072-3300504

הל בוי: צבא הזהב

הלבוי חוזר שנית והפעם גדול יותר, כועס יותר ו...עדיין אדום. בסרט פנטסיה המבוסס על קומיקס

28-09-2008 14:40:00

על הסרט
בשנת 2004 הבמאי, בעל החזון הייחודי, גיירמו דל טורו העביר את גיבור חוברות הקומיקס, שיצר מייק מינולה, "הלבוי" למסך הכסף. "הלבוי", היצור האדום עם הקרניים, הועבר לכדור הארץ על ידי הנאצים במלחמת העולם השנייה. אולם, הוא נחלץ ואומץ על ידי פרופסור טוב לב והיום הוא עוזר לאנושות להילחם במפלצות ותופעות על טבעיות שרק הוא יכול לנצח. הלבוי מועסק ומתגורר ב"מחלקה למחקר תופעות על טבעיות ומציאת הגנה נגדם" (או באנגלית B.P.R.D.).

למרות שהוא היה מעדיף לשבת רגל על רגל, ללגום בירה ולהעביר את הזמן עם חברתו ליז, שמסוגלת לשלוט באש ובחתולים שלהם, לגורל יש תוכניות אחרות בשבילו.

העניינים מתחממים כאשר הפסקת אש עתיקת יומין בין בני האדם לבין בני הארץ המקוריים מופרת. הנסיך נואדה, שליט העולם התחתון, לא תומך בהפסקת האש, שנמשכה מאות בשנים, והגנה על בני האדם. תוכניתו הזדונית כוללת החזרתו לחיים של צבא מכונות הרסני שהיה בתרדמת תקופה ארוכה וכך, להשיב לבני עמו את מה שהיה בעבר המאוד רחוק שייך להם.

כעת, כל היצורים הדימיוניים והקסומים יוכלו להסתובב על פני כדור הארץ ללא הפרעה והלבוי הוא היחיד שעומד בין הנסיך נואדה לבין השמדתו השיטתית של המין האנושי. הלבוי מקבל עזרה מכיוון לא צפוי, אחותו התאומה של נואדה, נואלה, טובת הלב.

כעת, סוכני ה- B.P.R.D. צריכים לנוע בין עולמנו לבין עולם הקסם החבוי, בו שולטים יצורי הפנטסיה. הלבוי, שחי בין שני העולמות, אך לא מקובל באף אחד מהם, צריך לבחור בין החיים שידע עד היום לבין גורלו שממתין לו.

שחקנים
הלבוי – רון פרלמן
ליז שרמן – סלמה בלייר
אייב ספיאן – דאג ג'ונס
טום מאנינג – ג'פרי טמבור
פרופסור טרוור ברוטנהולם – ג'ון הארט
הנסיכה נואלה – אנה וולטון
הנסיך נואדה – לוק גוס

יוצרים
בימוי: גיירמו דל טורו
תסריט: גיירמו דל טורו, מייק מינולה
הפקה: ג'ו רות', לורנס גורדון
צילום: גיירמו נברו
מוסיקה: דני אלפמן

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד