072-3300504

תחזית לחודש דצמבר

הבתולות בבלאגן, הדגים צוללים אל לוחות הדרושים, הגדיים עושים חשבון נפש והעקרבים מושכים מתמיד

אביה בנימין | 05-12-2007 17:22:00

קשת 22/11-21/12
בימים אלה אתם חוגגים יום הולדת ומתמלאים באנרגיות טובות. למעוניינים להירשם ללימודים - כדאי שתעשו זאת בימים הקרובים. הראש שלכם עובד מצוין ותוכלו לנצל זאת להשלמת פערים, במיוחד עד ה- 21.12.

מולד הירח ב- 9.12 ישפיע באופן משמעותי על חיי האהבה והזוגיות שלכם ועל חייכם בכלל. זה הזמן להשקיע בזוגיות ולעלות מדרגה בקשר. רצוי גם שתשתפו את בני זוגכם במה שעובר עליכם ותהיו קשובים אליהם.

לפנויים - זו תקופה חשובה. כדאי שתשקיעו בעצמכם, ותתכוננו לאהבה שתגיע ממש בימים אלה. מה-22.12 הפוקוס עובר לענייני כספים. בתחום זה צפוי שידרוג משמעותי.

גדי 22/12-20/1
עד ה-22.12 תתקוף אתכם עייפות מוזרה, המאפיינת את הימים שלפני יום ההולדת. רצוי שתערכו חשבון נפש. מדיטציה יכולה להוציא אתכם מהכובד ולמלא לכם את המצברים

גם מולד הירח ב-9.12 עלול להשפיע על מצבכם הבריאותי. השתדלו לשמור על דיאטה מאוזנת ועל שעות שינה סבירות, ונסו להישאר אופטימיים. בחיי האהבה קורים כבר בימים אלה דברים מעניינים, אבל בינתיים - שימרו על דיסקרטיות.

למרות שהחיים נעשו יותר ויותר תובעניים, היכולת שלכם להצליח השנה - אינה מוטלת בספק. צפויה לכם שנה ברת מזל במיוחד שתחל ב-21.12. הכוכבים יפעלו לטובתכם ויש מצב להתקדמות משמעותית בכל אשר תפנו.

דלי 21/1-18/2
חיי החברה שלכם נעשו משמעותיים לאחרונה ואתם משקיעים זמן רב בפעילות חברתית. חלק מכם מגלים בימים אלה את ערכה של חברות אמת וטוב שכך.

לסטודנטים שביניכם - הכי טוב שתתארגנו ללמוד בקבוצה. זה יהיה יותר יעיל בימים אלה. לפנויים, יש מצב לאהבה עם מישהו מהמעגל החברתי שלכם או באמצעות קשרים חברתיים. גם מולד הירח ב- 9.12 עשוי להשפיע לטובה על חיי החברה ועל חיי האהבה שלכם. מה-22.12 תורידו פרופיל ותשמרו על הבריאות.

דגים 19/2-20/3
מה-22.12 צפוי לכם עומס רב בעבודה ותזכו להערכה רבה על השקעתכם, אבל מה עם הלימודים? אל תתנו לרצון שלכם להתקדם בתפקיד לקלקל לכם.

מולד הירח ב-9.12 יכול גם הוא להשפיע על מקום העבודה שלכם. למי שזקוק לעבודה, כדאי להשקיע בימים אלה מאמצים גדולים בחיפושים ובשליחת קורות חיים - עד ה-21.12 הכוכבים ישמחו לעזור.

בסוף החודש צפויה רגיעה בעבודה, וחיי החברה שכל כך חשובים לכם, הופכים להיות העניין המרכזי. גם נסיעה לחו"ל תהיה פיצוי על התקופה הלחוצה. מה- 9.12 יש מצב לאהבה עם חבר/ה לספסל הלימודים.

טלה 21/3-20/4
זו תקופה מצוינת לסטודנטים שנבחנים ומגישים עבודות. יש לכם יכולת טובה להרחיב אופקים ולהעשיר את הידע שלכם אפילו מעבר לנדרש. למרות שגם הנושא הפיננסי מעסיק אתכם בימים אלה, צפויה לכם הצלחה בלימודים. יש מי שמפרגן ועוזר לכם להתמודד עם החומר ואתם בהחלט אסירי תודה.

מולד הירח ב-9.12 יכול גם הוא להשפיע לטובה על הלימודים שלכם, ובנוסף, להגדיל את סיכוייכם לנסוע לחו"ל. למתעניינים בלימודים - כדאי להירשם ללימודים אקדמיים או לקורסים שירחיבו לכם את האופקים.

מה-22.12 הפוקוס יעבור למציאת עבודה או התקדמות במקום העבודה הנוכחי.

שור 21/4-20/5
לסטודנטים שביניכם - אתם עסוקים יותר מדי במצבכם הכלכלי ובמאמצים שנועדו לסייע לכם לעמוד בהוצאות הכבדות, מה שגורם לכם להזניח את הלימודים. צפוי לכם עומס רב בימים אלה ורצוי שתתארגנו לקראתו כמו שצריך.העניינים הפיננסיים יכולים לחכות עד לאחר שהלחץ בלימודים יירגע.

גם מולד הירח ב-9.12 יכול להשפיע לטוב או לרע על מצבכם הכלכלי. כדאי שתתייעלו בניהול הכספים ואל תאפשרו להוצאות שלכם לצאת משליטה. לעומת הבעיות בתחום הכלכלי, חיי האהבה שלכם במגמת שיפור משמעותי מה-9.12.

תאומים 21/5-21/6
עיסוקים רבים דוחקים הצידה את הלימודים בימים אלה ובמיוחד הזוגיות. בנוסף, רבים מכם מתקשים להתארגן ביעילות ומשלמים על כך בבריאותם. לסטודנטים שבניכם - הפרפקציוניזם שלכם קצת מוגזם הפעם. ההצלחה בלימודים אינה מוטלת בספק, גם אם לא הכל קורה כפי שתכננתם. רצוי שתשמרו על תזונה מאוזנת ושעות שינה סבירות.

גם מולד הירח ב-9.12 יכול להשפיע לטובה על חיי האהבה שלכם - זו תקופה מאוד משמעותית, אל תחפפו. מה-22.12 הפוקוס יעבור לניהול ענייני הכספים שלכם, ויהיה שווה להתייעץ עם מביני דבר.

לפנויים - אמנם צפויים פיתויים רבים ואתם מעט מבולבלים, אבל עד ה-20.12 – זה קורה.

סרטן 22/6-22/7
עיקר האנרגיה מופנה בימים אלה לעבודה שחורה ולסיום מחויבויות שאין להן סוף. צפו לתקלות חוזרות ונסו להתמודד איתן בלי לאבד את הסבלנות. היצירתיות שלכם תעזור לכם להתייעל ולהצליח.

שימו לב - מולד הירח ב-9.12 עלול להצביע על רגישות פיזית ונזק לבריאות בגלל שאתם מתקשים להתמודד עם העומס. היו ערניים למתרחש בגופכם, ואם לא תתגברו על הבעיות בעצמכם - לכו להיבדק. עם זאת, אל תתעצלו - הקפידו על פעילות גופנית - ספורט או ריקוד.

מה-22.12 רוב האנרגיה תתמקד בזוגיות ואהבה. תרגישו הקלה משמעותית בלחץ ואיתה גם שיפור בבריאותכם.

אריה 23/7-22/8
נראה שתצליחו בלימודים גם אם תרשו לעצמכם קצת יותר לצאת ולבלות. רצינותכם ויעילותכם יעמדו לעזרתכם הפעם. גם מולד הירח ב-9.12 יכול להשפיע לטובה על חיי האהבה שלכם ועל מצבכם החברתי.

מה-22.12 הפוקוס יעבור לביצוע מחויבויות ולעבודה מתישה. אם לא תתארגנו כמו שצריך, אתם עלולים לשלם בבריאותכם. למתעניינים בלימודים - זה הזמן להירשם. למחפשי עבודה - השקיעו את עיקר האנרגיה אחרי ה-22.12.

בתולה 23/8-22/9
יש הרבה בלגן בביתכם בזמן האחרון וקשה לכם ללמוד בבית. כדאי שתנצלו את הספרייה, או את האינטרנט. היכולת המנטאלית שלכם עדיין טובה ואין ספק שתוכלו להצליח בגדול.

מולד הירח ב-9.12 יכול להשפיע על מקום המגורים שלכם או על חיי המשפחה. למרות הקשיים, כדאי שתשקיעו בהפיכת ביתכם למקום חמים ונעים ושתעשו הכל כדי לשפר את היחסים עם המשפחה הקרובה.

מה-9.12 האהבה תהיה יותר זמינה, במיוחד במקום הלימודים. מה-22.12 תשתחררו מהלחץ ותתחילו לעשות חיים.

מאזניים 23/9-23/10
צפויות לכם הרבה נסיעות החודש. זוהי תקופה מאוד מוצלחת בשבילכם מבחינה מנטאלית, גם אם אינה קלה. אם תתארגנו ביעילות, ותלמדו בצורה מסודרת צפויה לכם הצלחה.

לפנויים - עד ה-8.12 הסיכוי שלכם למצוא אהבה גדול. פקחו עיניים. מבחינה כלכלית החיים נעשים נוחים יותר מה- 9.12, אבל כמו שאתם יודעים, כסף זה לא הכל בחיים. בנוסף, הרבה פעילות צפויה בביתכם החל מה- 22.12. אל תתנו לה להשפיע לרעה על הלימודים שלכם.

עקרב 24/10-21/11
הנושא הכלכלי לא יורד מסדר היום. נראה שאתם נאלצים להשקיע זמן במציאת מקורות מימון, וזה עלול לבוא על חשבון הלימודים. עם זאת, היכולת המנטאלית שלכם תהיה מצוינת מה-21.12, מה שיקל על ההתמודדות שלכם עם תכנים מסובכים, ויאפשר לכם להשלים פערים בקלות יחסית.

גם מולד הירח ב-9.12 עלול להשפיע על מצבכם הכלכלי. ייתכן שתיסחפו לרכישות בזבזניות שיגדילו את ה"אוברדרפט" - שימו ברקסים לבזבזנות.

מה-9.12 - אין עליכם. אתם נראים מעולה ותככבו בגדול בתחום הרומנטי. לפנויים, קופידון שולח את חיציו ממש לכיוון שלכם.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד