072-3300504

תחזית לחודש ינואר

התאומים חסרי מנוחה, הגדיים רומנטיים מתמיד, לאריות יש בעיות בריאות, ולקשתות - קשיי מימון

אביה בנימין | 08-01-2008 14:50:00

גדי 22/12-20/1
למרות שהחיים נעשו יותר ויותר תובעניים, היכולת שלכם להצליח השנה אינה מוטלת בספק. למעונינים להירשם ללימודים - זה הזמן. הראש שלכם עובד מצוין ותוכלו לנצל זאת להשלמת פערים.

הירח החדש ב-8.1 ישפיע באופן משמעותי על חיי האהבה והזוגיות שלכם. אל תקנאו לבני הזוג שלכם. רצוי שתשתפו אותם במה שעובר עליכם ותהיו קשובים אליהם.

לפנויים, זו תקופה חשובה. כדאי שתשקיעו בעצמכם וברומנטיקה. מה-25.1 הרומנטיקה עוברת למקום הראשון וחיי האהבה שלכם עומדים להשתנות לטובה.

דלי 21/1-18/2
זו תקופה די מוזרה עבורכם. מצד אחד אתם טעונים באנרגיות רבות וחשים חוסר מנוחה וצורך לעשות משהו עם עצמכם. מצד שני עד ה-20.1 תהיה לכם עייפות מוזרה המאפיינת את הימים שלפני יום ההולדת.

הירח החדש ב-8.1 עלול להשפיע על מצבכם הבריאותי. השתדלו לשמור על דיאטה מאוזנת ועל שעות שינה סבירות ושימרו על אופטימיות. בסוף החודש - אין עליכם. אתם תחזרו לככב בגדול.

דגים 19/2-20/3
חיי החברה שלכם נעשו משמעותיים לאחרונה ואתם משקיעים זמן רב בפעילות חברתית. חלק מכם מגלים בימים אלה את ערכה של חברות אמת וטוב שכך. לאלו שהתחילו כבר ללמוד - הכי טוב שתתארגנו ללמוד בקבוצה. זה יהיה יותר יעיל בימים אלה במיוחד עד ה-20.1.

לפנויים - אפשרו לחברים למצוא את אביר לבבכם. הירח החדש ב-8.1 עשוי להשפיע לטובה על חיי החברה ועל חיי האהבה שלכם.

טלה 21/3-20/4
עד ה-20.1 צפוי לכם עומס רב בעבודה. אם תשקיעו – תזכו להערכה על השקעתכם. אמנם "העבודה היא חיינו" והשנה יש לכם יכולת מעולה להתקדם בעבודה, אבל הלימודים עבורכם כרגע הם במקום הראשון. אל תתנו לרצון שלכם להתקדם בתפקיד לקלקל לכם.

הירח החדש ב-8.1 יכול גם הוא להשפיע על מקום העבודה או על מקום המגורים שלכם. בסוף החודש צפויה רגיעה בעבודה וחיי החברה שכל כך חשובים לכם, הופכים להיות העניין המרכזי. גם נסיעה לחו"ל תהיה פיצוי על התקופה הלחוצה.

טיפ: החל מה-25.1 יש מצב לאהבה במקום העבודה.

שור 21/4-20/5
זו תקופה מצוינת לסטודנטים שנבחנים ומגישים עבודות. יש לכם יכולת טובה להרחיב אופקים ולהעשיר את הידע שלכם אפילו מעבר לנדרש. למרות שהנושא הפיננסי מאוד מעסיק אתכם בימים אלה, צפויה לכם הצלחה גם בלימודים. יש מי שמפרגן ועוזר לכם להתמודד עם החומר ואתם בהחלט אסירי תודה.

הירח החדש ב-8.1 יכול גם הוא להשפיע לטובה על הלימודים שלכם. למתעניינים - כדאי להירשם ללימודים אקדמיים או לקורסים שירחיבו לכם את האופקים. מה-20.1 הפוקוס יעבור למציאת עבודה או להתקדמות במקום העבודה הנוכחי.

תאומים 21/5-21/6
צפוי לכם עומס רב בימים אלה ורצוי שתתארגנו לקראתו כמו שצריך. אמנם לא יהיה לכם רגע דל גם בחיי האהבה, אבל רצוי שתלבנו את העניינים ביניכם רק אחרי שהלחץ בלימודים יירגע.

הירח החדש ב-8.1 יכול להשפיע לטוב או לרע על מצבכם הכלכלי. כדאי שתתייעלו בניהול הכספים ואל תאפשרו להוצאות שלכם לצאת משליטה.

חוץ מזה, אתם חסרי מנוחה וטעונים באנרגיה עודפת. השקיעו בספורט והיזהרו בנהיגה!

לפנויים, שם המשחק בימים אלה הוא אהבה ואתם השחקנים הראשיים, עד ה-24.1.

סרטן 22/6-22/7
עיסוקים רבים דוחקים הצידה את הלימודים בימים אלה לרבות זוגיות ואהבה. גם הירח החדש ב-8.1 יכול להשפיע לטובה או לרעה על חייכם בכלל ועל חיי האהבה שלכם בפרט. זו תקופה מאוד משמעותית, אל תחפפו.

רבים מכם מתקשים להתארגן ביעילות ומשלמים על כך בבריאותם. לסטודנטים שבינכם - הפרפקציוניזם שלכם קצת מוגזם הפעם. ההצלחה בלימודים אינה מוטלת בספק, גם אם לא הכל קורה כפי שתכננתם. רצוי שתשמרו על תזונה מאוזנת ושעות שינה סבירות.

מה-20.1 הפוקוס יעבור לניהול ענייני הכספים שלכם. שווה יהיה להתייעץ עם מביני דבר. לפנויים, מה 25.1 קופידון בעדכם. אמנם צפויים פיתויים רבים ואתם מעט מבולבלים, אבל זאת השנה שלכם.

אריה 23/7-22/8
יש עליכם עומס רב, שפע של עבודה שחורה והמון מחויבויות שאין להן סוף. היצירתיות שלכם תעזור לכם להתייעל על הצד הטוב ביותר.

הירח החדש ב-8.1 עלול להצביע על רגישות פיזית ונזק לבריאות בגלל שאתם מתקשים להתמודד עם העומס. השלימו מידי פעם שעות שינה והיו ערניים למתרחש בגופכם. אם לא תתגברו על הבעיות בעצמכם - לכו להיבדק!

מה-20.1 רוב האנרגיה תתמקד בזוגיות ואהבה. תרגישו הקלה משמעותית בלחץ ובמקביל גם שיפור בבריאותכם.

בתולה 23/8-22/9
נראה שתצליחו בלימודים גם אם תרשו לעצמכם קצת יותר לצאת ולבלות. רצינותכם ויעילותכם יעמדו לעזרתכם הפעם. מה-20.1 הפוקוס יעבור לביצוע מחויבויות ולעבודה מתישה. אם לא תתארגנו כמו שצריך, אתם עלולים לשלם בבריאותכם.

למתעניינים בלימודים - כדאי להירשם עכשיו. הירח החדש ב-8.1 יכול להשפיע לטובה או לרעה על חיי האהבה שלכם ועל מצבכם החברתי. מה-25.1 האהבה תהיה יותר זמינה. חוץ מזה – חפשו תחביב מעניין.

מאזניים 23/9-23/10
יש הרבה בלאגן בביתכם בזמן האחרון וקשה לכם ללמוד בבית. כדאי שתנצלו את הספרייה או את האינטרנט בימים האלה. היכולת המנטאלית שלכם עדיין טובה ואין ספק שתוכלו להצליח בגדול.

הירח החדש ב-8.1 יכול להשפיע על מקום המגורים שלכם או על חיי המשפחה, אבל גם על הסטאטוס המקצועי שלכם. למרות הקשיים, כדאי שתשקיעו בהפיכת ביתכם למקום חמים ונעים ושתעשו הכל כדי לשפר את היחסים עם המשפחה הקרובה.
מה-20.1 תשתחררו מהלחץ ותתחילו לעשות חיים.

עקרב 24/10-21/11
זו תקופה מאוד מוצלחת בשבילכם מבחינה מנטאלית. אם תתארגנו ביעילות, ותלמדו בצורה מסודרת צפויה לכם הצלחה.

מבחינה כלכלית החיים נעשו קצת יותר נוחים, אבל כמו שאתם יודעים, כסף זה לא הכל בחיים. ובמקביל עדיין יש לכם הוצאות רבות מידי לטעמכם ואתם מתקשים לשלוט בהן.

בנוסף, הרבה פעילות צפויה בביתכם מה-20.1. אל תתנו לה להשפיע לרעה על הלימודים שלכם. הירח החדש ב-8.1 ישפיע על הלימודים שלכם וגם על נסיעות לחו"ל. צפויה שנה מעניינת.

קשת 22/11-21/12
לסטודנטים שביניכם - אתם עסוקים יותר מדי בזוגיות ואהבה ונוטים להזניח את הלימודים. בימים אלה, הנושא הכלכלי לא יורד מסדר היום. נראה, שאתם נאלצים להשקיע זמן במציאת מקורות מימון וזה עלול לבוא על חשבון הלימודים. עם זאת, היכולת המנטאלית שלכם עדיין מצוינת וזה מקל על ההתמודדות שלכם עם תכנים מסובכים.

הירח החדש ב-8.1 יכול להשפיע על מצבכם הכלכלי. יש מצב שתיסחפו לרכישות בזבזניות שיגדילו את ה "אוברדרפט" - למרות שצפויה לכם שנה כלכלית נוחה, אתם חייבים לשים ברקסים לבזבזנות.

בחיי האהבה קורים כבר בימים אלה דברים מעניינים. עד ה-24.1 יש מצב שתמצאו את החצי השני או לפחות אהבה קסומה וכייפית.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד