072-3300504

הטבות בסלולרים

מבלי להרגיש אתם יכולים להוציא חצי מהמשכורת הצבאית על שיחות בנייד. אז השוונו בין כל חברות הסלולר כדי שתוכלו לבדוק מהי החבילה המשתלמת ביותר עבורכם

28-04-2008 17:20:00

פעם, כשעוד לא היו מכשירי טלפון ניידים, חיילים היו עומדים בתור לטלפון הציבורי כדי להגיד לאמא ואבא שהכל בסדר, או בשביל לספר לבני הזוג עד כמה הם מתגעגעים. היום זה לא ככה. הקידמה הגיעה ולא רק שאין צריך לחכות בתור בשביל לדבר בטלפון, אפשר גם לשלוח סמסים ותמונות, מה שהופך את הריחוק להרבה יותר נוח.

חברות הסלולר, שיודעת עד כמה חיוני המכשיר הזה במיוחד בתקופת השירות הצבאי, מציעות לחיילים שבניכם מבצעים והטבות. כדי לדעת איפה ההצעה האטרקטיבית מכולן, ריכזנו עבורכם את כל הנתונים, ועכשיו רק נותר לכם לקרוא ולבחור.

אמא, נגמרו המים החמים, אבל הכל בסדר
אמא, נגמרו המים החמים, אבל הכל בסדר

אורנג'
חברת אורנג' מציעה לחיילים שביניכם מסלול מיוחד, שבו אתם יכולים לדבר בטלפון הנייד בתעריפים מועדפים.

אם תבחרו במסלול החיילים תדברו 0.39 אגורות לדקה לכל היעדים, והודעות טקסט יעלו לכם 0.18 אגורות. במסלול זה תשלמו 9.9 ש"ח תשלום חודשי, אבל גם תוכלו לקבל זיכוי חודשי של עד 9.9 ש"ח.

בסופי השבוע משתנים התעריפים במסלול, ושיחה של דקה מחוץ לרשת תעלה לכם 0.22 אגורות. על הודעות טקסט תשלמו 0.09 אגורות, ואם אתם לוחמים אז תקבלו צ'ופר נוסף - תוכלו לדבר ב 0.09 ש"ח לדקה בתוך הרשת.

חייל שיבחר בתוכנית שמשכה 36 חודשים, יוכל גם לקבל מכשיר מדגם סמסונג X510 או נוקיה 2610 ללא תשלום וללא תלות בשימוש החודשי.

תעריפים מוזלים בסופי שבוע
תעריפים מוזלים בסופי שבוע

פלאפון
לחיילים שהם לקוחות של רשת פלאפון מוצעים שבעה מסלולים לבחירה. כאשר לכל מסלול יש תעריף דקת זמן אוויר ותעריף sms/mms שונה.

למשל:

מסלול 400 - מציע לכם תמורת 135 ש"ח בחודש: 200 דקות זמן אוויר ו- 200 הודעות טקסט (sms). למעשה כל דקת זמן אוויר וכל sms שתשלחו יעלו לכם: 0.34 אגורות.

מסלול 600 - מציע לכם תמורת 199 ש"ח בחודש: 400 דקות שיחה ו-200 הודעות טקסט, כאשר כל דקה או הודעה מתומחרות ב- 0.33 אגורות.

מסלול 1600 - מציע לכם תמורת 449 ש"ח: 1200 דקות שיחה ו- 400 הודעות sms. התעריף לכל דקה והודעת טקסט הוא – 0.28 אגורות.

במידה ועברתם את מספר דקות זמן האוויר שהוקצו לכם, תצטרכו לשלם 59 אגורות לכל דקת זמן אוויר. כמו כן, אם שלחתם יותר sms ממה שהוקצב לכם במסגרת החבילה, תשלמו 39 אגורות לכל הודעה נוספת.

בהצטרפות למסלולי החיילים מציעה החברה מגוון מכשירים ניידים במחירים נמוכים, וכן עם אפשרות לקבלם בחינם, ע"י קבלת החזרים שונים. בנוסף, ניתן לרכוש חבילת TV/NAVIGATOR בסיס או גלישה, לבחירתכם, ב- 19.90 לחודש.

שבעה מסלולים
שבעה מסלולים

סלקום
חברת סלקום מציעה מספר תוכניות לחיילים, כך שתוכלו לבחור את התוכנית שהכי מתאימה לכם.

אם אתם חיילים שרוב השיחות שלהם הן עם חברים חיילים, יתכן ותבחרו בחבילת "חיילים פלוס", שהיא תוכנית המציעה לכם הטבת VPN אשר מאפשרת לכם לדבר עם החברים שבצה"ל ב- 10 אגורות לדקה, ועם כל השאר ב- 49 אגורות לכל הרשתות. הודעות טקסט יעלו לכם 29 אגורות.

חיילים שעיקר השיחות שלהם הן שיחות ארוכות, יכולים לבחור במסלול "חיילים מדברים סלקום". במסגרת החבילה הזו תשלמו בדקה הראשונה 49 אגורות, ולאחר מכן - 29 אגורות לכל הרשתות. הודעות הטקסט יעלו לכם 18 אגורות.

אנשים שלא רוצים דמי מנוי ומעדיפים לבחור חבילת דקות, יכולים ללכת על מסלול "חבילות פיקס לחיילים", בהן מוצעות מגווון חבילות שהתעריפים שלהן יכולים להגיע עד 30 אגורות, והודעות טקסט - 18 אגורות.

* ההצעות וההטבות המובאות במדריך זה כפופות לשינויים שמבצעות החברות הסלולריות מעת לעת. החברות רשאיות לשנות או להפסיק את המבצעים בכל זמן וללא הודעה מוקדמת.

לא חייבים לשלם דמי מנוי
לא חייבים לשלם דמי מנוי
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד