072-3300504

עכברי מעבדה

רובנו אמנם מתעלמים מהשלטים המתחננים לעזרה, אבל מי שבכל זאת ישקיע כמה דקות כדי לסייע למחקרים של אחרים, יגלה שפילנתרופיה מעולם לא היתה משתלמת יותר. פרויקט עבודות הקיץ, ממשיך

יעל ללום | 14-07-2008 13:27:00

אנחנו רואים אותם ברחבי הקמפוס, שואלים אותנו אם אנחנו רוצים להשתתף בניסוי ומציעים לנו כסף רק כדי שנקפוץ לראות. כן, כן, מדובר בשלטים שמנסים לשדל אותנו לקחת חלק בניסויים של מחקרי סטודנטים.

נכון, בדרך כלל אנחנו מעדיפים להתעלם מהם, אבל אם תעצרו לרגע ותראו בזה כמשרות לכל דבר, תוכלו בקלות לשדרג את מצב הכיס בתקופת הקיץ.

רוצים להשתתף בניסוי?
רוצים להשתתף בניסוי?

למה זה טוב
סטנדרט השכר עומד אמנם על 15 שקלים לחצי שעת ניסוי, אך בתור עכברי מעבדה מקצועיים תוכלו לתזמן לעצמכם לו"ז יומי, כך שבסוף חמש שעות ניסויים תצאו עם רווח של 150 שקלים, שזה ללא ספק הרבה יותר משכר מינימום.

הרגש החמקמק של הסיפוק הפנימי מגיע ממש בקלות כשגורמים לנו להרגיש כאילו באמת עזרנו למישהו. החוקרים באמת יגרמו לכם לחוש כך. באותו היום זה יהיה לגיטימי לא להעביר זקנות את הכביש.

מדובר בעבודה שאיננה דורשת מאמץ – חשיבה אסוציאטיבית טהורה מול מחשב.

עבודה ללא מעסיק שבה אתם מכתיבים את השעות.

למה פחות
בקיץ יש פחות ניסויים, ולכן לא בטוח שתוכלו לבנות על כך ש"העבודה" הזאת היא שתשלם לכם את החשבונות.

יש ניסויים שבהם אין שכר מובטח, אלא הגרלה. במקרים כאלו אמנם יהיה מאוד נחמד להרוויח 100 שקלים לחצי שעה, אבל יש יותר סיכוי שסתם בזבזתם זמן.

בכל זאת מדובר בהפקדת נפשכם ומוחכם בידי סטודנטים צעירים, ולכו תדעו, אולי בכלל מדובר במזימה של הסטודנטים לפסיכולוגיה להפוך אתכם לקליינטים עתידיים שלהם.

אותו כנ"ל לגבי חיבור אלקטרודות חשמליות למוחכם על ידי סטודנטים לקוגניציה. אומרים לנו להתרחק ממיקרוגל ולהשתמש בדיבורית, אבל זה הגיוני להפוך אותנו ליצורים חשמליים א-לה "מטריקס" בחסות האוניברסיטה? לא בטוח

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד