072-3300504

דן חסכן

חברת האוטובוסים של גוש דן יוצאת במבצע חדש ומשתלם במיוחד לסטודנטים. החברה תמכור כרטיסי סטודנט אשר יוזילו את מחירי נסיעות הסטודנטים בחצי

רוי רגב | 09-10-2007 14:38:00

בעקבות פרויקט שהחל בשנה שעברה, החליטה חברת האוטובוסים דן להמשיך ללכת לקראת הסטודנטים. לקראת שנת הלימודים שבפתח, עומדים ליהנות כ-250 אלף סטודנטים, לדברי החברה, מהנחה משמעותית במחירי הנסיעה באוטובוסים של "דן". בשנה שעברה נהנו רק סטודנטים משלושה מוסדות לימודים מהנחה של 50 אחוזים על כל כרטיס. מחברת האוטובוסים העירונית נמסר כי לאחר הצלחת המבצע המצומצם החליטה החברה להרחיבו.

פרויקט "סטודן חופשי" שהתמקד רק בגוש דן, יכלול כעת את כל הסטודנטים, מכל המוסדות האקדמיים המוכרים על ידי המועצה להשכלה גבוהה. בשנת הלימודים הבאה, יוכלו סטודנטים, ציבור אשר משתמש באופן יומיומי בתחבורה הציבורית, לבחור אחת משתי אפשרויות שמציעה חברת דן. הראשונה: כרטיס "אזורי" במחיר של 538 שקלים לכרטיס סמסטריאלי, התקף לחמישה חודשים, או כרטיס שנתי לעשרה חודשים, אשר יעלה 1,164 שקלים. האופציה השניה: כרטיס "מרחבי" שיכלול את כל גוש דן, מחירו יעמוד על 697 שקלים לסמסטר, או 1512 שקלים לשנת לימודים.

הכרטיס האזורי (הכרטיס האדום): יאפשר נסיעה באזור תל אביב, רמת אביב, עבר הירקון, גבעתיים, בני ברק, רמת גן, אוניברסיטת בר אילן וגבעת שמואל. הכרטיס המרחבי (הכרטיס הלבן): יאפשר נסיעה בכל גוש דן, כולל כפר סבא, רעננה, הוד השרון, כפר סירקין, מעש, שוהם, פתח תקווה, ראש העין, קריית אונו, יהוד, הרצליה, אור-יהודה, רמת השרון, אורנית, אלקנה וכמובן - תל אביב - יפו, רמת גן, גבעתיים, חולון, בת ים וראשון לציון.

המבצע של "דן" תחסוך לסטודנט הממוצע 45 עד 60 אחוזים מעלות הנסיעה בקווים המוזכרים. ההנחה תהיה תקפה גם לאוטובוסים של חברת קווים. הערכת חברת האוטובוסים היא כי כ-250 אלף סטודנטים, רובם תושבי גוש דן, ישתמשו ב"סטודן". עם זאת, ציבור הסטודנטים המבוגרים יותר לא יוכלו לרכוש את הכרטיסים המוזלים, שכן משרד התחבורה הגביל את המבצע עד גיל 27 בלבד. מי שמתכנן לעגל פינות יגלה שהדבר בעייתי, הכרטיס יהיה אישי ובלתי ניתן להעברה, הסטודנטים המבקשים לקנות את הכרטיסים יתבקשו להציג תעודת זהות יחד עם תעודת הסטודנט.

מנכ"ל חברת דן, מר שמואל רפאלי, ציין השבוע כי המבצע מגיע מתוך "ראייה שיווקית של החברה". "המטרה היא לחזק את הקשר עם קהלי יעד ספציפיים, ומתן שירות מיוחד על פי הצורך והדרישה של קהל זה, במקרה זה הסטודנטים הצעירים", אומר רפאלי.

תחנת דן. רק לסטודנטים הצעירים.
תחנת דן. רק לסטודנטים הצעירים.
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד