072-3300504

סטודנטיות במכללות נהנות יותר

סטודנטיות בתל אביב מחליפות בני זוג בתדירות גבוהה יותר, ועדיין עושות פחות סקס מהסטודנטיות בבינתחומי. הייתכן?

עדי בילו | 12-06-2011 10:57:00

מסתבר שהרגלי המין של סטודנטיות בירושלים ובאוניברסיטאות הנוספות בארץ שונים במקצת מהרגליהן של סטודנטיות בבינתחומי ושאר המכללות. מסקר שנערך על ידי מכון סמית', ביוזמתה של החברה הישראלית לאמצעי מניעה ובריאות מינית, עולה כי לא רק שהסטודנטיות במכללות פעילות יותר, אלא גם שבנות אוניברסיטת תל אביב משתרכות מאחור, ומחליפות יותר בני זוג בשנה.

הסקר מצא שהסטודנטיות במכללות עושות את זה בממוצע 10.4 פעמים בחודש, לעומת הסטודנטיות באוניברסיטאות, להן נרשמו רק 8.8 פעמים בממוצע בחודש. הסטודנטיות המובילות בראש הרשימה, משתייכות למרכז הבינתחומי, כאשר נספרו להן 10.5 פעמים בממוצע בחודש, אחריהן כמעט עוקפות בסיבוב הן הסטודנטיות מהמכללה למנהל עם ממוצע יפה של 10.4 פעמים בחודש.

באגף האוניברסיטאות הדברים נראים קצת אחרת כאמור, כנראה שהחבר'ה שם באמת לומדים ברצינות ולא מכלים את הזמן בבילויים. המובילה היא אוניברסיטת בן גוריון בה מקיימות הבנות יחסי מין 9.72 פעמים בממוצע בחודש, אחריה אוניברסיטת בן אילן עם 9.4 פעמים בממוצע בחודש, הבאה בתור היא אוניברסיטת תל אביב (8.8), ובתחתית, אחרונה חביבה, האוניברסיטה העברית בה מקיימות הסטודנטיות יחסי מין 7.7 פעמים בממוצע בחודש.

נתון מעניין נוסף הוא כמות בני הזוג המתחלפים של אותן סטודנטיות, שאינו גבוה באופן מפתיע (או אולי לא). בממוצע מחליפות הבנות 1.5 פרטנרים בשנה סך הכל, כאשר בבן גוריון נרשם מספר ההחלפות הגבוה ביותר עם 1.98 פרטנרים בממוצע, ובבר אילן הנמוך ביותר – 1.22 פרטנרים בממוצע בשנה.

טווח גילאי 450 הסטודנטיות שהשתתפו בסקר נע בין 19 ל-28 כאשר 83% מהן הן סטודנטיות לתואר ראשון. 40% מן הסטודנטיות רווקות, 40% בקשר קבוע, ו-10% נשואות. 90% אחוז מהן מעידות בסקר שהן משתמשות באמצעי מניעה באופן קבוע, אבל אחת מכל שמונה בנות הצהירה כי היא נוטה לשכוח לקחת את הגלולה למניעת הריון בזמן הרצוי.

קודם תסכם את המאמר, אחר כך נעשה את זה. באוניברסיטה עסוקים בללמוד
קודם תסכם את המאמר, אחר כך נעשה את זה. באוניברסיטה עסוקים בללמוד
זה אתה שהיית כאן אתמול? או שזה היה מישהו אחר? בקושי מחליפות פרטנרים
זה אתה שהיית כאן אתמול? או שזה היה מישהו אחר? בקושי מחליפות פרטנרים
שוכחת לקחת? זהירות ילדים בדרך
שוכחת לקחת? זהירות ילדים בדרך
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד