072-3300504

תחזית אסטרולוגית לשנת 2011

שנת 2011 טומנת בחובה שינויים וחידושים רבים שיגעו כמעט בכל אחד ואחד מכם. האסטרולוגית קרני צור עושה סדר במזלות ומספרת מה צפוי לקרות לכם השנה

קרני צור | 12-01-2011 10:52:00

אסטרולוגים מכל העולם מדברים על תקופת השינויים המהותית שמתרחשת בין השנים 2008-2012. זוהי תקופה שבה ממצב של קיפאון דברים מתחילים לנוע קדימה. שנת 2011 היא חלק בלתי נפרד מן המהלך הזה של השינויים, אז מה חשוב לנו לדעת?

קודם כל, השינויים כבר בעיצומם ורובם מאחורינו, כמו שבודאי הרגשנו וחווינו. השנה הזו תהיה יותר שנה של ביסוס הדברים החדשים שנוצרו, ושינויים יקרו רק במקומות בהם ממש התעקשנו עד עכשיו לא לשנות.

שנית, התמורות הצפויות אינן שינויים "שם בחוץ בעולם". הן פוגשות אותנו בחיים האישיים שלנו. הקריאה להתעוררות אינה הפעם של מדינות, אלא של האדם הפרטי – כל אחד עם הפוטנציאל שלו, כל אחד עם החזון שלו. משהו ממש מניע אותנו לפעול לטובת אותם הדברים שהיינו רוצים לקדם בחיינו ובעולם בכלל, ומשהו גם אומר לנו שזה צריך לקרות מהר מאוד, כי פשוט אין זמן אחר. זה חייב לקרות עכשיו.

זוהי השנה של קריאת ההתעוררות הפרטית שלנו. אז לכל הרדומים – השעון עומד לצלצל, לכל בעלי החזון – זה הזמן להגשים, ולכל מי שנמצא בעיצומם של תהליכי השינויים - אל פחד, העתיד המיוחל לפנינו.

גדי 22/12 - 20/1
השנה הזו עומדת להיות בהחלט לא פשוטה. השינויים שכל כך ניסיתם להימנע מהם, מגיעים עד לפתח ביתכם. מדובר על שנה רבת שינויים ותמורות עבורכם. פלוטו שנמצא בבית מזל גדי מביא כל דבר לקיצוניות ואינו מאפשר לכם להישאר אדישים או לעשות חצי דרך. סאטורן, הכוכב השליט שלכם, נמצא במזל מאזניים ואינו מקל ואוראנוס ויופיטר שנמצאים במזל טלה גם הם מבטיחים שינויים ובגדול, ובעיקר עד יוני.

זכרו השנה את נקודות החוזק שלכם שילוו אתכם - יש לכם את היכולת המולדת לעמוד מול קושי וכל אתגר. יש לכם מאגר כוחות בלתי נדלה. אתם מסוגלים לעבוד מאוד מאוד קשה בכדי להגיע לתוצאות המיוחלות. כל האיכויות האלו שנמצאות בכם יסייעו לכם לעבור את השנה הלא פשוטה הזו. בדיעבד תוכלו להסתכל אחורנית על הזמן הזה ולראות שזו היתה שנה משמעותית ביותר בחייכם, הן מבחינת המהלכים שעשיתם והן מבחינת התוצאות.

השנה הזו עומדת לבנות את האישיות שלכם ולחזק את החוסן הפנימי שלכם. לאחר מכן באמת שלא יהיה דבר שלא תוכלו לעשות. בנוסף, הזוויות המיוחדות עם סאטורן ויופיטר מזכירות שחשוב ביותר השנה להיצמד לערכים ולמוסר ולא לסטות מהם ימינה ושמאלה.

דלי 21/1 - 18/2
השנה אתם נפרדים משני כוכבים שליוו אתכם בשנים האחרונות - כוכב הריפוי כירון וכוכב ההשראה נפטון שעוזבים את בית מזל דלי לאחר כמה שנים של הימצאותם בזירה (כירון עוזב בפברואר, ונפטון באפריל). שני כוכבים אלה תרמו לכם רבות בשנים האחרונות בעיקר לנושאים אומנותיים ורוחניים. עם זאת, עזיבתם מבורכת כי היא תיתן לכם יותר מיקוד ופחות בלבול. כמו כן כאבים מן העבר שיתכן שעלו בשנים האחרונות ירפו מכם סופסוף.

השנה הזו היא שנה הצלחה חברתית עבורכם, עם כוכב יופיטר בבית החיברות שמאפשר לכם להיפתח, לקרון ולהכיר אנשים חדשים. מי מכם שעוסק בתחומי התקשורת השונים, כולל הוראה ומחשבים יזכה להרבה מאוד אינטליגנציה ומקוריות בזכות כוכב אוראנוס הגאון שמשפיע על תחום התקשורת.

בתוך זמנים סוערים אתם דווקא מרגישים מאוד יציבים ולא מושפעים מהמהפכות שקורות סביבכם. בזכות זה בודאי תמצאו עצמכם מתבקשים לתת כתף, לייעץ ולעזור. היכולות שצברתם בשנים האחרונות יבואו לידי ביטוי במה שתוכלו לתת לחבריכם השנה, ובכך בעצם אתם מגשימים דבר חשוב מאוד למזל דלי – והוא העזרה והתרומה לאחר.

דגים 19/2 - 20/3
בבית מזל דגים תהיה תחלופה ערה של כוכבים השנה, כאשר שני כוכבים נכנסים - כוכב הריפוי כירון, אשר מאפשר לפצעים ישנים להחלים ולהגליד, גם אם מדובר לעתים בתהליך לא פשוט של ריפוי. השני הוא כוכב ההשראה והיצירה נפטון. נפטון הוא הכוכב השולט של מזל דגים וכניסתו אל בית מזל דגים היא חיוביות ביותר. בזכות כוכב זה תרגישו מחוברים הרבה יותר לעצמכם, למקורות ההשראה שלכם, לעולמות היצירתיים והרוחניים ותרגישו ממש במיטבכם.

שני כוכבים אחרים יוצאים מבית מזל דגים השנה, ואלו הם יופיטר ואוראנוס. על צאתו של אוראנוס אפשר לומר "ברוך שפטרנו מעונשו של זה". זהו הכוכב שהכניס הרבה מאוד קשיים וזעזועים לחייכם בשנים האחרונות, וגם אם חלק מן השינויים שהביא היו מבורכים, עדיין החיים יהיו הרבה יותר קלים בלעדיו. צאתו של יופיטר היא מעט יותר כואבת, שכן יופיטר שימש עבורכם כמעטה של הגנה בשנה האחרונה, ובלעדיו תצטרכו להיות זהירים הרבה יותר ואתם מעט יותר מועדים לתאונות קלות וחוסר מזל – אז שימו לב והיו ערניים.

טלה 21/3 - 20/4
שני כוכבים משמעותיים מלווים את המזל שלכם השנה - האחד הוא יופיטר, כוכב המזל וההצלחה שנכנס למזל טלה ב- 23.1, והשני הוא אוראנוס – כוכב שאחראי על שינויים ומהפיכות, והוא נכנס למזל שלכם ב 12.3.

כיצד שני אלה פועלים יחדיו? אין ספק שזו תהיה שנה של שינויים מהותיים ביותר. דברים חדשים לגמרי יכנסו אל חייכם כמעט בכל תחום, ובוודאות לתחום העבודה והקריירה. דברים שחשבתם שהם יציבים ובטוחים ישתנו מקצה לקצה. אבל יחד עם זאת אין צורך לפחד מן השינויים האלה, היות וכוכב יופיטר מוודא שהשנה הזו תהיה שנה מבורכת וממוזלת במיוחד, ובעיקר בחודשים הראשונים שלה, עד יוני.

יופיטר מבטיח לכם הגנה בזמן התמורות והשינויים, צירופי מקרים ממוזלים שיבטיחו שתעלו על המסלול הנכון וכן הצלחה בדרך החדשה שתיפתח. התחום שבו דווקא תחושו יציבות ושלא יהיה נתון לשינויים הוא תחום הזוגיות, שבחסות כוכב סאטורן בבית הזוגיות שלכם, אינו עובר מהפכות.

שור 21/4 - 20/5
בשנה שהנושא שלה הוא תמורות ושינויים, נראה דווקא שהנושא אינו נוגע ישירות בכם. הסיבה לכך היא שהשינויים שאתם תעברו בשנה הקרובה אינם שינויים שניתן לראות בעין או למדוד בחשבון הבנק, אלא שינויים מהותיים ביותר, אבל פנימיים. שינויים באישיות, שינויים בגישה לדברים, שינויים בסדרי העדיפויות שלכם. מדובר על שנה של לימוד מעמיק, הרחבת אופקים, אולי מעט התבודדות והתכנסות פנימה למטרות מחקר פנימי.

שני כוכבים משמעותיים עובדים עליכם בצורה הרמונית, האחד הוא פלוטו שממש יכול להביא לטרנספורמציה. השינוי הזה הוא שינוי שיקרה במהות הפנימית שלכם הודות לראייה רחבה הרבה יותר ורוחנית הרבה יותר. כוכב שני הוא "ראש דרקון" שהוא כוכב מסתורי מאוד העוסק בקארמה ובגורלו של אדם. חשוב לזכור שהשינויים האלה הם מאוד עמוקים וישאירו חותמם לשנים הבאות, וגם מאוד מאוד חיוביים.

החל מאפריל כוכב יופיטר הטוב והמיטיב, כוכב המזל וההצלחה, נכנס אל המזל שלכם, אירוע שקורה אחת ל- 12-13 שנים, ומברך אתכם בשגשוג והצלחה ובצירופי מקרים ממוזלים.

תאומים 21/5 - 21/6
שינויים היא לא מילה מפחידה עבורכם, להפך, אתם מאוד אוהבים שינויים ואתם גם מאוד גמישים בכדי לעבור אותם בהצלחה. מה גם שאת מרבית החלקים של השינוי כבר עברתם.

השנה הזו תרגיש עבורכם מאוד יציבה, בטוחה וטובה עם כוכב סאטורן במזל מאזניים שמשדר אליכם יציבות ושקט. רוב הזמן תרגישו בעין הסערה, עם שקט פנימי. עם זאת עקב אכילס שלכם יכול להיות הפזיזות והמהירות שלכם ולכן עליכם לזכור טוב טוב שגם אם נראה לכם שהשינוי כבר מאחוריכם, הרי שעבודה הקשה היא עוד קדימה – והיא בניית תשתיות יציבות ובטוחות עבור הדברים החדשים שנוצרו בחייכם בשנים האחרונות. יש כאן דרישה לבגרות ולרצינות.

החל מאפריל, ובעיקר בין יוני לאוגוסט, זמן בו נפטון יהיה בנסיגה לא הרמונית עם מזלכם, תהיו מאוד מאוד מבולבלים בפרטים הטכניים והלוגיסטיים ותצטרכו לעבוד מאוד קשה לשמור על החדות המחשבתית שלכם. רצוי שהחלטות חשובות תבצעו לפני אפריל.

סרטן 22/6 - 22/7
שנה לא פשוטה מבחינה רגשית צפויה לכם. המיקום שלכם על פני המפה האסטרולוגית גורם לכך שכמעט כל מהלך שמיימי השנה משפיע עליכם באופן אישי, אחת לכל כמה שבועות או חודשים אתם עתידים לחוות עליות וירידות מבחינה רגשית, שינויים שאפילו אם יהיו קלים עדיין יחוו כמו רעידות אדמה.

בני מזל סרטן אינם חובבים שינויים, ושנה זו, בעיקר עבורכם, היא שנה של תמורות כיוון שיש עוד דברים שהייתם צריכים לשנות ועדיין לא שיניתם, והשנה הם יתדפקו על דלתכם.

אבל עכשיו כשאתם יודעים את זה – מה תוכלו לעשות כדי לעבור את השנה הזו בהצלחה? ראשית, חשוב שתהיו מודעים לכך שצפויות תנודו רגשיות בשנה הקרובה ושפעם תרגישו למעלה ופעם למטה. חשוב לפעמים לדעת שזה לא אתם, זה הכוכבים, וזה יעבור. הסוד עבורכם לשמירה על שפיות הוא עבודה לא פשוטה של הסתגלות לשינויים ואפילו אהבתם והתרגשות לקראתם. חשוב מאוד לעשות את השינויים כאשר הם נקראים, ולא להימנע מהם, וכמו שנאמר לאשת לוט - לא להסתכל לאחור, אל תנסו לשמר את העבר ולמחזר אותו. חיו עם הפנים קדימה.

אריה 23/7 - 22/8
השנה הקרובה הולכת להיות שנה מצוינת עבורכם. לאחר ששנה שעברה היתה ממש ממש לא פשוטה עם מארס שבילה אצלכם כמעט חצי שנה, השנה הזו תהיה טובה ממנה עשרות מונים – ובאמת מגיע לכם.

נושא השינויים אינו רלוונטי כל כך לבני המזל שלכם. אתם חשים דווקא יציבות טובה. הכריזמה שלכם בשיאה וזהו זמן נהדר עבורכם לצאת החוצה עם כישורי המנהיגות שלכם ולסייע לכל אותם שצריכים את ההדרכה, העצה וההתנעה שלכם. הכישורים הטבעיים שלכם ממש נדרשים בתקופה הזו.

בנוסף זוהי שנה נהדרת עבורכם ללימודים, לנסיעות, להרחבת אופקים בכל דרך ולעבודה בחו"ל. למי שכבר לומד במסלול כלשהו – אל תתפלאו אם תמצאו שתחום הלימודים שלכם השתנה לחלוטין.

בתולה 23/8 - 22/9
סאטורן, כוכב הקשיים והמגבלות, שבילה שנים לא מעטות בחיק המזל שלכם, פינה סופית את מקומו ושיחרר אתכם מן הכובד והמועקה ששרתה עליכם לפחות בשנתיים האחרונות. כאשר עולה המסך הזה אתם מגלים למעשה כי מרבית השינויים והקשיים כבר מאחוריכם.

הסתכלו על הפירות שהשגתם בעמל בשנים האחרונות והעריכו אותם. תוכלו אפילו לראות כי מה שעברתם בשנים האחרונות עיצב את האישיות שלכם בצורה מאוד חזקה ולמעשה בנה את האופי שלכם להמשך הדרך.

עתה, צפויה לכם שנה מצוינת, קלילה הרבה יותר. תרגישו טוב עם עצמכם ועם סביבתכם, תרגישו מחוברים הרבה יותר. השלווה יכולה סופסוף לחזור אליכם. זוהי שנה של ביסוס כלכלי ואפילו עליית מדרגה מבחינת העסקים, הכספים והרכוש. שנה של ריפוי מעמיק בתחום החשוב של זוגיות. שנה של פריצות דרך והצלחה למי שנמצא בתחומים הרוחניים השונים.

מאזניים 23/9 - 23/10
השנה הזו עבורכם היא בסימן כוכב סאטורן (שבתאי) - קשיים ומגבלות מצד אחד ומסגרת ויציבות מצד שני. שני אלה, כמובן, הם שני צדדים של אותו המטבע. הימצאותו של סאטורן בבית מזל מאזניים מסמלת תקופה יותר איטית שחשתם כבר בשנה שעברה ותמשיך בשנה הזו.

מדובר בשנה כבדה ולא פשוטה בחייכם. הדברים לא הולכים בקלות ויש תחושה שאתם שוחים נגד הזרם. השינויים כבר היו אמורים להיעשות בשנה שעברה, ואם נותרו עוד דברים שהייתם רוצים לקדם הביאו בחשבון שזה ידרוש הרבה מאוד מאמצים ולא יהיה פשוט. אבל, כמו במכון כושר, דווקא אותם דברים שנעשים למרות הקושי הם אלה שיהיו מאוד יציבים ובטוחים עבורכם במהלך השנים הבאות. מה שתצליחו לבנות השנה יישאר לאורך זמן.

זו שנה של התבגרות, יציבות, היכנסות למיסוד ולמסגרת. אתם נדרשים להרבה אחריות ובתמורה תגלו שהכריזמה שלכם עולה בשנה הזו ואתם קופצים מדרגה מבחינת המוניטין שלכם.

עקרב 24/10 - 21/11
השינויים שקורים בעולם אינם מטרידים אתכם ואתם אינכם מאוד מושפעים או מאוד מעורבים בהם. השנה הזו השינוי שחל בכם הוא שינוי הרבה יותר פנימי ומעמיק. מדובר בשינוי באופן בו אתם פוגשים את עצמכם, בו אתם מאפשרים לעצמכם לעשות את הדברים שאתם אוהבים לעשות. שינוי שיעזור לכם לפתח את עולם התחביבים שלכם ולהוציא החוצה יותר מן הכישורים שלכם.

זה הזמן להיות יותר נעימים עם עצמכם. כוכבים רבים עוברים אצלכם בדיוק בבית מספר 5, הוא בית המפגש עם העצמי וכל תחום האישיות, ההנאות והתחביבים. כוכב כירון מביא לתחום הזה הרבה מאוד ריפוי, כוכב נפטון מאפשר מפגש עם תחומים יצירתיים ועם השראה שיתכן שכבר חוויתם, ויתכן שאפילו תחשפו ליכולות מוסיקליות או דרכי ביטוי אומנותיות אחרות שלא ידעתם שחבויים בתוככם.

כוכב יופיטר תורם מאוד ליכולת שלכם להיפגש עם אנשים נוספים ולהוציא את המיטב שלכם החוצה, גם ביניכם לבין עצמכם אבל גם בחברה (ולבני מזל עקרב זה מאוד חשוב). גם כוכב אוראנוס מבקר בבית המיוחד הזה, מה שמבטיח שלא תיכנעו למוסכמות ותעשו את הכל בדרך המאוד מקורית וייחודית שלכם.

קשת 22/11 - 21/12
צפויה לכם שנה נהדרת. כוכב המזל וההצלחה יופיטר נמצא בחצי הראשון של השנה, עד יוני, בזווית הרמונית למזל שלכם. ולא רק שהוא ממלא את השנה הזו בצירופי מקרים ממוזלים ומהווה מעין קמע מגן, הכוכב הזה הוא גם הכוכב השליט של המזל שלכם, כך שהוא מגביר עבורכם את החיוניות, את האנרגיה, את השמחה והאופטימיות.

בעיקר בזכות יופיטר זו הולכת להיות שנה בדיוק כמו שאתם אוהבים - שנה של הרחבת האופקים, לימודים מעניינים, נסיעות לחו"ל. שנה מצוינת להתפתחות והתרחבות בכל התחומים. אולם יחד עם כל הטוב, שני תחומים יעלו על הפרק וידרשו את תשומת ליבכם: האחד הוא תחום המשפחה, בעיקר זו שממנה הגעתם (אך אולי גם זו שיצרתם), וזה כולל זיכרונות מן הילדות המוקדמת ובעיקר דמותה של אמכם. התחום הזה מתחיל לבצבץ ודורש תשומת לב של ריפוי לכאבים שעשויים לעלות משם.

תחום נוסף שידרוש הרבה מאוד תשומת לב השנה, הרבה יותר מן הצפוי או הרצוי, הוא תחום המנהלות והבירוקרטיות, כולל תחזוקת הבית, המשרד ותחזוקת הגוף. אז הביאו את זה בחשבון ושריינו לכך את הזמן הראוי.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד