072-3300504

מי פנוי במדעי הרוח

הקמפוס גדול והמשימה היא אחת – למצוא בן או בת זוג חדשים. כדי שחלילה לא תבזבזו זמן בבניין הלא נכון, בואו לקרוא באילו פקולטות יש לכם סיכוי למצוא את הדייט המיוחל

19-01-2012 14:44:00

אם גיל הנישואים הממוצע בישראל הוא 28 עבור גברים, ו-25 וחצי עבור נשים, איפה לדעתכם הכירו כל הזוגות המאוהבים הללו אחד את השני? אז כן, יש לא מעט אפשרויות: צבא, עבודה, פייסבוק, אבל תהיו בטוחים שגם לאקדמיה יש תפקיד מרכזי בביצת השידוכים.

כדי שלא תישארו בערפל, ולא תבזבזו זמן לימודים יקר, למה לא לנצל ניסיון (וכישלון) של אחרים. קחו דקה לקרוא על הפקולטות עם הבחורים הכי טובים, הבחורות הכי יפות, ואלה שמהן יש הכי הרבה סיכוי שתצאו עם מספר טלפון. מי אמר אמא פולניה ולא קיבל?

באיזה פקולטה היא מצאה אותו?
באיזה פקולטה היא מצאה אותו?

מה פרויד היה אומר?
"תמיד אומרים שבחוג לפסיכולוגיה יש את הבחורות הכי שוות, ובכן זה הזמן להפריך את הטענה הזו" דורש עומרי, סטודנט בפקולטה למדעי החברה באוניברסיטת תל אביב. "כבר מזמן הפך החוג הזה למקום עם הבחורות הכי לחוצות בפקולטה, זה מוריד כל חשק מיני שאולי היה" הוא טוען.

אבל אל דאגה, במדעי החברה יש לא מעט חוגים וחלק מהם אף מפתיעים לטובה. טל, סטודנט לתואר שני באוניברסיטת בן גוריון מספר ש"אומנם הרבה אנשים לא מצפים, אבל בחוג לכלכלה יש אחלה בחורות". הדס, סטודנטית בתל אביב, מסכימה עם הטענה ומוסיפה שגם "בחורים טובים אפשר למצוא בכלכלה או בניהול". "אבל זה רק למי שמחפשת אנשים רציניים ולא שחקנים או פילוסופים" היא אומרת.

אפילו מירי, סטודנטית ותיקה בת 52, הצליחה למצוא אהבה במסדרונות מדעי החברה - עבור הבן שלה. "למדתי סוציולוגיה וספרות, והכרתי מישהי מקסימה שתמיד עזרה לי עם סיכומי שיעור וצילומים. כשהיא אמרה שאין לה חבר הצעתי להכיר לה את הבן שלי" מספרת מירי ומוסיפה, "זה נגמר בחתונה".

ואולי המקום הכי טוב להכיר בת זוג הוא בכלל בדשא
ואולי המקום הכי טוב להכיר בת זוג הוא בכלל בדשא

משיכה היא לא רק בין אטומים
הסטיגמה הרווחת היא שמהפקולטה למדעים או הנדסה לא תבוא הישועה. אז, בנות, יש לנו חדשות. "בהנדסה ובמדעי המחשב יש את הבנים הכי טובים, והם גם ירוויחו לא מעט כסף בעתיד" אומרת שירי, סטודנטית מהאוניברסיטה העברית, וחולקת עוד פיסת ניסיון, "יצאתי עם כל הפקולטה למשפטים, כולם שם מניפולטיביים, חלקלקים ואינטרסנטיים, בקיצור, עורכי דין".

"אני מאד ממליצה על הפקולטה למדעים מדויקים כדי להכיר בחורים" אומרת רותם, סטודנטית לכימיה מבן גוריון, "אבל אולי זה רק כי אני אוהבת חנונים". ומה לגבי הצד הנשי? "הנדסת תעשייה וניהול היא הפסיכולוגיה של ההנדסות" משתף עומרי. שלא תגידו שאין בנות גם במקצועות הריאליים.

ואחרי הכל, מה עם קצת אומנות בשביל הנשמה? "הפקולטות למדעי הרוח או לאומנות הן לא מקום טוב להכיר בו בחורים" מסכימות רוב הנשאלות. "כולם סטלנים, בטוחים שהם עדיין בהודו, אין סיכוי להכיר שם בן זוג רציני" אומרת הדס. שירי מצטרפת לאבחנה ומוסיפה ש"רובם גם ככה תקועים כל היום בספרייה".

חנונים - מי לא אוהבת אותם?
חנונים - מי לא אוהבת אותם?
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד