072-3300504

קמפוס ימי חדש

קמפוס ימי חדש מוקם בימים אלה בשטח ביה''ס למדעי הים של רופין. המממן המרכזי: תאגיד התשתיות והסביבה הצרפתי "ואוליה"

ליאור ליוואק | 22-10-2007 11:30:00

קמפוס ימי חדש, בשטח ביה"ס למדעי הים של המרכז האקדמי רופין במכמורת, יוקם במימון ''ואוליה'', תאגיד התשתיות ועסקי הסביבה הצרפתי.

הקמפוס, הנמצא בשלבי בנייה מתקדמים, יוקדש ללימודים ומחקר מדעי בתחומי הים והסביבה. במסגרתו של הקמפוס יוקם בית הספר של חברת "ואוליה" שבמסגרתו יתקיימו לימודים אקדמיים להנדסת איכות סביבה ומים ומסלולי הסמכה למגוון רחב של קצועות סביבתיים אחרים. הקמפוס יוקם כאמור בשטח בית הספר למדעי הים והסביבה של המרכז האקדמי רופין, הפועל מזה עשור ומכשיר אנשי מקצוע המשתלבים במשק הימי ובמחקר בתחום מדעי הים והסביבה, הובלה ימית, ביוטכנולוגיה, חקלאות ימית וטכנולוגית סביבה (קלינטק).

"אין ספק, כי בישראל - המרכז האקדמי רופין הוא המתאים ביותר לשמש מסגרת אקדמית לקמפוס כזה, תודות לתוכנית הייחודית של לימודי הסביבה הימית וכלכלה ימית בשילוב עם לימודי הניהול." אמר הנרי פרוגליו , יו"ר ומנכ"ל חברת "ואוליה" העולמית, שביקר לאחרונה בישראל. "זוהי מסגרת אקדמית ראויה בעלת רמה גבוהה. אני בטוח שהשילוב בין "ואוליה" לבין המרכז יוכיח עצמו כמועיל לשני הצדדים, ויהווה דוגמא מצוינת לתועלות ההדדיות שבקשר בין אקדמיה לתעשיה". פרוגליו הוסיף ואמר כי הבחירה ברופין היתה טבעית על רקע על רקע הקשרים הכלכליים העמוקים בין "ואוליה" למשפחת עופר ולאודי אנג'ל, העומד בראש חבר הנאמנים של רופין.

"השת"פ שיוצא היום לדרך מעיד על תפיסתה של "ואוליה" את רופין כמרכז אקדמי איכותי אשר מסוגל לתרום לידע ולאיכות השירותים שמעניקה "ואוליה" מסביב לעולם. הסיכום אליו הגענו היום מציב את "ואוליה" והמרכז האקדמי רופין בחוד החנית של שילוב האקדמיה והתעשייה בהוראה ובמחקר היישומי, שיתוף אשר יניב פירות למשק הישראלי והעולמי" אמרה פרופ' שוש ארד, נשיאת המרכז האקדמי רופין.

המרכז האקדמי רופין.  המתאים ביותר
המרכז האקדמי רופין. המתאים ביותר
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד