072-3300504

גוף השקרים

ב 20 בנובמבר 2008 יעלה סרט המתח בו הכוח לא נמדד בכמות הנשק או הטכנולוגיה שבידך, אלא בכמות המידע החיוני שתוכל להשיג ולשלוט בו

16-11-2008 11:29:00

על הסרט
רוג'ר פריס (ליאונרדו דיקפריו) הוא סוכן השטח הטוב ביותר של המודיעין האמריקני, שמגיע למקומות בהם חיי אדם לא שווים יותר מהמידע שהוא יכול להשיג לך. הוא נשלח למבצעים במקומות שונים ברחבי תבל, ונשימתו הבאה תלויה לרוב בקול שמעבר לקו הטלפון המאובטח – סוכן ה-CIA הוותיק אד הופמן (ראסל קרואו).

כשהוא ישוב על המחשב הנייד שלו בביתו שבפרברים, הופמן מנסה לאתר את מנהיג הטרור העולה שתכנן בקפידה מספר פיגועים קטלניים בעודו מצליח להתחמק מרשת המודיעין המתוחכמת ביותר בעולם. בכדי לפתות את הטרוריסט החוצה מהמסתור שלו, פריס חייב לחדור אל עולמו האפל, אך ככל שהוא מתקרב יותר למטרה, הוא מגלה שנאמנות היא גם מצרך מסוכן וגם הדבר היחיד שיעזור לו לצאת בחיים מהמצב אליו נקלע.

ב"גוף השקרים" מככבים המועמד לפרס האוסקר ליאונרדו דיקפריו ("לגעת ביהלום", "הטייס", "השתולים") בתפקיד רוג'ר פריס, זוכה פרס האוסקר ראסל קרואו ("גלדיאטור") בתפקיד אד הופמן, מרק סטרונג ("אבק כוכבים") בתפקיד איש המודיעין הירדני, השחקנית האיראנית גולשיפטה פראהאני (M for Mother) בתפקיד האחות המתנדבת מירדן, אוסקר אייזק (The Nativity Story) בתפקיד משתף הפעולה של פריס בשטח, עלי סולימאן ("הממלכה") בתפקיד עומר סאדיקי, הפתיון בו משתמש פריס על מנת להוציא את מנהיג הטרור אל-סאלים מחוץ למקום מחבואו, סיימון מק-בארני ("מצפן הזהב") בתפקיד האשף הטכנולוגי המייצר מלחמה מדומה ואלון אבוטבול הישראלי, המגלם את דמותו של מנהיג הטרור מטיל האימה אל-סאלים.

שחקנים:
ליאונרדו דיקפריו (רוג'ר פריס)
ראסל קרואו (אד הופמן)
מרק סטרונג (האני)
אלון אבוטבול (אל-סאלים)

יוצרים:
רידלי סקוט (בימוי)
וויליאם מונהאן (תסריט)
דייויד איגנטיוס (מחבר הספר המקורי)
דונלד דיליין, רידלי סקוט (הפקה)
אלכסנדר וויט (צילום)

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד