072-3300504

אוסטרליה - ללמוד בצד השני של העולם

רוצים להתרחק קצת מכולם עד הקצה השני של העולם ועדיין לעשות משהו עם עצמכם? לימודים באוסטרליה יכולים להיות הפתרון. כנס שנתי בנושא יעזור לכם לקבל החלטה

יורם לימודים | 19-10-2010 16:37:00

אוסטרליה היא לא רק לוקיישן שממגנט תיירים ומטיילים מכל העולם, אלא גם יעד פופולארי ללימודים. אוסטרליה פותחת את שעריה לסטודנטים זרים ואם אתם מחפשים שילוב מנצח בין לימודים גבוהים ואיכות חיים – אוסטרליה היא המקום האולטימטיבי בשבילכם.

יש סיבות רבות ללמוד באוסטרליה. מדובר במדינה שטופת שמש של פארקים מרהיבים ומסלולי טיול מהיפים בעולם, חופים מדהימים, בתי קפה אופנתיים וחיי לילה תוססים והיא נחשבת גם ליעד אטרקטיבי ללימודים בחו"ל.

סטודנטים במדינה יכולים למצוא מגוון רב של מסלולי לימוד, תארים אקדמיים ברמה גבוהה לצד לימודי תעודה פרקטיים המאפשרים להשתלב בתחום המבוקש באוסטרליה ובעולם כולו.

על פי דירוג ה-Times higher education האחרון, אוסטרליה מציגה מוניטין אקדמי מצוין בפסגת הדירוג העולמי; 6 אוניברסיטאות אוסטרליות מדורגות ב- 50 האוניברסיטאות המובילות בעולם ו- 9 מהאוניברסיטאות במדינה נמצאות ב- 200 המובילות. מדובר בהישג מרשים ביותר למדינה שיש בה 38 אוניברסיטאות בלבד.

הרבה יותר מקנגורו. אוסטרליה
הרבה יותר מקנגורו. אוסטרליה

עלות מחיה נמוכה ואופציה לעבודה
באוסטרליה אפשר ללמוד הכל, מכלכלה, דרך מנהל עסקים ועד משפטים ומדעי הרוח ומי שמתעניין בלימודי תעודה יגלה לימודים בדגש פרקטי כמו מקצועות היופי, לימודי מלונאות ובישול שמאוד פופולאריים באוסטרליה בזכות התיירים שפוקדים את מחוזותיה.

מוסדות הלימוד באוסטרליה מצוידים בכיתות מרווחות, קמפוסים מודרניים ומשוכללים כולל אזורי פנאי מושקעים לסטודנטים, ספריות ענקיות וסביבות לימוד המדמות סביבות עבודה (כשמדובר למשל על לימודי קונדיטוריה, בישול או עיצוב שיער).

סטודנטים בינלאומיים מקבלים מבתי הספר סיוע נרחב החל משירותי איסוף משדה התעופה, ייעוץ מיוחד, עזרה במציאת מקום מגורים ועוד.

יתרון בולט של לימודים באוסטרליה הוא האפשרות לעבוד במקביל ללימודים. בתקופה בה מדינות שונות מצמצמות את אשרת העבודה לסטודנטים הזרים, הלומדים באוסטרליה מקבלים אשרת עבודה ל- 20 שעות עבודה שבועיות במהלך שנת הלימודים ומשרה מלאה בתקופת החופשות.
בני זוג של סטודנטים ללימודי תעודה או תואר ראשון רשאים לעבוד במשרה חלקית ובני זוג של סטודנטים לתואר שני ומעלה רשאים לעבוד ללא הגבלה.

פקטור נוסף שמושך סטודנטים מכל העולם לאוסטרליה הוא מחייה נוחה. עלויות המחייה באוסטרליה הן מהנמוכות בעולם המערבי וממשלת אוסטרליה מעריכה עלות מחייה ממוצעת לסטודנט זר בכ- 1500 דולר אוסטרלי לחודש.

ללמוד בתנאים נוחים
ללמוד בתנאים נוחים

כיצד מתקבלים ללימודי תואר או תעודה באוסטרליה?
ככלל יש להציג תעודת בגרות מלאה ולעבור מבחן אנגלית - CBT TOEFL בציון מינימלי של 237 ו- 4.5 בכתיבה או TOEFL IBT בציון מינימלי של 93 או IELTS בציון מינימלי של 6.5 ו-6 בכל החלקים (כתיבה, קריאה, שמיעה ודיבור), כשציוני ה- TOEFL וה- IELTS המינימליים משתנים ממוסד למוסד ומתחום לתחום.

סטודנטים בסיום לימודים

כנס לימודים באוסטרליה
חושבים ללמוד באוסטרליה? אל תפספסו את כנס לימודי אוסטרליה השנתי שיוצא לדרך זו השנה השביעית ויתקיים ביום ה' ה-11/11 בין השעות 14:00-19:00 בשגרירות אוסטרליה בתל אביב.

הכנס, שהכניסה אליו ללא תשלום וכל מי שמתעניין בלימודים באוסטרליה מוזמן להשתתף בו, הוא הזדמנות מצוינת לקבל מידע מקיף ועדכני על מוסדות הלימוד באוסטרליה, מלגות לימודים, מסלולי לימוד, מגורים לסטודנטים, עבודה באוסטרליה ועוד.

"קמפוס לימודים" מייצגת מגוון מוסדות לימוד באוסטרליה ומי שנרשם דרכה מקבל בחינם סיוע בהליך הקבלה למוסד הלימודים ובהגשת בקשת ויזת הסטודנט.

לכנס הלימודים באוסטרליה הקרוב יגיע נציג של אוניברסיטת RMIT ממלבורן, פרופ' בלבין, מרצה מהפקולטה למחשבים, שמציעה כרגע מלגות אטרקטיביות לסטודנטים הכוללות שכר לימוד ומלגות מחייה למועמדים לתואר שני מחקרי ולדוקטורט.

בכנס משתתפים מוסדות לימוד אוסטרליים נוספים כמו הולמסגלן, בית הספר המוביל במלבורן ללימודי תעודה, ניתן ללמוד מגוון רחב מאד של תחומים ללימודי תעודה ומספר מצומצם יותר של תחומים (ניהול, מדיה) ללימודי תואר ראשון.

לראשונה מגיע לישראל נציג של מכללת Imagine מהגולד קוסט, אחד האזורים היפים והאטרקטיביים ביותר באוסטרליה, שמציג מגוון מסלולים של לימודי תעודה כמו עיצוב שיער, אירוח, עסקים, חינוך לגיל הרך ועוד.

כמו כן ישתתפו וויליאם אנגליס, בית הספר המוביל באוסטרליה שממוקם במרכז מלבורן ומציג מסלולים ללימודי בישול, קונדיטוריה ומלונאות.

** הכנס יתקיים ביום ה' 11/11 בשעות 14-19:00 בשגרירות אוסטרליה, מגדל בנק דיסקונט, רח' יהודה הלוי 23, פינת רח' הרצל

סידני, אוסטרליה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד