבות רבה בקשר עם הקהילה ואנו שותפים לפרויקטים רבים בערים וביישובים הסמוכים לנו. מערכת ענפה של שירותי דיקאנט מעניקה, מידי שנה, מאות מלגות בשווי כולל של מיליוני שקלים לסטודנטים, כמו גם שירותי תמיכה נוספים.

המכללה האקדמית גליל מערבי מציעה לסטודנטים המעוניינים בכך מגוון פתרונות דיור בהתאמה אישית ובעלות מסובסדת. המעוניינים במעונות מוזמנים למלא טופס בקשה למעונות בצרוף תמונה ולהגיש לרכז המעונות במשרדי היחידה למעורבות חברתית בבניין מס' 5. הטפסים נמצאים במשרדי הדיקאנט וביחידה למעורבות חברתית.

כל סטודנט הלומד במכללה רשאי להגיש בקשה להתגורר במעונות הסטודנטים. עדיפות תינתן לחיילים משוחררים ועולים חדשים. לכל סטודנט המבקש להתגורר במעונות תתואם פגישה אישית עם רכז המעונות. עם הקבלה למעונות, ייערך חוזה בין המכללה לסטודנט אשר במהלכו יתבצע התשלום עבור המעונות עד סוף שנת הלימודים.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד