072-3300504

בשביל זה יש "חברים"

סטודנט למשחק בלונדון מצא דרך מקורית להרוויח כסף - שבירת שיא גינס לצפייה רצופה בטלוויזיה. אחרי 84 שעות צפייה בקומדיה האמריקאית אמנם החלו ההזיות אבל מה זה לעומת כיסוי חובות

איתי קינן | 10-08-2009 13:00:00

סטיב מיזורה, סטודנט למשחק בן 31 מדרום לונדון, מצא דרך מקורית להתמודד עם החובות הסטודנטיאליים שצבר במהלך הלימודים ותשלומים שהוא חייב כדי שיוכל לסיים את לימודיו. הוא החליט לשבור את שיא גינס לצפייה רצופה בטלוויזיה, שעמד על 72 שעות צפייה רצופות.

המשימה שלקח על עצמו היא צפייה בכל פרקי הסדרה "חברים", שכוללת 10 עונות ו-236 פרקים, סך הכל 84 שעות רצוף ללא הפסקה. החוקים הם שאסור לישון, אסור להירדם, אסור לנמנם ואסור לנקר. מותר לבצע הפסקות קצרות בלבד, על פי המלצת גינס, חמש דקות הפסקה בכל שעה וחמשה עשרה דקות הפסקה בכל שמונה שעות.

במקביל הקים מיזורה אתר אינטרנט בו תיעד את עצמו בתמונות ובטקסטים במהלך המרתון המטורף. הוא הזמין את הגולשים להיות הספונסרים שלו ולתרום לו כסף. בנוסף לעדכון תמונות באתר שלו, הוא אף ערך רשימות הופעות אורח של שחקנים מפורסמים בסדרה, כמו בראד פיט, ברוס וויליס, ג'ניפר סונדרס וז'אן קלוד ואן דאם.

מיזורה הזמין חברים שנכנסו לדירתו ויצאו ממנה בניסיון לעודד אותו להתמיד עד לשבירת השיא, ומדי שעה צילם עצמו במצלמת סטילס כדי לשמור תיעוד ויזואלי של המרתון ההזוי. "אני אוהב את 'חברים' אבל העסק הזה בהחלט כאב", כתב באתרו, "אחרי 72 שעות הרגשתי שאני רוצה למות". הוא הקפיד לאכול תפוחים, וכיוון שעונים מעוררים, שיצלצלו מדי חמש דקות. היה לו מספיק כוח רק כדי לציין כמה שעות הוא צפה בטלוויזיה. הוא אף דיווח על בחילות, התכווצויות בבטן ואפילו הזיות כשהתקרב לשמונים שעות צפייה רצופה. "התחלתי להזות, אמרתי לחבר שלי: ' מה קורה לחדר? הקיר כל הזמן נעלם'". בהמשך אף ציין כי, "התחלתי גם להיות קצת מטורף ולא ממש ידעתי מה אני עושה".

לבסוף המרתון הגיע לסופו לאחר 83 שעות ו-40 דקות. הוא הצליח לגייס כאלף חמש מאות לירות שטרלינג מתוך שבעת אלפים הלירות שטרלינג שהוא חייב עבור לימודי המשחק שלו. הוא מחכה שועדת השיאים של גינס תאשר את השיא. חשוב לציין, כי במידה ויצליח לגרוף יותר סכום גבוה יותר משהו זקוק לו, הבטיח מיזורה כי כל פני שיגויס מעבר להוצאות המוצהרות יתרם לקרן לרווחת השחקן בבריטניה.

חברים יש רק בטלוויזיה
חברים יש רק בטלוויזיה
לעשות כסף מצפייה בטלוויזיה
לעשות כסף מצפייה בטלוויזיה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד