072-3300504

תוכנית חדשה ללימודי תואר שני בחינוך

ממשיכים להיאבק ברמת החינוך בארץ - המועצה להשכלה גבוהה אישרה פתיחת תוכנית לימודים חדשה להסמכת סטודנטים לתואר שני בהוראה

הדר גילת | 29-07-2010 16:20:00

מערכת ההשכלה הגבוהה ממשיכה להתגייס למציאת פתרונות איכותיים לחינוך העתידי. תוכנית חדשה להסמכת סטודנטים לתואר שני בהוראה (M.Teach MASTER TEACHING) יוצאת לדרך באישורה של המועצה להשכלה גבוהה.

התוכנית החדשה מיועדת לבעלי תואר ראשון במדעי החברה, מדעי הרוח האמנויות והמדעים, בעלי ציונים גבוהים ואיכויות אישיות גבוהות שיוכשרו להוראה וייכנסו למערכת החינוך כבעלי תואר שני וכמי שהרחיבו את יכולות ההוראה שלהם במגמות חינוך העונות לצרכים הדחופים של מערכת החינוך.

הראשונה שתפעיל את התוכנית החדשה היא מכללת אורנים. נשיא המכללה, פרופ' יאיר קארו, מספר כי "ייחודה של התוכנית המהפכנית הוא בכך שהיא מאפשרת לימוד משולב של תואר שני ותעודת הוראה על בסיס לימודי התואר הראשון, ובכך פותחת את הדלת בפני אקדמאים, בוגרי מקצועות שונים, חסרי תעודת הוראה, שהם בעלי רצון, יוזמה וחזון להשתלב במערכת החינוך ולחולל בה שינויים מבורכים".

ההבדל העיקרי בין התוכנית החדשה לעומת לימודים לתואר ראשון בהוראה המשלבים תעודת הוראה, או לימודי תעודת הוראה הוא בכך שתוכנית זו תציע העמקה בתחומי ההוראה והפדגוגיה ויפעלו בה ארבע מגמות: תכנון לימודים והערכה, הוראת תלמידים בהדרה וסיכון, הוראת תלמידים מחוננים ומצוינים והוראת תלמידים לקויי למידה בשפות.

דיקן ביה"ס ללימודי מוסמך באורנים, פרופ' נעימה ברזל, מוסיפה כי "התכנית מסמנת תפיסה חדשה בהכשרת מורים בישראל. היא פונה לאקדמאים מתחומי ידע שונים ופותחת בפניהם אפשרות להשתמש בידע שרכשו בתואר הראשון, לשכלל ולתעל אותו כמשאב למידה להתפתחותם המקצועית כמורים ומחנכים איכותיים".

מחפשים סטודנטים איכותיים להוראה
מחפשים סטודנטים איכותיים להוראה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד