072-3300504

תחזית חודש אוגוסט

לדליים לא יהיה רגע דל בחיי האהבה ולמאזניים יכולת טובה להצליח בלימודים. אביה בנימין עם התחזית האסטרולוגית לחודש הקרוב

אביה בנימין | 03-08-2008 10:00:00

אריה 23/7 - 22/8
ליקוי החמה ב- 1.8 וליקוי הלבנה ב- 16.8 יכולים להשפיע באופן משמעותי, לטובה או לרעה, על חיי האהבה והזוגיות שלכם.

אתם נראים מעולה ומשפריצים קסם לכל עבר, אבל רצוי שתגלו גמישות בחיי האהבה. שתפו את בני הזוג במה שעובר עליכם והיו קשובים אליהם. לפנויים, זו תקופה חשובה. כדאי שתשקיעו בעצמכם, ותשקיעו בחיפוש אחר אהבה. במיוחד עד ה- 7.8. אתם נראים מעולה וקופידון עדיין משקיע.

מבחינה כלכלית החיים נעשים נוחים יותר , אבל כמו שאתם יודעים – כסף זה לא הכל בחיים.

בתולה 23/8 - 22/9
זו תקופה די מוזרה עבורכם. עד ה- 23.8 תהיה לכם עייפות מוזרה המאפיינת את הימים שלפני יום ההולדת. גם ליקוי החמה ב - 1.8 וליקוי הלבנה ב- 16.8 יכולים להשפיע באופן משמעותי לטובה או לרעה על מצבכם הבריאותי. זה לא אומר שאתם צריכים להתחיל לדאוג. השתדלו לשמור על דיאטה מאוזנת ועל שעות שינה סבירות ושימרו על אופטימיות.

חיי האהבה שלכם הופכים להיות ממש חשובים.לפנויים, אבל גם לזוגות, מה- 7.8 אתם תראו מעולה ולא יהיה מי שלא יבחין בכם. ואם חשקה נפשכם בשדרוג הלוק - לכו על זה. בסוף החודש - אין עליכם. אתם תחזרו לככב בגדול.

אתם טעונים באנרגיות רבות וחשים חוסר מנוחה. אל תתעצלו לעשות ספורט והיזהרו בנהיגה.

מאזניים 23/9 - 23/10
חיי החברה שלכם נעשו משמעותיים לאחרונה ואתם משקיעים זמן רב בפעילות חברתית. חלק מכם מגלים בימים אלה את ערכה של חברות אמת וטוב שכך.

למי שעדיין בתקופת מבחנים - יש לכם יכולת מצוינת להצליח. כדאי שתתארגנו ללמוד בקבוצה. זה יהיה יותר יעיל בימים אלה.

ליקוי החמה ב- 1.8 וליקוי הלבנה ב- 16.8 יכולים להשפיע באופן משמעותי, לטובה או לרעה, על חיי החברה ועל חיי האהבה שלכם.
יש מצב לאהבה וקיים סיכוי טוב לשיפור בתנאי המגורים שלכם.

עקרב 24/10 - 21/11
ליקוי החמה ב- 1.8 וליקוי הלבנה ב- 16.8 יכולים להשפיע באופן משמעותי, לטובה או לרעה, על מקום העבודה או על מקום המגורים שלכם.

עד ה- 23.8 צפוי לכם עומס רב בעבודה ויעריכו אתכם על השקעתכם. אמנם העבודה מאוד חשובה בימים אלה אבל אל תשכחו שיש גם חיים אישיים. אל תתנו לרצון שלכם להתקדם בתפקיד לקלקל לכם את חופשת הקיץ שאתם כל כך זקוקים לה.

בסוף החודש צפויה רגיעה בעבודה וחיי החברה שכל כך חשובים לכם, יהפכו להיות העניין המרכזי. גם נסיעה לחו"ל תהיה פיצוי על התקופה הלחוצה.

עד ה- 7.8 יש מצב לאהבה עם ידיד מהעבר.

קשת 22/11 - 21/12
זו תקופה מצוינת לסטודנטים שעדיין נבחנים ומגישים עבודות. יש לכם יכולת טובה להרחיב אופקים ולהעשיר את הידע שלכם. למרות שהנושא הפיננסי מאוד מעסיק אתכם בימים אלה, צפויה לכם הצלחה בכל הנוגע ללימודים.

ליקוי החמה ב- 1.8 וליקוי הלבנה ב- 16.8 יכולים גם הם להשפיע באופן משמעותי, לטובה או לרעה, על הלימודים שלכם. למתעניינים, חפשו קורסים שירחיבו לכם את האופקים.

מה- 23.8 הפוקוס יעבור למציאת עבודה או התקדמות במקום העבודה הנוכחי, למרות שכבר בימים אלה יש הרבה אקשן בעבודה. למחפשי עבודה שביניכם – השקיעו את עיקר האנרגיה אחרי ה- 23.8.

גדי 22/12-20/1
לסטודנטים שעדיין נבחנים - למרות שהחיים נעשו יותר ויותר תובעניים, היכולת שלכם להצליח השנה – אינה מוטלת בספק.

אכן, צפוי לכם עומס רב בימים אלה ורצוי שתתארגנו לקראתו כמו שצריך. חוץ מזה, יש לכם המון הוצאות ונראה שקשה לכם להשתלט על התקציב. ליקוי החמה ב- 1.8 וליקוי הלבנה ב- 16.8 יכולים להשפיע באופן משמעותי, לטובה או לרעה, על מצבכם הכלכלי. כדאי, שתתייעלו בניהול הכספים ואל תאפשרו להוצאות שלכם לצאת משליטה.

לפנויים, אמנם צפויים פיתויים רבים ואתם מעט מבולבלים, אבל בקרוב זה יקרה.

דלי 21/1-18/2
עיסוקים רבים צפויים לכם בימים אלה. רבים מכם מתקשים להתארגן ביעילות ומשלמים על כך בבריאותם. ליקוי החמה ב- 1.8 וליקוי הלבנה ב- 16.8 יכולים להשפיע באופן משמעותי לטובה או לרעה על חייכם בכלל ועל חיי האהבה בפרט. זו תקופה מאוד משמעותית.

אמנם לא יהיה לכם רגע דל בחיי האהבה, אך רצוי שתלבנו את העניינים ביניכם רק אחרי שהלחצים ייירגעו.

ההצלחה בלימודים אינה מוטלת בספק, גם אם לא הכל קורה כפי שתכננתם. רצוי שתשמרו על תזונה מאוזנת ושעות שינה סבירות. מה- 23.8 הפוקוס יעבור לניהול ענייני הכספים שלכם. שווה יהיה להתייעץ עם מביני דבר.

דגים 19/2 - 20/3
אתם עסוקים בזמן האחרון באהבה וזוגיות , וזה ימשך במהלך כל החודש. עד ה- 7.8 קופידון משתדל במיוחד. מומלץ לפנויים שביניכם להשקיע בחיפוש אחר "החצי השני" שלכם.

ליקוי החמה ב- 1.8 וליקוי הלבנה ב- 16.8 יכולים להשפיע באופן משמעותי לטובה או לרעה על בריאותכם ועל עבודתכם. הבריאות עלולה להינזק בגלל העומס. אז היו ערים למתרחש בגופכם, ואם לא תתגברו על הבעיות בעצמכם – לכו להיבדק.

נראה, שאנרגיה רבה מופנה בימים אלה לעבודה שחורה, סיום מחויבויות שאין להן סוף. היצירתיות שלכם תעזור לכם להתייעל ולסיים את השנה על הצד הטוב ביותר.

מה- 23.8 רוב האנרגיה תחזור להתמקד בזוגיות ואהבה. תרגישו הקלה משמעותית בלחץ ואיתה גם שיפור בבריאותכם בינתיים -הפסיקו לריב עם בני הזוג שלכם.

טלה 21/3 - 20/4
לסטודנטים שעוד לא סיימו להגיש את כל העבודות - זה הזמן "לתת גז" ולהשקיע כמה שיותר. נראה, שתצליחו בלימודים גם אם תרשו לעצמכם קצת יותר לצאת ולבלות. אלו מביניכם שסיימו - זה הזמן לצאת לחופשה. רצוי גם, שתרבו בפעילות גופנית. זה עשוי להוציא אתכם מהכובד ולמלא לכם את המצברים.

חוץ מזה, ליקוי החמה ב- 1.8 וליקוי הלבנה ב- 16.8 יכולים להשפיע באופן משמעותי, לטובה או לרעה, על חיי האהבה שלכם ועל מצבכם החברתי.

מה- 23.8 הפוקוס יעבור לביצוע מחויבויות ולעבודה מתישה. אם לא תתארגנו כמו שצריך, אתם עלולים לשלם בבריאותכם.

שור 21/4 - 20/5
עניינים הנוגעים למקום המגורים מאוד יעסיקו אתכם עד ה- 22.8. אלה מכם שירצו לעבור דירה – כדאי אבל רק לאחר בדיקה יסודית של מקום המגורים.

ליקוי החמה ב- 1.8 וליקוי הלבנה ב- 16.8 יכולים להשפיע באופן משמעותי, לטובה או לרעה, על מקום המגורים שלכם או על חיי המשפחה, אבל גם על הסטטוס המקצועי שלכם. למרות הקשיים, כדאי שתשקיעו בהפיכת ביתכם למקום חמים ונעים ושתעשו הכל כדי לשפר את היחסים עם המשפחה הקרובה.

מה- 23.8 תשתחררו מהלחץ ותתחילו לעשות חיים, ואז גם האהבה תהיה יותר זמינה.

תאומים 21/5 - 21/6
ליקוי החמה ב- 1.8 וליקוי הלבנה ב- 16.8 יכולים להשפיע באופן משמעותי, לטובה או לרעה, על הלימודים שלכם אבל גם על הנסיעות שלכם. צפויות יותר נסיעות על הכבישים, וגם חו"ל הופך להיות אופציה ריאלית.

לסטודנטים שעדיין לא סיימו להגיש עבודות – זו תקופה מאוד מוצלחת בשבילכם מבחינה מנטאלית, גם אם אינה קלה. אם תתארגנו ביעילות ותלמדו בצורה מסודרת צפויה לכם הצלחה.

מה- 23.8 צפויה בביתכם הרבה פעילות. כדאי שתתפנו להשקיע בעיצוב הבית. ויש מצב למעבר דירה.

מה- 7.8 צפויה אהבה להתפתח ליד הבית או באמצעות המשפחה.

סרטן 22/6 - 22/7
סוף סוף מסתמנת הקלה והחיים נעשים קצת יותר נוחים. למעונינים להירשם ללימודים – זה הזמן. עם זאת, הנושא הכלכלי לא יורד מסדר היום וגם חיי האהבה שלכם עוברים תהפוכות בימים אלה.

ליקוי החמה ב- 1.8 וליקוי הלבנה ב- 16.8 יכולים להשפיע באופן משמעותי, לטובה או לרעה, על מצבכם הכלכלי. יתכן שתיסחפו לרכישות בזבזניות שיגדילו את ה "אוברדרפט" - אתם חייבים לשים ברקסים לבזבזנות. ובכלל, להיות קצת יותר מחושבים בנוגע להתנהלות הכלכלית שלכם.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד