072-3300504

עזרה חברתית

מבצע צה"ל ברצועת עזה ממשיך וסטודנטים מכל רחבי הארץ נרתמים לסייע לתושבים משני הצדדים

יעל ללום | 15-01-2009 11:26:00

הסטודנטים בספיר לא נחים, ובין "צבע אדום" אחד למשנהו מרימים פעילות חברתית נרחבת. לאחר שהספיקו לשמח את יושבי המקלטים בדרום על ידי חלוקת ציוד ופרוייקט "סינמטק נודד", במהלכו הוקרנו סרטים לילדי המקלטים, החליטו הסטודנטים להשקיע ממרצם גם למען ילדי עזה.

בימים האחרונים נאספו שמיכות, מעילים, שקי שינה וצעצועים עבור הילדים הפלסטינים. את הציוד לרצועה תעביר בימים הקרובים משאית של "הצלב האדום".

אוספים בגדים
אוספים בגדים

יצירתיות למען עזה
"התאגדות אמנים למען תושבי עזה" מגבשת תערוכה שתציג את עבודותיהם של יוצרים סטודנטיאליים מרחבי הארץ.

התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב, והעבודות שיוצגו יימכרו במחיר סמלי. כל ההכנסות ירוכזו ויועברו בצורת כסף או ציוד הומניטרי לאנשים ספציפיים בעזה הזקוקים לתרומה.

אמנים המעונינים להשתתף בתערוכה מוזמנים ליצור קשר עם מיכל: mikastream@yahoo.com,
050-5572535

מעצבים הפוגה
"תוכנית חילופים" מיוחדת שיזמו סטודנטים מ"שנקר" הביאה ילדים ממושב ניר ישראל ליום כיף במכללה, ואת הסטודנטים מהמוסד לביקור תמיכה והזדהות ביישוב ניצן.

בזמן הביקור ב"שנקר" הועברו לילדים סדנאות העשרה הקשורות לתחומי הלימוד של בית הספר, כמו ייצור פלסטיק, צילום וצפייה בסרטים.

הסטודנטים שנסעו ליישוב המופגז צבעו את קירות הבטון של המיגוניות, על מנת להחדיר מעט אופטימיות לשגרה הקשה. עמית סרוסי, אחד הסטודנטים, אמר "כשאתה גר במרכז הארץ אתה מרגיש מנותק מההתרחשויות בדרום ולי ולחברי היה חשוב לפעול למען תושבי הדרום ובכך להרגיש חלק".

מציירים עם ילדים בניצן
מציירים עם ילדים בניצן

יריד בינתחומי
יוזמה של סטודנטים מביה"ס לממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה במרכז הבינתחומי בהרצליה, הולידה יריד שבו מכרו בעלי עסקים מהדרום את מוצריהם לתושבי המרכז.

הסטודנטים המתנדבים רצו להבין את מציאות חייהם של הרוכלים, ולכן לפני קיום היריד נסעו למקלטים באשקלון וחוו מעט שגרת אזעקות. היריד התקיים ביום שישי האחרון בקניון רעננה, וזכה להצלחה. יריד נוסף התקיים אתמול (ד') במרכז הקמפוס ובקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד