072-3300504

סוויני טוד

ב 14/2 יעלה המחזמר/מותחן שרבים טוענים שהוא מבוסס על סיפור אמיתי במאה ה 18 בלונדון. האומנם?

06-02-2008 17:35:00

על הסרט
הבמאי בעל המעוף טים ברטון ("באטמן", "צ'רלי בממלכת השוקולד") והשחקן שהיה מועמד לפרסי האוסקר וגלובוס הזהב ג'וני דפ ("צ'רלי בממלכת השוקולד", "שודדי הפיראטים") מציגים את המותחן הדרמטי החדש, "סוויני טוד - הספר השטני מרחוב פליט", סיפור מקורי ומרתק המבוסס על המחזמר המצליח של המלחין סטיבן סונדהיים.

דפ מגלם את דמותו של בנג'מין בארקר, אדם שנכלא שלא בצדק למשך 15 שנה בצדו האחר של העולם, וברח חזרה ללונדון כשנקמה בלבו. לצדו משחקת הלנה בונהאם קרטר בתפקיד המלווה הנאמנה והאובססיבית שלו, הגברת נלי לובט.
כשהוא מסווה את שמו לסוויני טוד, בארקר חוזר למספרה הישנה שלו מעל המאפיה של גברת לובט, משם הוא משגיח על השופט טרפין (אלן ריקמן), שבעזרתו של הגיבן הנבזה בידל באמפורד (טימותי ספאל), שלח אותו לקצה העולם כדי לגנוב את אשתו לוסי (לורה מישל קלי), ואת בתו הפעוטה.

הגברת לובט מספרת לטוד שאשתו הרעילה את עצמה לאחר שהשופט טרפין ניצל אותה וכשהספר המתחרה פירלי האיטלקי (סשה ברון כהן) מאיים לחשוף את זהותו האמיתית של סוויני, טוד משסף את גרונו והורג אותו. ומה עם הגופה? וכשלא מצאו מה לעשות אתה הגברת לובט חשבה שהיא יכולה להיות פתרון לעסק המקרטע שלה – ומציעה להשתמש בבשר אדם כמילוי לפשטידות שלה. סוויני מגלה שהשופט מגלה חיבה יתרה לג'ואנה (ג'יין ווייזנר), בתו שגדלה בינתיים לנערה, והפכה לבת חסותו של טרפין. כשהיא כלואה בביתו של השופט, מבחין בה יום אחד אנתוני (ג'יימי קמפבל באואר), מלח צעיר שהציל את סוויני מהים הסוער. אנתוני מתאהב בה עד מעל הראש ונשבע לחלץ את ג'ואנה ולהתחתן אתה בעצמו.

בינתיים, הפשטידות של הגברת לובט הופכות לשיחת העיר בלונדון, וכשהעסקים מתחילים לפרוח, היא כבר חולמת על חיים מכובדים על חוף הים עם סוויני כבעלה ועוזרו הצעיר של פירלי לשעבר טובי (אדוארד סאנדרס) כבנם המאומץ. אך למורת רוחם של כל הסובבים אותו, בלבו של סוויני יש רק נקמה.

שחקנים
ג'וני דפ (סוויני טוד)
הלנה בונהאם קרטר (גברת לובט)
אלן ריקמן (השופט טרפין)
סשה ברון כהן (פירלי)

יוצרים
טים ברטון (במאי)
ג'ון לוגן (תסריט)
סטיבן סונדהיים (גרסת הבמה של המחזמר)
ג'ון לוגן, וולטר פארקס, ריצ'ארד זאנוק (הפקה)
דריוס וולסקי (צילום)

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד