072-3300504

רוצים תשובות

נשיאי האוני' משכו את צווי המניעה והחליטו לסגור את שערי המוסדות באופן סופי. סטודנטים ברחבי הארץ החלו להפגין ולדרוש תשובות לגבי תקופת הבחינות הקרובה ולגבי סיום המשבר

רוי רגב | 17-01-2008 10:29:00

בתום ישיבה שקיימו אתמול נשיאי האוניברסיטאות שנמצאים היום עם הגב לקיר, החליטו בור"ה למשוך את צווי המניעה באופן סופי. בכך ויתרו בור"ה באופן סופי על תוכניתם הבעייתית, שלא זכתה לתמיכתם של כל הנשיאים, להחזיר את המרצים השובתים בכוח לכיתות הלימוד באוניברסיטאות.

הנשיאים מנסים לקדם את הצעת הפשרה של בית הדין לעבודה, אשר מבקש גם מהמרצים וגם מהאוצר להתגמש ולהפסיק להתבצר בעמדותיהם. בישיבה אמש, נכחו גם נציגי המועצה המתאמת של ארגון הסגל האקדמי.

הסיבה למשיכת צווי המניעה על ידי הנשיאים, היא הודעתם המפתיעה מאתמול, כי יסגרו החל מיום ראשון הקרוב את שערי האוניברסיטאות בכל הארץ. קולות אחרים בהנהלת האוניברסיטאות רומזים דווקא כי המזכירויות השונות קיבלו הוראה שמבקשת להכין את עצמן לסמסטר השלמה שיחל בשבועות הקרובים.

עם זאת, בור"ה בוחרים בינתיים להודיע כי הם ממשיכים בצעדים להסדרת הפעולות הנדרשות, לסגירת שערי האוניברסיטאות בתחילת השבוע הבא.

הפגנת סטודנטים. לא יודעים מה יהיה עם הבחינות
הפגנת סטודנטים. לא יודעים מה יהיה עם הבחינות

אבודים
בינתיים, מגלים הסטודנטים בארץ אי שביעות רצון מהודעת ור"ה בקשר לסגירת השערים ואתמול נרשמו כבר הפגנות של אגודות הסטודנטים בכל האוניברסיטאות. בת"א בחרו הסטודנטים להפגין מול בית ההנהלה נגד ביטול הסמסטר וביקשו לקבל תשובות מרקטור האוניברסיטה, בנוגע לפרסומים על ביטול הבחינות ביום ראשון וסגירת השערים. הסטודנטים ביקשו לדעת בנוסף אם עליהם ללמוד לבחינות של הקורסים שכן התקיימו הסמסטר ואם יוכלו להיעזר בשירותי הספרייה להכנת העבודות.

היום בבוקר יצרו סטודנטים מאוניברסיטאות שונות בארץ פקק תנועה קשה בכניסה לירושלים. שיירה של כ-20 מכוניות של חברי אגודות הסטודנטים השונות, נשאו שלטים והאטו את מהירות נסיעתן באופן מכוון. הסטודנטים המשיכו הלאה והחלו להפגין מול קריית הממשלה וקראו לממשלה להתערב לטובת מציאת פתרון למשבר.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד