072-3300504

תחזית לחודש נובמבר

העקרבים חוגגים יומולדת עם הצלחה בחיי האהבה, הדליים עמוסים עד מעל לראש במשימות והדגים - פופולריים מתמיד

אביה בנימין | 06-11-2007 16:32:00

עקרב 24/10-21/11
אתם חוגגים יום הולדת, האופטימיות חוזרת בהדרגה ואיתה גם האנרגיות הטובות. ניכר שיפור גם ביכולת המנטאלית שלכם, מה שמקל על ההתמודדות עם תכנים מסובכים.

שימו לב - זו תקופה מאוד משמעותית בשבילכם גם בלימודים. בנוסף, מולד הירח ב- 10.11 ישפיע באופן משמעותי על חיי האהבה והזוגיות שלכם. רצוי שתשתפו את בני הזוג במה שעובר עליכם ושתהיו קשובים אליהם. לפנויים, זוהי תקופה חשובה - כדאי שתשקיעו בעצמכם כי אתם "על הסוס" מבחינה רומנטית ויש אפשרות לאהבה רצינית.

קשת 22/11-21/12
למרות שהחיים נעשו יותר ויותר תובעניים, היכולת שלכם להצליח עדיין אינה מוטלת בספק. זו תקופה די מוזרה עבורכם - מצד אחד אתם טעונים באנרגיות רבות וחשים חוסר מנוחה וצורך לעשות משהו עם עצמכם. מצד שני, עד ה- 22.11 תהיה לכם עייפות מוזרה, המאפיינת את הימים שלפני יום ההולדת.רצוי שתרבו בפעילות גופנית שעשויה להוציא אתכם מהכובד ולמלא לכם את המצברים.

בסוף החודש תחזרו לככב בגדול. בינתיים, שימרו על דיסקרטיות!ושימו לב: מולד הירח ב- 10.11 עלול להשפיע על מצבכם הבריאותי. השתדלו לשמור על דיאטה מאוזנת, שעות שינה סבירות ואופטימיות.

גדי 22/12-20/1
יש המון אקשן בתחום החברתי והפופולאריות שלכם במגמת עליה. אל תתנו לזה להשפיע על מצבכם בלימודים.למעונינים להירשם ללימודים - זה בדיוק הזמן. הראש שלכם עובד מצוין ותוכלו לנצל זאת להשלמת פערים.

בנוסף, מולד הירח ב-10.11 יכול להשפיע לטובה או לרעה על חיי האהבה שלכם ועל מצבכם החברתי. מה-22.11 האנרגיות שלכם תהיינה קצת ירודות, אז אל תעמיסו על הלו"ז שלכם בסוף החודש!

דלי 21/1-18/2
עיקר האנרגיה שלכם מופנה בימים אלה לעבודה שחורה ולסיום מחויבויות שנראה שאין להן סוף. זה יימשך לפחות עד ה-22.11. אמנם העומס בעבודה רב אבל אתם זוכים להערכה רבה על השקעתכם, ובקרוב צפוי לכם קידום.

לצד ההשקעה בעבודה, אל תזניחו את הלימודים. אמנם "העבודה היא חיינו", אבל אל תתנו לרצון שלכם להתקדם בתפקיד לקלקל לכם. לפנויים, יש סיכוי לאהבה אבל כדאי מאוד שתשמרו על דיסקרטיות. מולד הירח ב-10.11 יכול להשפיע על מקום העבודה או על מקום המגורים שלכם. בסוף החודש צפויה רגיעה בעבודה וחיי החברה שכל כך חשובים לכם, יהפכו לעניין המרכזי. נסיעה לחו"ל תהיה פיצוי על התקופה הלחוצה.

דגים 19/2-20/3
חיי החברה שלכם נעשו משמעותיים לאחרונה ואתם משקיעים זמן רב בפעילות חברתית. חלק מכם מגלים בימים אלה את ערכה של חברות אמת וטוב שכך.

לאלו שהתחילו כבר ללמוד, הכי טוב שתתארגנו ללמוד בקבוצה - זה יהיה יותר יעיל בימים אלה.

בכל הנוגע לחיי האהבה שלכם, יש סיכוי להתפתחות רומנטית במהלך טיול או עם ידיד קרוב. מולד הירח ב-10.11 יכול להשפיע לטובה על הלימודים שלכם. למתעניינים, כדאי להירשם ללימודים אקדמיים או לקורסי העשרה שירחיבו לכם את האופקים.

מה-22.11 תתפוס הקריירה את המקום הראשון בחייכם וצפויה לכם הצלחה. לפנויים, עד ה-8.11 יש סיכוי למציאת אהבה - קופידון בסביבה, אל תחמיצו!

טלה 21/3-20/4
זו תקופה מצוינת לאלה מכם שהתחילו ללמוד. יש לכם יכולת טובה להרחיב אופקים ולהעשיר את הידע שלכם אפילו מעבר לנדרש. יש מי שמפרגן ועוזר לכם להתמודד עם החומר ואתם בהחלט אסירי תודה לו.

הנושא הפיננסי מאוד מעסיק אתכם בימים אל. מולד הירח ב-10.11 יכול להשפיע לטוב או לרע על מצבכם הכלכלי. כדאי שתתייעלו בניהול הכספים ואל תאפשרו להוצאות שלכם לצאת משליטה.

מה-22.11 יעבור הפוקוס לכל מה שקשור להרחבת הידע ותהיה הזדמנות לנסיעה לחו"ל. לפנויים - אמנם צפויים פיתויים רבים ואתם מעט מבולבלים, אבל החודש ובמיוחד מה-9.11, האהבה תגיע- ובגדול.

שור 21/4-20/5
אתם עסוקים יותר מדי בזוגיות ואהבה ונוטים להזניח את הלימודים. צפוי לכם עומס רב בימים אלה ורצוי שתתארגנו לקראתו כמו שצריך. אמנם לא יהיה לכם רגע דל גם בחיי האהבה, אך רצוי שתלבנו את העניינים ביניכם רק אחרי שהלחץ בלימודים יירגע.

מה-22.11 הפוקוס יעבור לניהול ענייני הכספים שלכם. שווה יהיה להתייעץ עם מביני דבר! מולד הירח ב-10.11 עשוי להשפיע החודש על חייכם בכלל ועל חיי האהבה שלכם במיוחד.

תאומים 21/5-21/6
עיסוקים רבים דוחקים הצידה את הלימודים בימים אלה. רבים מכם מתקשים להתארגן ביעילות ומשלמים על כך בבריאותם. רצוי שתשמרו על תזונה מאוזנת ושעות שינה סבירות.

מה-22.11 רוב האנרגיה תתמקד בזוגיות ובאהבה. תרגישו הקלה משמעותית בלחץ ואיתה גם בשיפור בבריאותכם. שימו לב - מולד הירח ב-10.11 עלול להצביע על רגישות פיזית. היו ערניים למתרחש בגופכם, ואם לא תתגברו על הבעיות בעצמכם - לכו להיבדק!

לפנויים, מה-9.11 כדאי יהיה שתשקיעו בחיפוש אחר ה"חצי השני" שלכם.

סרטן 22/6-22/7
נראה שתצליחו בלימודים גם אם תרשו לעצמכם קצת יותר לצאת ולבלות בימים אלו. רצינותכם ויעילותכם יעמדו לצדכם. מולד הירח ב-10.11 יכול להשפיע לטובה או לרעה על חיי האהבה וחיי החברה שלכם. גם תחביב חדש יכול להיכנס לחייכם ולהשפיע לטובה על שעות הפנאי שלכם.

מה-22.11 הפוקוס יעבור לביצוע מחויבויות ולעבודה מתישה. אם לא תתארגנו כמו שצריך, אתם עלולים לשלם בבריאותכם. רק אל תתעצלו לעסוק בספורט והפסיקו לריב עם כל העולם!

אריה 23/7-22/8
נראה שיש הרבה בלאגן בביתכם בזמן האחרו, מה שמקשה עליכם ללמוד כראוי, לכן כדאי שתנצלו את הספרייה בזמן הקרוב. היכולת המנטאלית שלכם עדיין טובה ואין ספק שתוכלו להצליח בגדול. היצירתיות שלכם תעזור לכם להתייעל ולהתחיל את השנה על הצד הטוב ביותר.

מולד הירח ב-10.11 יכול להשפיע על מקום המגורים שלכם או על חיי המשפחה שלכם. למרות הקשיים, כדאי שתשקיעו בהפיכת ביתכם למקום חמים ונעים ושתעשו הכל כדי לשפר את היחסים עם המשפחה הקרובה.

אהבה צפויה להתפתח על ספסל הלימודים מה-9.11. מה-22.11 ישתחרר קצת הלחץ ותתחילו לעשות חיים.

בתולה 23/8-22/9
זו תקופה מאוד מוצלחת בשבילכם מבחינה מנטאלית, גם אם אינה קלה. אם תתארגנו ביעילות ותלמדו בצורה מסודרת, צפויה לכם הצלחה. אחרת - תתקשו לעמוד ביעדים באופן מספק. בנוסף, הרבה פעילות צפויה בביתכם מה-22.11. אל תתנו לה להשפיע לרעה על הלימודים שלכם!

מולד הירח ב-10.11 יעורר בכם את הצורך ללמוד ולהרחיב אופקים. מי שעדיין לא נרשם ללימודים, כדאי לעשות זאת! לסטודנטים שמבינכם, הפרפקציוניזם שלכם קצת מוגזם הפעם. ההצלחה בלימודים אינה מוטלת בספק, גם אם לא הכל קורה כפי שתכננתם.

מאזניים 23/9-23/10
הנושא הכלכלי לא יורד מסדר היום וגם חיי האהבה שלכם עוברים תהפוכות החל מה-9.11. נראה שאתם נאלצים להשקיע זמן רב במציאת מקורות מימון, וזה עלול לבוא על חשבון הלימודים. מולד הירח ב 10.11 יכול להשפיע גם הוא על מצבכם הכלכלי. מצבכם הכלכלי ישתפר אולם ייתכן שתיסחפו לרכישות בזבזניות שיגדילו את ה "אוברדרפט" -שימו ברקסים לבזבזנות. בחיי האהבה, כבר בימים אלה קורים דברים מעניינים, ומה-9.11 תתפוס הרומנטיקה את מוקד חייכם.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד