072-3300504

מלגות לעובדים? יש דבר כזה

חברת טריפל סי דואגת לעובדיה ותעניק להם מלגה ללימודים אקדמיים במרכז האקדמי דן בהיקף עשרות אלפי שקלים

עדי בילו | 17-05-2011 10:23:00

החברה "טריפל סי מחשוב ענן", מקדמת את עובדיה ויוצאת בהצהרה כי תעניק מלגות לימודים בתחום מערכות מידע ניהוליות או מדעי המחשב במרכז האקדמי דן, המתמחה בלימודים אקדמיים לתואר ראשון בתחום ההיי-טק וטכנולוגיות המידע (IT). המלגה תוענק במימון משותף של החברה והמרכז האקדמי, ויותר מכך, חברת טריפל סי היא חברת ה IT הראשונה שהצטרפה לתכנית המלגות של המרכז האקדמי דן, במטרה להעלות את מספר בעלי התואר האקדמי במגזר טכנולוגי זה.

המלגות שמוצעות לעובדי החברה מגיעות עד לסכומים של 21,000 ש"ח, לשלוש שנים של לימודים אקדמיים. בחברת טריפל סי, המעסיקה כ- 100 עובדים, מעודדים ומובילים את ההשתתפות בתוכנית, כחלק מתהליך שיפור השוק, העלאת רמת הביצוע בהיי-טק ומתן השכלה לעובדים.

רמי נחום, מנכ"ל "טריפל סי מחשוב ענן", אשר השיקה את הענן הציבורי הראשון בארץ, מסביר: "טריפל סי נערכת לפריצה הצפויה כבר השנה בתחום מחשוב הענן וכחלק מן ההיערכות הזו החלטנו להשקיע גם בפיתוח תשתית הענן, וגם בהרחבת ההשכלה והידע של עובדינו. החברה שואפת שעובדיה יידעו לשלב טוב יותר בין תחום הטכנולוגיה לבין תחום הניהול ושיכירו טוב יותר את הצרכים של הארגונים בעידן הנוכחי ובעתיד. הענקת המלגות היא חלק משאיפתנו להגיע למצוינות במצב של תחרות גוברת ועליה בביקוש לשירותי הענן".

במרכז אקדמי דן מברכים את חברת טריפל סי על היותה החברה הראשונה אשר מציעה להשתתף במימון הלימודים לעובדיה. ניצן אורחוף, סמנכ"ל השיווק והמכירות של המרכז מספרת כי "זהו חלק מתפיסה נכונה כי תואר אקדמי מסייע להעצים את העובד ותורם באופן משמעותי ליכולותיו בארגון וליכולותיו להתקדם ולהתפתח בתחום עיסוקו".

אורחוף מוסיפה: "על פי סקר שנערך לאחרונה על ידי מרכז אקדמי דן בקרב כ- 1,100 עובדים בחמש חברות שירותי IT בישראל עולה כי, כ- 34% מסך המועסקים בתחום ה- IT אינם בעלי תואר אקדמי. מרכז אקדמי דן פועל לקדם תהליך "אקדמיזציה" לעוסקים בתחום טכנולוגיות המידע ללא תואר אקדמי. המטרה ביוזמה זו היא לשדרג את הידע והקריירה באמצעות קבלת התואר המשלב בין לימודים אקדמיים ללימודים מעשיים וקשר הדוק עם חברות הטכנולוגיה כבר במהלך הלימודים.

מרכז אקדמי דן הוא המרכז הראשון בארץ אשר הוקם בשיתוף פעולה בין גורמים בכירים מהאקדמיה ותעשיית ההי-טק וה- IT ובתמיכתה, מתוך הבנה עמוקה של צרכי ליבת תעשיית ההי-טק וה-IT בארץ ובעולם".

מרכז אקדמי דן הוא מוסד להשכלה גבוהה המקיים לימודים לתואר ראשון במדעי המחשב ומערכות מידע ניהוליות. המרכז, מורכב מאנשי אקדמיה בכירים ובכירים בתעשיית ההי-טק וה- IT ונוסד מתוך הבנה עמוקה של צרכי ליבת תעשיית ההי-טק וה-IT בארץ ובעולם. המרכז שואף להגדיר מחדש את הדרך בה צומח דור מובילי תעשיית העתיד במדינת ישראל ולגשר על הפער בין מספר שנות הלימוד של הסטודנט ועד לשילובו בתעשייה, באמצעות חשיפה לעולם האמיתי במהלך הלימודים, תוך שימת דגש על השמה מקצועית ישירה ומהירה. מרכז אקדמי דן פועל בלב ליבו של אזור ההי-טק בפתח תקווה ובימים אלה רושם המרכז תלמידים לשנת הלימודים הקרובה, אשר תיפתח באוקטובר 2011. הענקת התואר מותנית באישור המל"ג.

לצמצם פערים של הייטקיסטים
לצמצם פערים של הייטקיסטים
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד