072-3300504

חרם על קפיטריית רפואה בת"א

אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב פתחה בחרם על "קפיטריית דיילי" בפקולטה לרפואה בעקבות ליקויי תברואה ואי עמידה במחירון מפוקח

09-01-2012 16:40:00

אתמול (ראשון) פתחה האגודה בחרם צרכנים על "קפיטריית דיילי", הקפיטריה היחידה הפועלת בבניין הפקולטה לרפואה במוסד.

הסיבה לחרם, על פי אגודת הסטודנטים, היא הפרה נמשכת של תנאי החוזה שנחתם עימה, אי עמידה במחירון המפוקח של אגודת הסטודנטים, גביית מחירים גבוהים מהמקובל בעבור כלל המוצרים ורמת תברואה לקויה.

לדברי נציגי הסטודנטים לרפואה באגודת הסטודנטים, החרם תוכנן להימשך שלושה ימים עד שבוע. עם זאת לדברי יושב ראש האגודה, אורי רשטיק, הוא ימשך "עד אשר תושג שביעות רצון מצד הסטודנטים ואנשי סגל האוניברסיטה מתפקודה הכולל של הקפיטריה".

האגודה פתחה קפיטריה חלופית
האגודה פתחה קפיטריה חלופית

כריך עם בוץ וטוסט עם שאריות
רווית זליקסון, אחת מן הנציגות באגודה, מספרת כי הנציגים קיבלו פנויות רבות מסטודנטים לרפואה, סיעוד וריפוי בעיסוק על התנאים שמספקת הקפיטריה. "מישהי פנתה ואמרה שקנתה סנדביץ' והחסה הייתה לא שטופה ומלאה בבוץ" היא מספרת ומוסיפה, "נודע לנו גם שהאוכל מוכן עם אותן כפפות שאיתן לוקחים כסף, או מכינים טוסט עם שאריות של טוסטים קודמים".

"רצינו לפתור את העניין בצורה יפה אבל אנחנו כבר מעל לחודש במשא ומתן איתם ואף אחד לא התייחס אלינו ברצינות" היא אומרת. בעקבות זאת פתחה האגודה עמדה חלופית המכילה קפה, תה וסנדביצ'ים במחירי עלות. "זה מדהים כמה לא צריך לפרט כי כולם אומרים שאנחנו צודקים והגיע הזמן" אומרת זליקסון.

לאירוע שמכריז על החרם בפייסבוק, אותו פתחו נציגי האגודה, נרשמו כבר מעל למאה סטודנטים ושם נכתב כי גם סגל הפקולטה צפוי להצטרף למחאה.

רציתי גבנ"צ קיבלתי בוץ?
רציתי גבנ"צ קיבלתי בוץ?

הדרך היחידה היא פגיעה בכיס
נוי, סטודנטית לרפואה בשנה א', מסכימה עם טענותיה של זליקסון. "המחירים אסטרונומיים, גם ביחס לקפיטריות אחרות שנמצאות ממש מעבר לכביש. יש לעיתים הבדלי מחיר של 50 אחוז" היא אומרת ומוסיפה כי "האגודה פעלה כראוי עם הפתיחה בחרם. סטודנטים לרפואה ממש חיים בפקולטה, אנחנו נמצאים שם חמישה ימים בשבוע למשך שעות רבות והדרך היחידה להעביר את המסר היא לפגוע בכיס של הבעלים".

מקפיטריית 'דיילי' נמסר בתגובה ש "ישבנו עם האגודה היום ותיקנו את אי ההבנות שהיו. הורדנו מחירים ונעמוד בתנאים שאנחנו אמורים לספק. בנוגע לטענות אודות ליקויים תברואתיים, האוניברסיטה מקיימת ביקורות מידי שבוע ובסך הכל הן טובות. אם יש מידי פעם בעיות אנחנו תמיד מתקנים. ככלל אנחנו מקווים שממחר נצא לדרך חדשה".

למרות טענות הקפיטרייה כי הליקויים תוקנו והעניין סודר, מאגודת הסטודנטים נמסר כי "קפיטריית דיילי בפקולטה לרפואה מתעלמת מבקשות אגודת הסטודנטים להציב מחירון מפוקח, כבר מתחילת שנת הלימודים. בבדיקות תברואה שנערכו במקום נמצא שהקפיטריה לא עומדת בתקן הנדרש. הנושא לא סודר והחרם ימשיך גם מחר".

הקפיטרייה פתוחה, הסטודנטים יבואו?
הקפיטרייה פתוחה, הסטודנטים יבואו?
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד