072-3300504

תחזית לחודש מאי

חודש מאי מביא איתו הרבה עבודה ופרויקטים חדשים, התמקדות בתחביבים והזדמנויות לאהבה חדשה - הכל בתחזית האסטרולוגית של קרני צור

קרני צור | 02-05-2012 17:12:00

השמש שנכנסת למזל שור דורשת אפילו מן המעופפים שבינינו ליציבות עתה. זה הזמן לשתול את הרגליים היטב בקרקע, לדאוג לכסף, לבית ולרכוש. מארס שנמצא עתה במהלך תקין במזל בתולה גורם לנו לשעוט במרץ רב על כל הארגונים והבירוקרטיות ומוודא שלא נפספס אף פרט בהגשמת הפרויקטים הגדולים שלנו. ונוס חוגגת במזל תאומים ומאפשרת לרגשות שלנו להתאוורר מעט, להיות קלילים וצעירים.

מזל שור
מזל שור

מזל שור
השמש במזל שלכם מאפשרת לכם סוף סוף להיות מודעים לגמרי לעצמכם ולמתרחש סביבכם, לאחר תקופה ארוכה של תרדמה. בזמן בו השמש נמצאת במזל שלכם אתם נטענים באנרגיה חיובית שממלאת אתכם לכל השנה הקרובה.

ונוס, אלת האהבה ושליטת המזל שלכם, האחראית גם על תזרים המזומנים, נמצאת עכשיו בבית הכספים שלכם. היא עומדת לשהות שם תקופה ארוכה מן הרגיל וכרגע היא משפיעה באופן חיובי ביותר עם זרימת מזומנים טובה ותחושה טובה בכל מה שנוגע לכסף, לבית ולרכוש.

מזל תאומים
אתם נמצאים בזמן לא פשוט, היות ותמיד החודש שלפני יום ההולדת מאופיין בתקופה שמהווה מעין תרדמה. מדובר בתהליך שהופך אתכם כמו לגולם על מנת שבזמן יום ההולדת שלכם תוכלו להיוולד מחדש.

אולם המצב אינו ממש נורא, יש בו שתי נקודות אור: מרקיורי וונוס. מרקיורי, שליט המזל שלכם, נמצא בבית היעוד שלכם ומאפשר, למרות הטשטוש והעייפות, לחשוב על היעוד שלכם ולתכנן תוכניות. ונוס נמצאת במזל שלכם ומלמדת אתכם שיעורים חשובים ברגש ואהבה - לפתוח את הלב, להיות רכים ועדינים יותר. את הנשים היא מלמדת על נשיות ולכולם היא מספקת הזדמנויות לאהבה.

מזל סרטן
הנושא המרכזי של השבועות הקרובים הוא היעוד שלכם. אתם יכולים לקבל עתה פרספקטיבה טובה יותר לגבי חייכם ולראות בבהירות מהו המסלול אליו הולכים חייכם. נוכחותו הטובה של מארס בבית התקשורת שלכם מאפשרת לכם לבצע במרץ פרויקטים שקשורים ליחסי ציבור ושיווק.

דברים שנראו תקועים מבחינה חברתית או תקשורתית נפתחים. יש בכוחכם גם לרתום את חבריכם ולהניע אותם קדימה לעבר הפרויקטים החשובים לכם. נשכרים במיוחד הם אלו מביניכם שעוסקים לפרנסתם בהרצאה, הוראה, תקשורת, מחשבים ומסחר.

מזל אריה
נראה שהעבודה והקריירה סוחפים אתכם עכשיו אליהם במהירות מסחררת. עד ה 10.5 יהיה קשה לכם לרתום את היכולות השכליות שלכם לטובת העניין ומשהו בכם ירצה להיות חופשי ומשוחרר, אבל מומלץ לדעת זאת מראש ולא לנסות לברוח. זה הולך להיות חודש עסוק, לא תמיד תהיו במיטבכם לטפל במשימות, אך בכל זאת צריך לבצע אותן.

חודש זה מאופיין גם בהרבה תנועה בעולם הכלכלי ובתחום הפרויקטים שקשורים לבית ולרכוש. זה בהחלט הזמן לאקשן בזירת ההשקעות ואולי אפילו לשיפוצים בבית. חשוב לציין שדווקא הפרויקטים הכספיים ואלו שקשורים לבית, לא מביאים עימם לחץ, אלא דווקא נעשים בצורה עניינית ועל הצד הטוב ביותר.

מזל בתולה
מארס שנמצא במסלולו התקין במזל שלכם בכל החודש הזה "מפצה" על תנועתו ההפוכה בחודשים האחרונים. בחודשיים וחצי הקרובים תזכו לזריקת מרץ ואנרגיה, באמצעותה תוכלו להזיז את כל הפרויקטים שרציתם, ליישם את כל התובנות שעלו בכם ובכלל להיות תוססים, אנרגטיים ומלאי חיים.

זוהי תקופה מצוינת של פריחה עבורכם. לא רק מארס, אלא גם השמש, שנמצאת במזל שור ההרמוני אליכם, גורמים לחודש הזה להיות מצוין. אתם סוף סוף מרגישים חופשיים, שמחים ומאושרים – מדובר בחודש נפלא שבו בחוץ יש הרבה עשייה ובפנים הרבה שקט.

מזל מאזניים
החודש הזה עומד להיות מופנם יותר עבורכם. זהו זמן פנימי, פרטי. למתבונן עליכם מבחוץ נראה כאילו אתם שקטים, כאילו לא קורה דבר. אולם קורים דברים. רק שההתרחשות נמצאת עכשיו בתוככם – בעולמות הדמיון והאינטואיציה. זה יכול להיות זמן רוחני מיוחד ביותר, אם רק תסכימו ללכת אל המסע הזה פנימה.

אולם יחד עם המסע הזה אסור לשכוח את העולם. חשוב מאוד במקביל להמשיך ולדבר עם חברים ובעיקר עם בני הזוג. התקשורת חשובה ביותר בזמן הזה. פשוט הבינו שהם אינם עדים למלוא התהליך שאתם עוברים וקבלו את זה שיש דברים שאי אפשר להעביר לאחר במילים.

מזל עקרב
ונוס, כוכבת הרגש והאהבה, עומדת לבלות זמן ממושך בבית הזוגיות שלכם. צירוף זה מאפשר לכם עד ה 16.5 למצוא אהבה חדשה או להרחיב אהבה קיימת, ובכלל לפתוח את הלב והרגש כלפי העולם ולהקרין משהו רך, עדין ואוהב. ב 16.5 ונוס תיכנס לנסיגה ותתחיל להעמיד במבחנים את נושא האהבה – אך זה יהיה גם זמן חשוב לפתור בו כל מיני נושאים שקשורים לרגש ולזוגיות.

בנוסף בחודש הזה, וגם בחודש שלאחריו, תהיה לכם אפשרות להריץ קדימה פרויקטים שקשורים ליעוד שלכם. עם מארס, אחד משליטי המזל שלכם, שנמצא עתה בבית היעוד שלכם, יש ביכולתכם עכשיו להזיז הרים ולהניע קדימה מהלכים חשובים וגדולים שיכולים לסייע להרבה אנשים.

מזל קשת
אתם נהנים מן השבוע האחרון של השמש במזל טלה, ומומלץ לנצל את הזמן הזה לעשות דברים שאתם נהנים מהם ולהביא לידי ביטוי את הכישורים שלכם. החל מהשבוע הבא, כאשר השמש תיכנס למזל שור, החיים יהפכו להרבה יותר קונבנציונאליים ופרקטיים.

ונוס, אלת הרגשות והאהבה, נמצאת עתה במיקום נהדר לאהבה חדשה או לחיזוק הקשר הקיים. כניסתו של מארס למסלול תקין מאפשרת לכם לתקן את כל מה שהיה מעוכב וחסום בעבודה בחודשיים וחצי האחרונים. זה הזמן לעבוד במרץ, לנוע עם פרויקטים חדשים ולעשות כמה צעדי ענק בקריירה שנראתה עד לא מזמן רדומה.

מזל גדי
חודש מזל שור, שהוא מאלמנט האדמה כמוכם, עושה לכם רק טוב. אתם מרגישים במיטבכם, מחוברים לעצמכם ולהנאות החיים. זה הזמן לשים את הרצונות שלכם במרכז העניינים, לעסוק בתחביבים שתמיד רציתם לעסוק בהם, להוציא החוצה את הכישרונות שלכם, ואולי אפילו להופיע. לא נעים לומר לבני מזל גדי הפרקטיים שבטוחים שבחיים צריך רק לעבוד קשה – בחודש הזה אתם הולכים ליהנות.

ולא רק השמש משפיעה עליכם לטובה - מארס שנמצא במזל בתולה יוצר הרמוניה מושלמת בין מזלות האדמה (גדי, שור ובתולה) ומאפשר לכם עתה, יחד עם התחושה המשוחררת ומהנה, להתרחב אל מעבר לגבולות הרגילים שלכם. זהו חודש נהדר של חופש, צמיחה וגדילה.

מזל דלי
בתקופה זו יש עירוב בין שמיים וארץ. עולם הרוח קורא לכם יותר מתמיד ונראה שיש לכם אפשרות להיכנס לעומקן של מדיטציות ותהליכים רוחניים ולנוע במרץ קדימה במסלול ההתפתחות האישית שלכם.

מצד שני, גם שיחות חברים קולחות ושטותיות מושכות אתכם. החודש הזה הוא סוער ביותר בכל מה שקשור לתשוקה, אהבה ופלרטוטים, ממש לא מהסוג של קשר יציב ומחייב. עד ה 16.5 אפשר ליהנות בשמחה משני העולמות – גם עולם הפלרטוטים והחברים, וגם העולם הרוחני העמוק. החל מ 16.5 מומלץ יהיה להתמקד בזירה הרוחנית.

מזל דגים
כל מה שקשור למסחר הולך מצוין החודש. השילוב בין מרקיורי בבית הכספים והרכוש שלכם (לפחות עד ה 10.5) והשמש בבית התקשורת שלכם, מסייע לכם להגיע להחלטות כספיות אינטליגנטיות. זה יהיה זמן מצוין ליהנות בו משיחות עם חברים וקריאת ספרים. זמן מצוין לעוסקים בהרצאה, הוראה או מחשבים, שבו אתם במיטבכם.

אבל יחד עם הדברים המצוינים בתקופה הזו, משהו ברגשות שלכם מפריע לכם. משהו שלא ניתן להגדיר, כי הוא נמצא בעולם התחושה. חשוב מאוד ללמוד להתמודד עם העגמומיות, כיוון שתקופה זו הולכת להיות די ארוכה ואתם עוד בחלק הטוב שלה. ככל שתדעו להסיט את הפוקוס מהרגש אל השכל וההגיון – כך תתנו פחות לעגמומיות לשלוט בכם.

מזל טלה
החיים נעים עתה במישור הפרקטי. אתם נדרשים להחלטות ופעולות כלכליות ולהרבה סדר וארגון. חשוב שבזמן הזה הרגליים יהיו על הקרקע. נושאים כספיים יעסיקו אתכם, כמו גם תחומי הבית והרכוש, ולמזלכם הטוב נוכחותו של מרקיורי בבית הכספים שלכם מאפשרת לכם לגרום להחלטות שקולות בכל התחומים האלה.

תהיה גם הצלחה רבה לכל מי שתחום עיסוקו קשור במסחר. החיים החברתיים ממשיכים להיות נעימים וחמימים. השיחות עם החברים הרבה יותר רכות ונעימות ואתם מוצאים את עצמכם עדינים שלא כהרגלכם. תנו לחברים את האהבה אותה אתם יכולים לתת.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד