072-3300504

החג הסתיים והאקדמיה חוזרת לשגרה ומנפיקה חדשות

חג הפסח הסתיים וגם האקדמיה חוזרת לשגרה ומנפיקה חדשות, אז בואו להתעדכן מה קורה

הדר גילת | 27-04-2008 12:21:00

מפגן הזדהות למען השבתו של של גלעד שליט התקיים ביום חמישי האחרון. כמה מאות סטודנטים מהמכללה האקדמית "חמדת הדרום", ארגון הסטודנטים הארצי ואף תושבי האזור הפריחו מאנדרטת גבעת יהודה בקיבוץ עלומים 669 בלונים כחולים, כמספר ימי השבי של גלעד שליט. מטרת המשתתפים היתה להביע הזדהות עם משפחתו וקריאה להביא לשחרורו המיידי.

באירוע הוקרא מכתב שהעביר נועם שליט ובו מחא על ההתמהמהות בהשבת בנו "אני קורא לפוליטיקאים ולמקבלי ההחלטות, לפעול מייד להצלתו של גלעד מהשבי, שנמשך כמעט שנתיים, לפני שיהיה מאוחר מידי", כתב, "אין לכם את כל הזמן שבעולם, הזמן לפלפולים מלומדים, להססנות ולהתלבטויות עקרות שנמשכים כמעט שנתיים – הסתיים. יש להכריע, לקחת אחריות ומייד".

יוזמת האירוע, יו"ר אגודת הסטודנטים במכללה האקדמית "חמדת הדרום", בתאל כהן הוסיפה שכסטודנטית לחינוך היא מרגישה חובה ערכית ליזום את המפגן,"החובה המוסרית של ציבור הסטודנטים והציבור בכלל הוא לא לשכוח את גלעד שליט בשבי ולפעול להשבתו הביתה במהרה".

יו''ר ארגון הסטודנטים בישראל, תומר עובד, הבטיח כי מחאת הסטודנטים תימשך ואף תתגבר – עד להשבת כל השבויים.

מלגה על סך 30 אלף ש"ח
המכללה האקדמית אשקלון תתחיל משנת הלימודים תשס"ט להעניק מלגות הצטיינות בהיקף 30 אלף שקל לשנה למועמדים בחוגים שונים.

המלגות יוענקו לסטודנטים שממוצע ציוני הבגרות שלהם הוא 100 ומעלה וציון הבחינה הפסיכומטרית עומד על לפחות 600.

המלגות יינתנו למצטיינים המבקשים ללמוד במסלולי BA בכלכלה וניהול, כלכלה ולוגיסטיקה וכלכלה ובנקאות, וכן ל BSC במדעי המחשב.

"מדובר במלגה גבוהה במיוחד אשר ניתנת במטרה להקל על הסטודנטים המצטיינים ולספק להם את כל הדרוש להם על מנת שיוכלו להתרכז בלימודים ולהמשיך ולהצטיין", אמר מנכ"ל המכללה, עו"ד פנחס חליווה.

חדש: תואר שני בתקשורת ללא תזה
באוניברסיטת בן גוריון ייפתח בשנת הלימודים הבאה מסלול חדש - לימודי תואר שני בתקשורת ללא עבודת תזה. מסלול זה יצטרף למסלול הקיים המאפשר לעשות תזה בלימודי התקשורת.

הלימודים במסלול החדש, שאושר בימים אלה על ידי המועצה להשכלה גבוהה, יהיו בדגש על התנסות מעשית במסגרת סדנאות בתחומי התקשורת השונים, כגון כתיבה עיתונאית, עריכה עיתונאית, רדיו וטלוויזיה.

ראש המחלקה לתקשורת באוניברסיטת בן-גוריון, פרופ' דן כספי, אמר כי פתיחת התוכנית היא בשורה טובה לכל אלה שמעונינים בלימודים מתקדמים בתקשורת מדרום לאזור חיוג 03. "מעתה, תהיה בידם הבחירה בין נתיב להמשך קריירה מחקרית לבין נתיב המאפשר להם להמשיך בקריירה מקצועית שאינה אקדמית, עם דגש על התנסות מעשית בתקשורת", הוסיף כספי.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד