072-3300504

מחאה ועסקים

מכללת נתניה אירחה את פורום סין לעסקים הראשון בתחומה למרות איומים על 'פיצוץ' הכנס על ידי ארגונים לזכויות אזרח. אלו מוחים נגד מדיניות סין בנושא זכויות האזרח

רוי רגב | 10-03-2008 10:40:00

פורום חדש העוסק בעולם העסקים הסיני ונערך במכללת נתניה, כמעט ולא התקיים אתמול בעקבות מחאתם של ארגונים לזכויות האזרח. נציגי הארגונים הגיעו להפגין בפני באי הכנס לאחר שלמדו עליו מפרסומים מוקדמים בתקשורת. לבסוף הוחלט לקיים את הכנס למרות ההפגנה שהמשיכה להתקיים מחוץ לקמפוס הנתנייתי.

מהמכללה נמסר כי פורום סין לעסקים מתעתד לחזק את קשרי המסחר עם סין ולהכיר לסטודנטים ולאנשי עסקים ישראלים את השוק הסיני. נציגי כמה ארגונים לזכויות אזרח בישראל, טוענים כי קשרים עם מדינה כמו סין הם אסורים, שכן סין פוגעת באופן יומיומי ושיטתי בזכויות אדם בסיסיות, הכוללת ביטול חופש האמונה הדתית, הגבלת ילודה, מאסר של פעילים פוליטיים וכן הוצאות להורג שלא לצורך.

תפישה זו של ארגוני זכויות האזרח בישראל היא פופולרית מאוד כיום בכל העולם המערבי, כאשר דמויות מפורסמות, החל מהזמרת ביורק ועד לסטיבן שפילברג, יוצאים נגד המשטר הסיני.

באירוע עצמו, סיפר נשיא המכללה, צבי ארד, כי בחודש אפריל הקרוב תצא בפעם השנייה קבוצה של סטודנטים לתואר שני במינהל עסקים לסין. הסטודנטים יגיעו לאוניברסיטת טונג'י בשנחאי, שם ייקחו חלק בקורסים שיכירו להם במעט את השוק הסיני. אוניברסיטת טונג'י ממוקמת במקום השלישי בסין בלימודי מינהל עסקים.

בנוסף, יפגשו הסטודנטים מישראל אנשי עסקים מסין ויזכו לסיורים בארגונים עסקיים ובמפעלים. בהמשך המפגש אתמול שמעו האורחים אינפורמציה נוספת על הנפקת מניות סיניות בנאסד"ק וד"ר אבי מזור, בעל ניסיון עשיר עם השוק הסיני, הסביר על הדרכים בהם ניתן לנהל עסקים עם סין.

סטודנטים בסין. סובלים מפגיעה בזכויות האדם.
סטודנטים בסין. סובלים מפגיעה בזכויות האדם.
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד