072-3300504

מדריך לאקולוג הפאסיבי - חלק ב'

למרות הרצון הטוב, רבים מאיתנו מוותרים לעצמם ולא פועלים למען הסביבה - אז קבלו, שלל עצות שיעזרו לכם לעזור לסביבה מבלי להתאמץ. חלק ב'

יעל ללום | 08-02-2009 10:23:00

סיכומים של אחרים
אם גם אתם מעדיפים לבהות בקיר בזמן ההרצאה ולא לסכם אותה, דעו שיש שיקול סביבתי לשאלה "ממי לקחת סיכומים?".

הבחירה האקולוגית ביותר היא להצטייד עם דיסק און קי ומבט מתרפס ולבקש מהחנון עם הלפ-טופ שיעביר את הסיכומים. חוץ מהתרומה לסביבה, חסכתם גם כמה שקלים על צילום, זמן יקר של הפסקה וגם הרווחתם, בואו נודה בזה, סיכומים טובים יותר.

סטודנט לומד מיטה

מיחזור לימודים
לא יודעים מה לעשות עם כל הסוללות המשומשות, הקרטונים ממעבר הדירה האחרון, בקבוקי השתייה הריקים או ערמות הדפים שאתם כבר לא צריכים?

קמפוסים רבים כבר השכילו להציב עמדות מיחזור כאלו לשימוש הסטודנטים, והמחמירים שבהם אפילו הכניסו פחי קומפוסט לזבל אורגני ועמדות למיחזור דיסקים. כך תוכלו להפוך את השלכת האשפה להרפתקה של הפרד ומשול, שסיפוק מצפוני בצדה.

מיכל מיחזור בקבוקי פלסטיק

יש קורס חדש בסביבה?
מכירים את זה שאתם צריכים לבחור קורס בחירה, אבל הכל נראה משעמם וצפוי? נמצא פתרון! לא מעט קמפוסים מאפשרים לכם לרענן את מערכת השעות שלכם עם קורס בנושא סביבה, גם אם תחום הלימודים שלכם שונה לחלוטין.

בצורה כזו תוכלו ליהנות מהתוכן החדש, וגם לקבל מידע ישים ופרספקטיבה סביבתית שתשמש אתכם בעיסוקים שונים. קורסים לדוגמה: "איכות הסביבה – פנים רבות לה", באוניברסיטה העברית, או "מבוא בין-תחומי לאיכות סביבה" באוניברסיטת חיפה.

הדפסות
סעיף זה פונה לאלה מכם בעלי מדפסת דיו ביתית, למרות שאתם בוודאי יודעים שהרבה יותר אקולוגי ויותר משתלם להשתמש במדפסות לייזר באוניברסיטה. במקום לקנות טונרים חדשים, מלאו דיו לאלו שכבר יש לכם במדפסות. ככה תחסכו את מכלי הפלסטיק, וגם המון כסף.

מדפסת
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד