072-3300504

אבן, נייר ומספריים

תערוכת בוגרי החוג לאמנויות העיצוב בבית הספר לאמנויות וטכנולוגיה של סמינר הקיבוצים

31-07-2008 12:15:00

תערוכת הבוגרים של המחזור האחד עשר בחוג לאמנויות העיצוב (עיצוב מוצר, תקשורת חזותית, לבוש ואביזרים) הציגה השנה 31 פרויקטים: 13 בעיצוב מוצר, 14 בתחומי תקשורת חזותית ומולטימדיה ו - 4 שיעסקו בתלבושות ואביזרי לבוש.

ייחודה של תכנית הלימודים בחוג לאמנויות העיצוב נמצא בשילוב המובנה שנעשה במהלך הלימודים בין התחומים השונים. הרב תחומיות נמצאת לא רק בחיבור שבין תחומי עיצוב שונים אלה גם בחיבור שבין עיצוב לאמנות ולתכנים אחרים. במהלך השנתיים הראשונות של הלימודים הסטודנטים לומדים את שלוש תחומי העיצוב יחד עם לימודי אמנות, חינוך קיימות ועוד. בהמשך הלימודים הם יכולים להמשיך ליצור במרחב בין תחומי או לחלופין להתמחות באחד התחומים.

בתערוכת הגמר הוצגו פרויקטים ממגוון תחומים כאשר רוב הפרויקטים מצליחים לגשר בין ביטוי אישי ואמנותי לבין פונקציונאליות של מוצרים שמישים. יסמין לוריא ייצרה 60 אריזות הטומנות בתוכן גילויים אקראיים של רגעים קסומים והסחות דעת רגעיות ליום יום. הפרויקט מצליח לשלב בתוכו עבודת מוצר מדויקת עם פרויקט עדין בתחום התקשורת החזותית.

בחלק גדול מהפרויקטים יש עיסוק בפתרון בעיות סביבה וחברה , כגון מתקן האימונים לגיל הזהב (נועם מוצפי), מערכת ביתית לשימוש במים אפורים (אניה פרימוביץ), אופני ילדים עשויים מבמבוק (הדר מילר) או מערכת ליצירת קומפוסט בתנאים ביתיים (נעה שבתאי).

סדרה אחרת של פרויקטים עוסקים בפתרונות שימושיים לחלל הביתי. תמר שפיר עיצבה יחידות מתקפלות של מוצרי חשמל גמישים העובדים על טכנולוגית גלי המיקרו ומייצרים פתרונות אחסון מעשים לחללי מטבח קטנים. סיוון מסרי עיצבה סדרת כלי עבודה המאפשרת לילדים עבודה נוחה במטבח (ותוך כדי מאפשרת פתרונות יעילים גם למבוגרים). נטלי אברמוב עיצבה שישה מתגים ניידים המעוצבים בגישה שונה ומעלים שאלות לגבי תפקידו ושימושו של המתג.

לוינסקי - עיצוב
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד