072-3300504

כל מה שרציתם לדעת על אירועים באקדמיה

באוני' ת"א מתחילים מהיום לערוך הפסקות רוק, בכינרת מציגים עבודות סטודנטים ובעברית עוסקים באמריקה הלטינית. מקבץ ידיעות מהאקדמיה

רוי רגב | 27-02-2008 11:13:00

אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל-אביב החלה במסורת חדשה שתחל היום ותתקיים בכל יום רביעי. האגודה מבטיחה הופעות רוק מדי יום רביעי כאשר במקביל יחולקו לסטודנטים כוסות יין בעמדות מיוחדות שיוצבו בקמפוס, שידאגו לכך שהסטודנטים בקמפוס התל-אביבי יגיעו בראש טוב לשיעור הבא.

היום יעלה לבמה, ברבע ל-12 בצהריים, הזמר דודי לוי וביום רביעי הבא תופיע להקת הרוק המשובחת רוקפור. ההופעה תתקיים ברחבה המרכזית שמול בניין גילמן (מדעי הרוח). בנוסף, מבטיחים באגודה, יתקיימו במקום הופעות של להקות סטודנטים צעירות שיזכו לקידום על ידי האגודה.

מהאגודה נמסר כי המטרה היא לגרום לסטודנטים לשחרר קצת לחץ ולהירגע משגרת הלימודים והמבחנים ותאפשר להם להתרענן באמצע יום הלימודים הלחוץ. את הקו המוזיקלי של 'רוק בצהריים' בחר עופר פנחס, הבעלים של מועדוני ההופעות – סאבליים ובלום בר.

יהדות אמריקה הלטינית בעברית
באוניברסיטה העברית שבירושלים, מתקיים היום ומחר כנס בנושא יהדות אמריקה הלטינית. הכנס מתקיים מטעם המכון ליהדות זמננו ועוסק בהשפעת הפוליטיקה המקומית על יהודים אלו, בודק כמה יהודים בכלל נשארו במדינות אמריקה הלטינית ומה הקשר שלהם לישראל.

הכנס מתנהל בעברית, ספרדית ואנגלית ומארח למעלה מ-50 מרצים מרחבי העולם, ממדינות כמו: ישראל, ברסיל, ארגנטינה, מקסיקו, ארה"ב וקנדה. בכנס ייקחו חלק גם נציגים ממשרד החוץ הישראלי, מארגון הג'וינט ומהוועדה ליהודי אמריקה הממוקמת בניו-יורק. האירוע יתקיים בבית מאירסדוף שבקמפוס הר הצופים.

כרזות לניצולי השואה בכנרת
במכללת כנרת שבעמק הירדן מציגים בימים אלה כרזות בנושא השואה שעיצבו סטודנטים לעיצוב חזותי במגמת תקשורת אינטראקטיבית במכללה. את הכרזות עיצבו הסטודנטים במסגרת קורס אותו העביר המרצה יגאל באום.

המשימה שקיבלו הסטודנטים, הייתה לעצב כרזה שתשקף את עמדתם לגבי משבר קצבאות ניצולי השואה. מהמכללה נמסר כי הסטודנטים למדו וחקרו את הנושא והעבודות שיצרו מגלמות את "שאת הנפש" אותה חשים הסטודנטים לאור היחס לו זוכים ניצולי השואה בישראל. בהמשך מתכננים הסטודנטים לשלוח את הכרזות לשרים בממשלה בתצורת גלויות שיכינו.

"חשבתי שאל הסטודנטים בדור הזה הדברים לא מדברים, שהכל פשוט עובר לידם אבל גיליתי אנשים רגישים, חריפים ומאוד ביקורתיים, שבאמצעות העיצוב אמרו הכל", מספר באום.

אסטרונומיה בת"א
לסיום נספר לכם על אירוע מעניין של המועדון האסטרונומי באוניברסיטת ת"א (כן, יש דבר כזה), שמזמין את חובבי האסטרונומיה למפגש. סטודנטים וחובבי אסטרונומיה שיגיעו למפגש יזכו לתצפית מודרכת במספר טלסקופים והרצאה של פרופ' מריו ליביו (מחבר הספר חיתוך הזהב).

ההרצאה תתקיים ביום חמישי הקרוב, ה-28.2 ב'בר-שירה' באוניברסיטה (סמוך לבניין נפתלי, כניסה משערים 4 ו- 8), בשעה 19:00. מארגני הכנס ממליצים להצטייד בלבוש חם עבור התצפית. הכניסה היא ללא תשלום.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד