072-3300504

תחזית חודש נובמבר

בני מזל קשת מתבקשים לשמור על דיאטה מאוזנת ועבור הדליים זו תקופה משמעותית. מה עתיד לקרות לכם החודש? בואו לגלות בתחזית

אביה בנימין | 01-11-2009 11:44:00

עקרב 24/10 - 21/11
אתם חוגגים יום הולדת, האופטימיות חוזרת בהדרגה ואיתה גם האנרגיות הטובות. עד ה- 16.11 היכולת המנטאלית שלכם טובה במיוחד מה שיקל על ההתמודדות שלכם עם תכנים מסובכים.

הירח המלא ב- 2.11 ישפיע באופן משמעותי על חיי האהבה והזוגיות שלכם. נקודת האור בימים אלה, הקסם האישי שאתם מקרינים והרומנטיקה שלא מפסיקה להפתיע. ואין ספק שחיי האהבה שלכם עוברים תהפוכות. לפנויים, זו תקופה חשובה. כדאי שתשקיעו בחיפוש קשר שווה.

קשת 22/11 - 21/12
הירח המלא ב- 2.11 עלול להשפיע על מצבכם הבריאותי. השתדלו לשמור על דיאטה מאוזנת ועל שעות שינה סבירות ושימרו על אופטימיות.

מבחינה מנטאלית, מאמצע החודש מצבכם מעולה, וזה עוזר בכל פעילות הקשורה ללימודים. יחד עם זאת, זו תקופה די מוזרה עבורכם: מצד אחד אתם טעונים באנרגיות רבות וחשים חוסר מנוחה וצורך לעשות משהו עם עצמכם.

מצד שני, עד ה- 22.11 תהיה לכם עייפות מוזרה המאפיינת את הימים שלפני יום ההולדת. רצוי, שתרבו בפעילות גופנית . זה עשוי להוציא אתכם מהכובד ולמלא לכם את המצברים. בסוף החודש - תחזרו לככב בגדול.

גדי 22/12-20/1
יש לכם המון אקשן בתחום החברתי והפופולאריות שלכם במגמת עליה, רק אל תאפשרו לזה לבוא על חשבון הלימודים. למעוניינים להירשם ללימודים – זה הזמן.

הירח המלא ב- 2.11 יכול להשפיע לטובה או לרעה על חיי האהבה שלכם ועל מצבכם החברתי. מה- 22.11 האנרגיות שלכם יהיו קצת ירודות. אז אל תעמיסו על הלו"ז שלכם בסוף החודש.

דלי 21/1-18/2
עיקר האנרגיה מופנה בימים אלה לעבודה שחורה וסיום מחויבויות שאין להן סוף. הירח המלא ב- 2.11 יכול להשפיע על מקום העבודה שלכם, דבר שעשו להימשך לפחות עד ה- 22.11 . אמנם העומס בעבודה רב אבל בהחלט מעריכים אתכם על השקעתכם. בקריירה – צפוי קידום בקרוב. אל תתנו לרצון שלכם להתקדם בתפקיד לקלקל לכם.

שימו לב זו עדיין תקופה מאוד משמעותית בשבילכם, ולמרות שהחיים נעשו יותר ויותר תובעניים, היכולת שלכם להצליח – אינה מוטלת בספק.

בסוף החודש צפויה רגיעה בעבודה וחיי החברה שכל כך חשובים לכם, הופכים להיות העניין המרכזי. גם נסיעה לחו"ל תהיה פיצוי על התקופה הלחוצה.

דגים 19/2 - 20/3
חיי החברה שלכם נעשו משמעותיים לאחרונה ואתם משקיעים זמן רב בפעילות חברתית. חלק מכם מגלים בימים אלה את ערכה של חברות אמת וטוב שכך. לאלו שהתחילו כבר ללמוד – הכי כדאי, שתתארגנו ללמוד בקבוצה. זה יהיה יותר יעיל בימים אלה. הירח המלא ב 2.11 יכול גם הוא להשפיע לטובה על הלימודים שלכם. למתעניינים – זה הזמן להירשם ללימודים אקדמאים או לקורסים שירחיבו לכם את האופקים.
טיפ לפנויים! החודש יש מצב לאהבה במהלך טיול או עם ידיד קרוב.
מה 22.11 הקריירה תתפוס את המקום הראשון. צפויה לכם הצלחה.

טלה 21/3 - 20/4
זו תקופה מצוינת לכל מי שלומד. יש לכם יכולת מעולה להרחיב אופקים ולהעשיר את הידע שלכם אפילו מעבר לנדרש.

למרות שהנושא הפיננסי מאוד מעסיק אתכם בימים אלה, צפויה לכם הצלחה בלימודים. יש מי שמפרגן ועוזר לכם להתמודד עם החומר.

הירח המלא ב- 2.11 יכול להשפיע לטובה או לרעה על מצבכם הכלכלי. כדאי, שתתייעלו בניהול הכספים ואל תאפשרו להוצאות שלכם לצאת משליטה. מה- 22.11 הפוקוס יעבור לכל מה שקשור להרחבת הידע ולנסיעות לחו"ל.

שור 21/4 - 20/5
אתם עסוקים יותר מדי בזוגיות ואהבה ונוטים להזניח את הלימודים. צפוי לכם עומס רב בימים אלה ורצוי שתתארגנו לקראתו כמו שצריך. אמנם לא יהיה לכם רגע דל גם בחיי האהבה, אך רצוי שתלבנו את העניינים ביניכם רק אחרי שהלחץ בלימודים יירגע. גם הירח המלא ב- 2.11 עשוי להשפיע על חיי האהבה שלכם.

טיפ לפנויים – אמנם צפויים פיתויים רבים ואתם מעט מבולבלים, אבל החודש ובמיוחד מה- 8.11 – זה קורה.

מה- 22.11 הפוקוס יעבור לניהול ענייני הכספים שלכם. שווה יהיה להתייעץ עם מביני דבר.

תאומים 21/5 - 21/6
עיסוקים רבים דוחקים הצידה את הלימודים בימים אלה. רבים מכם מתקשים להתארגן ביעילות ומשלמים על כך בבריאותם. רצוי שתשמרו על תזונה מאוזנת ושעות שינה סבירות. שימו לב, הירח המלא ב- 2.11 עלול להצביע על רגישות פיזית. היו ערניים למתרחש בגופכם, ואם לא תתגברו על הבעיות בעצמכם – לכו להיבדק.

החל מה- 22.11 רוב האנרגיה תתמקד בזוגיות ואהבה. תרגישו הקלה משמעותית בלחץ ואיתה גם שיפור בבריאותכם. לפנויים - החל מה- 22.11 כדאי שתשקיעו בחיפוש אחר ה"חצי השני" שלכם.

סרטן 22/6 - 22/7
נראה, שתצליחו בלימודים גם אם תרשו לעצמכם לצאת ולבלות קצת יותר. הירח המלא ב- 2.11 יכול להשפיע לטובה או לרעה על חיי האהבה וחיי החברה שלכם. גם תחביב חדש יכול להיכנס לחייכם ולהשפיע לטובה על שעות הפנאי שלכם.

לפנויים, מה- 9.11 יש מצב לאהבה שווה. קופידון בסביבה, אל תחמיצו.

מה- 22.11 הפוקוס יעבור לביצוע מחויבויות ולעבודה מתישה. אם לא תתארגנו כמו שצריך, אתם עלולים לשלם בבריאותכם.

אריה 23/7 - 22/8
נראה שיש הרבה בלגן בביתכם בזמן האחרון וקשה לכם ללמוד בבית. כדאי שתנצלו את הספרייה, או את האינטרנט בימים האלה. היכולת המנטאלית שלכם עדיין טובה ואין ספק שתוכלו להצליח בגדול. היצירתיות שלכם תעזור לכם להתייעל ולהתחיל את השנה על הצד הטוב ביותר.

הירח המלא ב- 2.11 יכול להשפיע על מקום המגורים שלכם או על חיי המשפחה שלכם והקריירה. אהבה צפויה להתפתח על ספסל הלימודים עד ה- 7.11.

מה- 22.11 תשתחררו קצת מהלחץ ותתחילו לעשות חיים, רק אל תתעצלו לעסוק בספורט והפסיקו לריב עם כל העולם.

בתולה 23/8 - 22/9
זו תקופה מאוד מוצלחת בשבילכם מבחינה מנטאלית, גם אם אינה קלה. אם תתארגנו ביעילות, ותלמדו בצורה מסודרת צפויה לכם הצלחה. אחרת – יהיה לכם מאוד קשה להצליח.

חוץ מזה, הירח המלא ב- 2.11 יעורר את הצורך אצלכם ללמוד ולהרחיב אופקים. מי שעדיין לא נרשם ללימודים – זה הזמן. לסטודנטים, הפרפקציוניזם שלכם קצת מוגזם הפעם. ההצלחה בלימודים אינה מוטלת בספק, גם אם לא הכול קורה כפי שתכננתם.

בנוסף, הרבה פעילות צפויה בביתכם מה- 22.11. אל תתנו לה להשפיע לרעה על הלימודים שלכם.

מאזניים 23/9 - 23/10
הנושא הכלכלי לא יורד מסדר היום. נראה, שאתם נאלצים להשקיע זמן במציאת מקורות מימון וזה עלול לבוא על חשבון הלימודים. מבחינה כלכלית, יש הרבה אקשן, וזה אומר גם הרבה הוצאות. אבל כמו שאתם יודעים – כסף זה לא הכל בחיים.

הירח המלא ב- 2.11 עשוי להשפיע גם הוא על מצבכם הכלכלי. ייתכן שתיסחפו לרכישות בזבזניות שיגדילו את ה "אוברדרפט" - אתם חייבים לשים ברקסים לבזבזנות.

מה- 22.11 הלימודים יהיו העניין המרכזי וטוב שכך. מבחינה רומנטית, עד ה- 7.11 אתם "על הסוס" ויש מצב לאהבה משמעותית.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד