072-3300504

תתחדשו

משרד פרסום יתחיל ללמד מניסיונו, לראשונה תואר שני בפיתוח ארגוני באונ' חיפה ומרכז אקדמי חדש קיבל את אישור המועצה להשכלה גבוהה

מורן ראדה | 22-05-2008 11:45:00

בוגרי הפקולטות לכלכלה ומינהל עסקים, תקשורת, ניהול ומדעי החברה שתמיד רצו לקחת חלק בעולם הפרסום יוכלו בקרוב להירשם לתוכנית של משרד הפרסום מק'אן אריקסון, שתיקרא "אוניברסיטת מקאן U-MC".

מטרת התוכנית, שתתחיל בעוד שלושה חודשים, היא להכשיר עתודה ניהולית לענף ובמסגרתה ילמדו מושגי היסוד בעולם הפרסום והשיווק ויינתנו הרצאות ותרגולים עם מיטב המומחים בתחום.

"בוגרי התוכנית יהיו 'סיירת מטכ"ל' של הענף בארץ", מצהיר המשנה למנכ"ל ומנהל התוכנית, שי גורן "אני משוכנע, שבעוד מספר שנים לא גדול נמצא רבים מבין בוגרי התוכנית בשדרת ניהול הלקוחות של מקאן".

מכירה פרסום

לארגן את המערכת
בשנה הבאה ייפתח לראשונה תואר שני בפיתוח ארגוני מערכתי. התואר הוא במסגרת החוג לסוציולוגיה של אוניברסיטת חיפה ומטרתו היא להקנות לתלמידים התמחות בתהליכי שינוי ופיתוח של ארגונים ובייעוץ למנהליהם.

התוכנית, שתימשך שנתיים, תכלול לימודים עיוניים ויישומיים בהם יתקיימו סדנאות ומעבדות. עם זאת, התואר הוא ללא עבודת תזה. עלותו: 20 אלף ש"ח לשנה.

"זו תוכנית ייחודית שמיועדת לאנשים בעלי ניסיון מקצועי בניהול, פיקוד עבודות מטה, הדרכה וייעוץ ארגוני", מסביר ראש התוכנית, פרופ' יצחק סמואל, "המטרה היא להכשיר את הסטודנטים לעסוק במקרו, במערכות מורכבות, בתכנון שינויים ארגוניים גדולים ובהפקת לקחים".

זכאים להירשם לתוכנית בוגרי תואר ראשון במדעי החברה וההתנהגות בעלי ציון גמר של 82 לפחות. כמו כן, המועמדים נדרשים להיות בעלי ניסיון ניהולי של שלוש שנים לפחות.

אופן ספייס

משפטים חדשים
המועצה להשכלה גבוהה (המל"ג) אישרה לפני כשבוע את פתיחת "המרכז האקדמי כרמל" בקמפוס הנמל של חיפה. המרכז בראשות הנשיא פרופסר יחזקאל טלר והמשנה לנשיא נפתלי ויטמן יפעל כבר בשנת הלימודים הקרובה.

בשלב ראשון ניתנתה המל"ג אישור ללימודי תואר ראשון במשפטים. בעוד כחודש צפוי להתקבל אישור ללימודי מנהל עסקים במגוון מגמות: חשבונאות, מימון ובנקאות, ניהול משאבי אנוש, שיווק ופרסום, ניהול תיירות.

פטיש מתוך ספריית המקצועות - משפטים
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד