072-3300504

החיים בבועה

שנות הלימודים האקדמיות של השחקן יוסף (ג'ו) סוויד היו חוויתיות במיוחד - מהתאהבות בסטודנטית דתייה ועד לישון שנה שלמה במשרד. פלא שהוא אומר שזו התקופה הכי יצירתית?

יעל ללום | 03-11-2008 10:11:00

בעל תואר ראשון בתיאטרון - מגמת בימוי קהילתי, מטעם אוניברסיטת ת"א, בשנים 95'-98'.

מה הדבר שאתה הכי זוכר מתקופת הלימודים?

"הייתי מאוהב בבחורה דתייה. שנינו היינו בתולים וההורמונים שלנו פרצו לכל עבר, אבל אף פעם לא אמרתי לה כלום. אחרי הלימודים המשכנו לעבוד ביחד, ובערך שנה אחרי שסיימנו ללמוד התנשקנו, ובזה זה נגמר".

"חוץ מזה, בתקופת הלימודים גרתי בתל אביב, שנתיים במעונות ואחרי זה שנה במשרד, כי נגמר לי הכסף. הייתה לי עסקה עם משרד, הם רצו להוכיח שזה בית מגורים והיו צריכים שמישהו באמת יישן שם. היה כיף, היה לי טלפון ואינטרנט חינם, אבל לא יכולתי להביא בחורות כי מוקדם בבוקר הגיעו אנשים למשרד, ולא הרשו לי לנעול את החדר שישנתי בו".

איזה סטודנט היית?

"הייתי משקיען במעשי ולא בתיאורטי, בעיקר העתקתי. לקחתי סיכומים מאחרים לפני המבחן".

עבדת בזמן הלימודים?

"עבדתי בכל דבר שקיבלתי בו כסף. בשנה הראשונה עבדתי ב'בורגר קינג', משם גירשו אותי כי לא היו לי נעליים שחורות - לא היה לי כסף לזה. עשיתי פר"ח, כמובן. בהתחלה הייתי במשחקיה, ובשנה האחרונה הייתי הבן היחיד שלקחו אותו לעבוד במקלט לנשים מוכות. כולן מלבדי היו בנות, וכולנו עבדנו עם הילדים של הנשים שם".

היה מרצה או קורס שהשאירו עליך רושם?

"נורית יערי הייתה מרצה מדהימה. היא לימדה יחסים של קהל ובמה, של תפאורה, וקצת היסטוריה של התיאטרון. נורית מאוד מתלהבת מכל מה שהיא מלמדת וזה מכניס להתלהבות גם אם זה היה הנושא הכי משעמם".

יש לך טיפ לסטודנטים?

"אני חושב שזו התקופה הכי יצירתית, כי מכריחים אותך ליצור וצריך לנצל את זה בעיקר לקפיצה קדימה. אל תגידו 'אני גומר את הלימודים וזהו', כדאי לנצל את המסגרת הלימודית כמקפצה. לנצל את הקשרים עם המרצים.

היום, היית בוחר ללמוד משהו אחר?

"אני חושב שהייתי הולך למשחק שזה הכי מעשי. הייתי אולי מפספס את הבימוי ואת כל מה שלומדים שם, אבל זה היה אולי יותר מתאים לי".

"מכריחים אותך ליצור וצריך לנצל את זה"
"מכריחים אותך ליצור וצריך לנצל את זה"
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד