072-3300504

נשיא חדש למכללת ספיר

פרופ' ג'ימי וינבלט נבחר לשמש כנשיא הבא של המוסד. המינוי יכנס לתוקף בקיץ הקרוב, מיד עם שובו משנת השבתון בארה"ב

הדר גילת | 23-12-2010 08:52:00

חבר הנאמנים של המכללה האקדמית ספיר מינה את פרופ' ג'ימי וינבלט לנשיא הבא של המוסד. וינבלט, שנמצא כעת בשנת שבתון בארה"ב, יכנס לתפקיד עם שובו ארצה בקיץ הקרוב. בינתיים ישמש פרופ' אורי רגב כממלא מקום הנשיא.

החלטת חבר הנאמנים באה לאחר תקופה ארוכה של חיפושים. כזכור בחודש מאי השנה סיים פרופ' זאב צחור תקופת נשיאות בת 12 שנה ואחריו מונה פרופ' ראובן אליה שביקש לסיים את תפקידו לאחר תקופה קצרה.

פרופ' ג'ימי וינבלט, בן 67, הוא בעל תואר דוקטור בכלכלה של האוניברסיטה העברית. מ- 1977 הוא מכהן כמרצה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב. לאורך השנים ביצע וינבלט שורה של תפקידים באוניברסיטת בן גוריון, בהם: ראש המחלקה לכלכלה, דיקן הפקולטה למדעי הרוח והחברה ורקטור האוניברסיטה במשך שתי קדנציות.

בדבריו בישיבת חבר הנאמנים ציין פרופ' וינבלט את החשיבות הרבה שהוא מייחס לתפקידן של המכללות בחיזוק הפריפריה בישראל: "בצד טיפוח המצוינות האקדמית, על המרצים והסטודנטים להתערות בקהילות, לתרום ולהשביח את איכות ההוראה בבתי הספר ובקרב ילדים ונוער".

עוד אמר וינבלט כי בחזונו הוא רואה את המכללה כעוגן ובסיס לטיפוח חיי תרבות ויצירה בקהילות סביבה, כמו גם התמקדות ופיתוח מחקרים הנוגעים למגוון נושאים הקשורים לחברה, לכלכלה ואיכות החיים בישראל - נושאים שלא זוכים בדרך כלל לתשומת לב בקרב הקהילה המדעית.

יו"ר חבר הנאמנים של המכללה, שי חרמש, בירך את הנשיא הנבחר וציין כי לפרופ' וינבלט מצפה עבודה רבה כאשר על הפרק עומדות תכניות פיתוח רבות, כגון הקמת תכניות לתואר ראשון במקצועות תומכי רפואה, ותכניות תואר שני בתקשורת, קולנוע ועבודה סוציאלית.

מחקרים בנושאי חברה ואיכות חיים. וינבלט
מחקרים בנושאי חברה ואיכות חיים. וינבלט
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד