072-3300504

"מלחמתו של צ'רלי ווילסון"

משקה חריף. קצת איפור. הרבה חוצפה. מי אמר שלא ניתן להפיל את האימפריה הסובייטית.

14-02-2008 13:15:00

הוא הסיפור האמיתי והשערורייתי על חבר קונגרס אמריקאי שאהב ליהנות מהחיים, אשת חברה מיוסטון שחיפשה סיבה למסיבה וסוכן CIA שאהב קרבות הגונים - שקשרו מזימה כדי להרים את אחד המבצעים החשאיים הגדולים בהיסטוריה.

זוכי פרס האוסקר טום הנקס ("פורסט גאמפ", "פילדלפיה"), ג'וליה רוברטס ("ארין ברוקוביץ", "קרוב יותר") ופיליפ סימור הופמן ("קפוטה"), חברו לבמאי שגם זכה בפסלון מייק ניקולס ("קרוב יותר", "הבוגר") ולתסריטאי זוכה פרס האמי אהרון סורקין ("בחורים טובים", "הבית הלבן") כדי להביא את רב-המכר של ג'ורג' קרייל אל המסך הגדול.

צ'רלי ווילסון (הנקס) היה חבר קונגרס רווק מטקסס שהכריזמה והאישיות החיננית שלו כיסו על חשיבה פוליטית ערמומית, פטריוטיות עמוקה ודאגה כנה לחלשים. בתחילת שנות ה- 80', עם התגברות הפלישה הרוסית, אפגניסטן הייתה בצד של החלשים.

חברתו הוותיקה של צ'רלי, שתמיד סיפקה לו תמיכה כלכלית ולעתים שימשה כמאהבת שלו, היא ג'ואן הרינג (רוברטס), אחת הנשים העשירות בטקסס ומתנגדת חריפה לקומוניזם, שהאמינה שהתגובה האמריקאית לפלישה הסובייטית לאפגניסטן הייתה אנמית במקרה הטוב, ושידלה את צ'רלי להתגייס לעזרת המוג'אהידין – לוחמי החירות האגדיים של אפגניסטן – שאף אחד לא הצליח לגייס מימון ונשק עבורם כדי שיסלקו את הצבא הסובייטי מאדמתם.

שותפו של צ'רלי במשימה המאתגרת הזאת היה סוכן ה-CIA גאסט אברקוטוס (הופמן), בולדוג אמיתי, פועל שחור שפעל בחברתם של אנשי המעמד העליון שלא העריכו מספיק את כישוריו.

צ'רלי, ג'ואן וגאסט נסעו יחד ברחבי העולם כדי ליצור ברית נשק בלתי אפשרית בין פקיסטנים, ישראלים, מצרים, משפטנים ורקדנית בטן. ההצלחה שלהם הייתה יוצאת דופן.

אל חבורת השחקנים המכובדת מצטרפים שחקנים נוספים נפלאים, ביניהם איימי אדאמס ("מכושפת") כעוזרת האישית של צ'רלי, נד ביטי ("רשת שידור") בתפקיד יו"ר הוועדה למבצעים מיוחדים, אמילי בלאנט ("השטן לובש פראדה") וג'וד טיילור בתפקיד נערת השער של פלייבוי של אותה תקופה, קריסטל לי.

שחקנים:
טום הנקס - צ'רלי ווילסון
ג'וליה רוברטס - ג'ואן הרינג
פיליפ סימור הופמן - גאסט אברקוטוס
איימי אדאמס -בוני באך
נד ביטי -דוק לונג

יוצרים:
במאי: מייק ניקולס
תסריט: אהרון סורקין
כותב הספר "מלחמתו של צ'רלי ווילסון": ג'ורג' קרייל
הפקה: טום הנקס, גארי גוצמן
צילום: סטיבן גולדבלט

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד