072-3300504

מחשבים, גרפיקה ומולטימדיה

גם אם אתם לא יודעים הרבה על מחשבים, אתם וודאי יודעים שזה אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק. אז אם אתם מחפשים מקום להתחיל קריירה במחשבים, גרפיקה או מולטימדיה – מצאתם. "סלע יוניברסיטי", (מקבוצת סלע) הינו מרכז ההדרכה המוביל בישראל בתחומו. עכשיו יש לכם מקצוע

| 08-05-2002 14:32:00

העולם מתמחשב. אם זה פיתוח תוכנה, ניהול רשתות, אבטחת מידע, גרפיקה, או מולטימדיה – למומחי המחשבים יש עתיד בטוח. אז אם אתם בדיוק עכשיו בדרך לקריירה חדשה, כדאי שתעשו את הצעדים הראשונים במקום הטוב ביותר.

אחד המוסדות הוותיקים והמנוסים ביותר, הוא מרכז ההדרכה-סלע יוניברסיטי, קבוצת חברות מובילות בתעשיית ההיי-טק. המרכז - "סלע יוניברסיטי" למקצועות המחשב, הגרפיקה והמולטימדיה -פועל במגוון רחב של תחומי לימוד והכשרה. מגיעים אליו גם אנשים בתחילת דרכם, וגם אנשי מקצוע מנוסים, המעוניינים 'לשדרג' את היכולות שלהם. בוגרי "סלע יוניברסיטי" נחשבים בשוק למקצועיים ביותר, ונקלטים לעבודה בחברות המובילות.

ומה לומדים ב"סלע יוניברסיטי"?
את המקצועות המבוקשים והנדרשים ביותר בתעשיית המחשבים וההיי-טק, בענף התקשורת, הפרסום, בתחומי הטלוויזיה, הכבלים, הלוויין ועוד. התוכנות הנלמדות שם הן הנדרשות ביותר בענף, כמו .NET ,JAVA, REAL TIME, # C, ו- ++C בתחום התכנות, "פריהנד" ו"פוטושופ" בתחום הגרפיקה והעיצוב, PREMIER בתחום העריכה, וכן תוכנות "MAYA, "3D MAX" ועוד. "סלע יוניברסיטי" מייצגת חברות בינלאומיות כמו "מיקרוסופט" (באמצעות מכללת "כלנית כרמון" שבבעלותה) , MACROMEDIA, MEDIAPEGS, ALIAS ועוד.

במקצועות המחשב תלמדו פיתוח תוכנה, ניהול רשתות ואבטחת מידע, טכנאי PC (מסלול הכולל סטאז'), ו- MCSE/MCSA, מסלול המקנה תעודת הסמכה בינלאומית של "מיקרוסופט". מסלולי הלימודים מלווים בביצוע פרוייקטים מעשיים, המאפשרים לסטודנטים להשתלב בקדמת הטכנולוגיה.

מקצועות הגרפיקה והמולטימדיה, יקנו לכם כישורים בעיצוב גרפי והפקות, אנימציה מולטימדיה ותלת-מימד, ואנימציה בתוכנת Maya. המצטיינים מכל מסלול ישתלבו בסטאז' מעשי בחברות מובילות. למסלולים אלה מוענקת הסמכה בינלאומית.

המלצה: להתחיל להתמחשב כאן.
לפרטים נוספים ולקביעת פגישת ייעוץ אישית 531-531-800-1

אין תמונה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד