072-3300504

רוקנרולה

גאי ריצ'י, במאי הסרטים המצליחים "לוק, סטוק ושני קנים מעשנים" ו"סנאץ' ", מציג עתה את סרטו הבא: "רוקנרולה", סיפור על סקס, בריונות ורוקנרול

11-12-2008 10:59:00

קומדיית הפעולה מתרחשת בסמטאות הצרות שורצות הפשע של לונדון העכשווית, בהן עסקאות הנדל"ן תפסו את מקומם של עסקי הסמים, ופושעים משמשים כיזמים נלהבים. אבל כל מי שרוצה להשתתף בחגיגה – החל מהעבריין הזוטר חד-שתיים (ג'רארד באטלר) ועד למיליארדר הרוסי המאיים יורי אובומביץ' (קארל רודן) – חייב לעבור אצל אדם אחד: לני קול (טום ווילקינסון). בתור גנגסטר מהדור הישן, לני יודע אילו גלגלים לשמן והוא מחזיק בכיסו כל פקיד ממשל, מתווך נכסים או גנגסטר אחר בעל חשיבות. בשיחת טלפון אחת, לני יכול לבטל כל איסור בנייה ומחסום. אך ביום שארצ'י (מרק סטרונג), יד ימינו של לני, מספר לו שלונדון הולכת לעבור זעזוע על ידי גנגסטרים מהמזרח ופושעים רעבים להצלחה מהרחוב - כולם מוכנים למאבק לשינוי חוקי המסחר והפשע בעיר.

עם מיליוני דולרים בעמדת המיקוח, כל ארגוני הפשע של לונדון זוממים ונלחמים זה בזה כדי להשיג את חלקם. אך בעוד ראשי הפשע והעבריינים הקטנים נלחמים על השליטה, הפרס האמיתי של עסקת מיליוני הדולרים נופל לידיו של כוכב רוק מסומם (טובי קבל) – בנו החורג של לני, שחשבו אותו למת אך הוא חי וקיים!

שחקנים:
ג'רארד באטלר (חד-שתיים)
טום ווילקינסון (לני קול)
טנדי ניוטון (סטלה)
מרק סטרונג (ארצ'י)
ג'רמי פיבן (רומן)

יוצרים:
גאי ריצ'י (במאי / תסריטאי / מפיק)
ג'ואל סילבר, סטיב קלרק-הול (הפקה)
סטיב איילס (מוזיקה)
דייויד היגס (צילום)

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד