072-3300504

תחזית לחודש פברואר

מזל דלי המקורי והלא צפוי נכנס החודש לפעולה, והוא ישפיע על כל אחד ואחד מכם. למה עליכם לצפות? הכל בתחזית האסטרולוגית של קרני צור

קרני צור | 05-02-2012 13:49:00

אנחנו עומדים בפתחו של חודש מזל דלי, המזל הבלתי-צפוי, הלא-שיגרתי, המפתיע, המקורי והיחודי. מה שבטוח בחודש הזה - הוא ששום דבר לא בטוח.

בנוסף, מארס, כוכב העשייה והמלחמה נמצא בנסיגה שתימשך כחודשיים וחצי. נסיגה זו תקשה עלינו לעשות דברים ותגרום לנו להתלהט, להתלקח ולריב ביתר קלות – אז חשוב שנשמור על עצמנו.

מזל דלי 21/1 - 18/2
מזל טוב לדליים החוגגים יום הולדת. השמש במזל שלכם מחזירה אליכם את כוחות החיים, את השמחה, את החיות ואתם ממש מרגישים שוב בטוב עם עצמכם.

השמש מטעינה אתכם החודש באנרגיה שתשמש אתכם לכל השנה הקרובה ונראה שכבר ממש חיכיתם לרגע בו תתמלאו מחדש בכוחות.

בנוסף, כל מה שקשור לכספים מיטיב עמכם ונראה שיש זרימה טובה של מזומנים ובכלל גישה טובה לכסף. יתכן שתרגישו צורך ליפות את הבית שלכם ולהוסיף לעצמכם ולסביבתכם חפצים נאים – עשו זאת בכדי להרגיש טוב, אבל היזהרו מהפרזה ובזבוזים מיותרים.

מזל דגים 19/2 - 20/3
וונוס נמצאת מרבית החודש במזל שלכם ומיטיבה עם הרגשות שלכם. היא הופכת אתכם לרכים ולרגישים ביותר. לנשים היא מוסיפה הרבה יופי ואיכות נשית.

עם זאת, אתם מתחילים עכשיו תהליך מוכר של זמן התכנסות ומופנמות אשר מציין בדרך כלל את החודש שחל לפני יום ההולדת. כמו גולם אתם אט אט מתכנסים פנימה, גם מארס בנסיגתו גורם לכך שקשה לעשות דברים. חשוב לתת לעצמכם את הזמן ואת הסבלנות לעבור את התהליך הנוכחי של ההאטה והמופנמות. ההשעיה הכפויה לכאורה היא הכרחית בכדי לבנות את עצמכם מבפנים ובכדי לאפשר לעצמכם ממש להיוולד מחדש במקום אחר, טוב יותר, עם זמן יום ההולדת שלכם שיחול בחודש הבא.

מזל טלה 21/3 - 20/4
האינטנסיביות של העבודה יורדת פלאים ופתאום במקום לשים את הקריירה במרכז, האופק הרחב יותר נפרש לעיניכם ואתם יותר מתעניינים במשמעות העמוקה של מעשיכם, בהשפעה שלכם על אנשים אחרים וביכולת שלכם לעשות משהו משמעותי בעולם הזה. אתם בכלל מתחילים עכשיו להרגיש הרבה יותר טוב, יותר עירניים ויותר מחוברים לעצמכם.

נסיגתו של מארס משפיעה בעיקר על בלבולים בכל מה שקשור למילוי טפסים ומשבשת את השמירה על האירגון ועל הסדר. בגלל אותה נסיגה צריך גם לפקוח עיניים למיני תאונות קטנות שעלולות להיגרם כתוצאה מפזיזות.

מזל שור 21/4 - 20/5
אתם נכנסים עתה לתקופה של יותר עבודה קשה, אבל זה בסדר- אתם תתגברו. העבודה מתחילה להפוך להיות ליותר ויותר דורשנית והופכת לאט לאט לפוקוס המרכזי בחייכם. בראש אתם עוד רוצים להיות בחופש וקצת קשה עדיין להתרכז בכל המטלות, אבל הבוסים או המשימות קוראים לכם ועליכם להיענות ולהמשיך ולטפס בסולם הקריירה.

נראה שהדברים קורים לאט יותר, נעשים יותר בכבדות מכרגיל. יש קושי עם דמויות הסמכות שמקיפים אתכם וכאילו מונעים מכם את החופש שלכם. אבל התמודדות זו עתה היא חשובה ומצמיחה. היא בונה לכם שרירים טובים של עשייה ומעמתת אתכם עם הסדר הטוב ועם המשמעת העצמית.

מזל תאומים 21/5 - 21/6
עם נסיגתו של מארס בבית המשפחה שלכם יהיה קשה מאוד לשמור על שקט ויהיה קשה להימנע ממריבות. כדי להימנע מפיצוצים תצטרכו טוב טוב להחזיק את עצמכם.

נסיגתו של מארס גורמת לדברים להיעשות בצורה איטית יותר ומלחמתית יותר (עם ובלי קשר למשפחה), אבל לפחות יש לכם "נחיתה רכה" אל נסיגתו של מארס (הנמשכת כחודשיים וחצי) בגלל שבסך הכל חודש מזל דלי, אליו נכנסנו זה עתה, הוא חודש טוב עבורכם.

יחד עם הקשיים אתם עומדים להרגיש עתה יותר חופשיים ומשוחררים. למרות כל המתרחש, משהו בתוככם הכריז על מצב של "חופש". זה יהיה תזמון מצוין אכן לצאת לחופשה (ודווקא חופשה כזו, אם היא עם המשפחה, יכולה ממש לעזור במניעת פיצוצים) או להתחיל ללמוד דברים חדשים ולהרחיב את האופקים בכל תחום בו תבחרו.

מזל סרטן 22/6 - 22/7
השמש במזל דלי גורמת לכם להיות מופנמים יותר, מכונסים יותר בתוך עצמכם ושקטים יותר. הפוקוס עובר מן המתרחש "שם בחוץ" אל מה שקורה בתוככם פנימה. זהו זמן חשוב להתבוננות פנימית, למדיטציה, להתחברות למחוזות הרוח הפנימיים והגבוהים.

נסיגתו של מארס עלולה לגרום לתקשורת שלכם עם אנשים אחרים להפוך להיות נוקשה מדי, פוגעת או עוקצנית וכמובן שרצוי לשים לב לזה, אחרת זה יביא למריבות עם חבריכם וכמובן שגם יעשה נזק רציני ליחסי הציבור שלכם.

אם יש לכם אפשרות ללמוד משהו שקשור לאומנות, רגשות, נשיות או יופי – תראו שזה ירחיב את ליבכם ויעשה לכם ממש טוב.

מזל אריה 23/7 - 22/8
מזל דלי, מזל החודש, הוא המזל הנגדי לכם בגלגל המזלות. כאשר השמש ניצבת בדיוק מול המזל שלכם העניינים הופכים להיות אינטנסיביים ביותר. נראה שהחודש הקרוב כולו יהיה רוחש וגועש בפעילות - פעילות מבפנים, פעילות מבחוץ. הרבה מאוד אקשן. הכינו את עצמכם לסערה והפכו אותה לחיובית.

הזוגיות צריכה השבוע את תשומת הלב המלאה שלכם. אתם מודעים עתה לכל דבר שקורה בזירה הזוגית. זה יכול להיות חיובי ביותר וזה גם יכול להטיל אור על הדברים שהיו עד כה פחות נעימים או חבויים. זהו זמן מצוין להיות מאוד ממוקדים וברורים בכל מה שקשור לזוגיות וכמובן לתת לבן או בת הזוג את כל הכבוד המגיע להם.

מזל בתולה 23/8 - 22/9
כוכב המלחמה והעשייה, מארס, שכבר בילה כמה חודשים טובים במזל שלכם, נכנס עתה לנסיגה. נסיגתו גורמת לכם להיות תוקפניים יותר, מלחמתיים יותר, ובכלל גורמת לחיים להיראות עם יותר "זיפים" (מארס נחשב לסמל הגבריות...). יהיה עליכם להתמודד עם הסערה הזו ועם התוקפנות שעלולה למלא אתכם עכשיו, ובתוך הכלים הנתונים האלה לנסות ולעשות את המיטב שלכם, וכמובן להימנע ממלכודות של מריבות ופיצוצים.

הרבה מאוד סידורים ובירוקרטיות עומדים עתה על הפרק, ויש לטפל בכולם. דווקא טוב יהיה לשלוח את האנרגיה המעשית והמלחמתית של מארס לטפל בכל אותם סידורים.

הבשורות הטובות הן שהכוכבת וונוס נמצאת החודש בבית הזוגיות שלכם ובכך היא מברכת את כל מה שקשור לזוגיות, בין אם הקיימת ובין אם מאפשרת פתח לאהבה חדשה.

מזל מאזניים 23/9 - 23/10
מזל דלי הוא מזל אוויר כמוכם, ולכן חודש מזל דלי כולו יהיה חודש שמיטיב עימכם. זה הזמן לשים את עצמכם במרכז העניינים, לתת לעצמכם להתבלט, לעשות יותר מן הדברים שאתם אוהבים לעשות. זה זמן להנאות, כישרונות וביטוי עצמי.

וונוס שנמצאת אצלכם בבית הבריאות מבקשת מכם לשים לב טוב טוב לרגשות שלכם. כל נושא הגוף-נפש הוא מאוד דומיננטי כעת, לכן מה שלא פטור אצלכם מבחינה רגשית מתחיל לתת אותותיו גם במימד הפיסי בצורה של כל מיני מחושים וכאבים ועל כן חשוב חשוב לתת טיפול לכל דבר רגשי שדורש ריפוי.

מזל עקרב 24/10 - 21/11
לאחר תקופה ארוכה בה יצאתם החוצה, הייתם תקשורתיים ופגשתם חברים חדשים, אתם נכנסים עכשיו לפאזה יותר מכונסת ויותר מופנמת. ענייני הבית והמשפחה ועניינים רגשיים אחרים ממלאים עכשיו את עולמכם ודורשים מכם להיות עם הפנים יותר פנימה וכלפי הרגש והרבה פחות החוצה.

במקביל, חשוב מאוד לדאוג עכשיו לעשות דברים שאתם אוהבים לעשות. נסו למלא חלקים רבים ככל הניתן מזמנכם באומנויות ובתחביבים אשר משמחים אתכם ותנו להם להטעין אתכם.

מזל קשת 22/11 - 21/12
החודש תמצאו את עצמכם יותר תקשורתיים, יותר חברותיים, פותחים בשיחות מעניינות ומגלים חברים חדשים. זוהי דרך נהדרת להרחיב את מעגל ההיכרויות שלכם ולגלות דברים חדשים. למי שיש לו עסק משלו זה יהיה זמן מצוין לפרסם ולשווק את העסק ובכלל זהו שבוע מצוין לעסקים, ובעיקר מה שקשור למכירות, שיווק ומסחר.

בזירת העבודה והקריירה המהלכים הופכים להיות לא פשוטים וימשיכו כך במשך החודשיים וחצי הקרובים, עד לסיום נסיגת מארס. יש המון פרויקטים אבל הדברים לא מתנהלים על מי מנוחות. קל מאוד לריב עם הממונים ובכלל, קל מאוד להתעצבן ובקלות עושים טעויות שנובעים מפזיזות. קחו נשימה ארוכה והיעזרו בהרבה סבלנות ואורח רוח בכל מה שנוגע לעבודה.

מזל גדי 22/12 - 20/1
מרקיורי נמצא עדיין במזל שלכם ומאפשר לכם גישה יותר קלילה וצעירה לחיים. אתם תקשורתיים יותר בזכותו וחברותיים יותר וגם היכולות השכליות שלכם במיטבן.

עכשיו יהיה הזמן הנכון להתחיל לבסס ולבנות תשתיות יציבות לחיים שלכם, לתת את תשומת הלב לנושאים הכלכליים והכספיים וגם לתת תשומת לב לבית בו אתם חיים. כל אלה הם הבסיס האיתן עליו תוכלו להמשיך ולמסד את קפיצות המדרגה שיגיעו בשנה הקרובה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד