072-3300504

נשיא חדש לעברית וירידה בהצעות העבודה לסטודנטים הכל בחדשות

לאיזה מקום הגיעו סטודנטיות לעיצוב בתחרות בינלאומית, מיהו נשיאה החדש של האוניברסיטה העברית בירושלים והאם יש עבודות לסטודנטים? הכל בחדשות

הדר גילת | 22-06-2009 10:07:00

סטודנטיות משנקר קטפו את המקום הראשון בתחרות עיצוב בינלאומית. בתחרות שערכה חברת התוכנה Bentley זכו במקום הראשון הסטודנטיות הלן לוקין ושירלי דיין מהחוג לעיצוב פנים, מבנה וסביבה בבית הספר. זכיתן של הסטודנטיות היתה בקטגורית האנימציה עם הסרטון "Magritte's Train". הפרס כלל מלגה בסך 1,000 דולרים.

אות כבוד ניתן לעוד שלושה זוגות סטודנטים מהמחלקה: עדי הרן ואורית ירופיוב, מירב בוסתן ואביטל מרמלשטיין והצמד נועה מתיתיהו ונועה טאובר.

נשיא חדש לעברית
פרופסור מנחם בן-ששון הוא נשיאה החדש של האוניברסיטה העברית בירושלים.

בן-ששון, חוקר היסטוריה של העם היהודי באוניברסיטה העברית, נולד ב- 1951 בירושלים. בשנת 1982, לאחר שהשלים את לימודי הדוקטורט באוניברסיטה העברית, פנה בן-ששון ללימודי פוסט-דוקטורט באוניברסיטת קיימברידג', אנגליה.

בדברים שאמר לאחר בחירתו ציין בן-ששון כי "בטווח המיידי המצב הפיננסי הנוכחי מאיים על פתיחת שנת הלימודים הקרובה ולכן אני קורא לממשלת ישראל לממש את המוטל עליה ולתת את מה שהתחייבה לו לשם הקיום הבסיסי של האוניברסיטה, למען פיתוחה ולמען חיזוק ההשכלה הגבוהה".

ירידה בהצעות העבודה לסטודנטים
בחודשים מאי-יוני חלה ירידה של 17% בממוצע בסך הצעות עבודה המיועדות לסטודנטים, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד - כך עולה מניתוח של אתר הדרושים ג'וב מאסטר, המתבסס על נתוני ביקוש משרות לסטודנטים המתפרסמות בו.

מהניתוח עולה עוד כי ישנה עליה של 32% במספר הכולל של הסטודנטים המחפשים עבודה בחודשים אלה.

ניתוח הנתונים מתבסס על המאגר של חברת ג'וב מאסטר, הכולל כ-10 אלף משרות המתפרסמות באתר.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד